Өлең, жыр, ақындар

Химиядан сабақ жоспары

Тақырыбы

  § 48. Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері.

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық

 

 

тәрбиелік:

Металдарда металдық байланыстың болуына байланысты болатын өздеріне тән физикалық және химиялық қасиеттері туралы айту.  

Металдардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ,химиялық реакция теңдеулерін жаза  білу және тәжірибе жүзінде жасай білуге дағдыландыру,алған теориялық білімдерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету.                                                              

Сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру,теориялық білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету,оқығандарын ұмытпауға тәрбиелеу.

 

Сабақ типі:

аралас

 

Сабақ өткізілу түрі:

Сұрақ-жауап

 

Құралдар мен реактивтер:

Кітап,  дәптер, интерактивті тақта,  металдардың электрохимиялық кернеу қатары,металдар коллекциясы,реактивтер,

 

Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

  -сабақта  қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

  -оқушыларды психологиялық дайындаау

I. Ұйымдастыру.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың  жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі

Сабақтың  білімділік мақсаты:

-үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

-білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

-кеткен кемшіліктерді жою.

II.Тірек білімді белсендіру.

1.Табиғатта металдар қалай таралған,I орынды қай металл алады.

2.Металлургия  деген не,қандай түрлері бар?

3.Металдарды өнеркәсіпте алудың қандай түрлері бар?

4.Пирометаллургия деген не?

5.Гидрометаллургия деген не?

6.Электрометаллургия деген не?

Шығармашылық тапсырма

 

 

5-7

Оқушылар ды білімді , саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

 

Жаңа материалды оқып үйренудің  практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік міндеттері:

-оқушылардың  білім алуға деген    ынта-ықыласын жұмылдыру.

 -оқушыларды  білім алудың мақсаттарын анықтауға;

- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

 III.Жаңа материалды танып білу және ойлау.

1.Заттарды қандай қасиеттері  бойынша     сипаттайды?

2.Физикалық қасиеттеріне қандай  қасиеттер  жатады?

3. Химиялық қасиеттері  деген қандай қасиеттер?

3-4

Жаңа сабақ түсіндіру кезеңі

Білімділік міндеттері: 

Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету; 

- оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды    

  шығаруға,жүйелеуге қажетті  түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету;

түсінуге көмек жасау.

IV.Жаңа сабақ

§ 48. Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері.

1.Металдардың физикалық қасиеттері.

2.Металдардың химиялық қасиеттері:

                                                        1.Жай заттармен:Бейметалдармен

                                                        2.Күрделі заттармен

3.Металдардың электрохимиялық кернеу қатары

14-15

Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

  - оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

 -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

- кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

V.Бекіту тапсырмалары

Есептер шығару

1.  169 бет  №3,5  жаттығу.

2.  169 бет    №1,3  есеп

  1. Дидактикалық материалдар     51 бет    1 нұсқа  1,2,4 есеп

V.Химиялық диктант    «Ең...»

1.Ең балқу температурасы жоғары металл?

2.Ең балқу температурасы төмен металл?

3.Ең қатты металл?

4.Ең жұмсақ металл?

5.Ең жеңіл металл?

6.Ең ауыр металл?

7.Ең жылуды,электр тогын жақсы өткізетін       металл?

8.Ең жылтыр металл?

9.Ең иілімді металл?

6-7

Білімді қорытындылау және жүйелеу:   

 

-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;

Қорытынды жасау

2-3

 

Білімді тексеру және өз бетінше тексеру кезеңі: 

 

-оқушылардың өтілген материалды қаншалықты дұрыс  меңгергенін анықтау;

оқушылардыңіс-әрекеті мен біліміндегі олқылықтарды анықтау.Кеткен олқылықтардың   себебін анықтау.

-оқушылардың өзін –өзі бағалау қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.

Дәптерге жазған жаттығу ,кестені тексеру

3-4

Үй тапсырмасын беру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға  үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

VI. Үй тапсырмасы:

§ 48 .169  бет №21     дидактикалық материал   52 бет 2нұсқа 1,2,4

1-2

Сабақ қоры тындысын шығару кезеңі.

- жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару.

VII.Бағалау.  

Бағалау бетшесі

Бағаланатын іс-әрекет

Берілетін ұпай саны

Барлық ұпай

1

Тірек білімді белсендіру

Әр дұрыс жауап 1 ұпай

 

2

Жаңа материалды танып-білу

Әр дұрыс жауап 2 ұпай

 

3

Жаңа тақырып

Әр дұрыс жауап 1 ұпай

 

4

Бекіту  тапсырмалары

Әр дұрыс жауап 1 ұпай

 

5

Химиялық диктант

Әр дұрыс жауап 2 ұпай

 

6

Шығармашылық тапсырма

5 ұпай

 

 

1-2

 Рефлексия кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.

-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Білгендеріңнің маңызы қандай?

1-2

 


Пікірлер (2)

Нургуль

Өте жақсы ұнады

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз