Өлең, жыр, ақындар

Оксидтер. Тотығу. Олардың атаулары

Ақмола облысы

Шортанды ауданы

Новокубанка орта мектебі

Химия пәні мұғалімі Рахмет Капин

 

Оксидтер тақырыбына қысқа мерзімдік сабақ жоспары. 

Сыныбы

8

45 сабақ

   Күні: 22.01.16

Сабақтың тақырыбы:

 Оксидтер. Тотығу. Олардың атаулары.

Сілтеме

 Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы, Н.Нұрахметов. 8-сынып оқулығы. К.Жексембина әдістемелік нұсқау.

Жалпы мақсаты

 

 Оксидтерді анықтау,  талдау, есептер шығару, маңызын түсіну.

 

Күтілетін нәтиже

 Оксидтерді таниды, жіктей алады, бір бірінен ажыратады. Сапалық есептер шығарады.

Негізгі  идеялар

 Оксидтерді екі түрлі жолмен атау. Формулаларын танып, қолдана білу

Құрал-жабдықтар:

 Интерактивті тақта,  интерактивтік тақта арқылы Power Point, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар.

Сабақтың түрі

 Жаңа білімді игеру сабағы.

Әдіс-тәсілдер

 

 Сергіту сәті, АКТ-ны пайдаланып, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар. Блум таксономиясы (БТҚ).

 

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Мұғалім іс-әрекеті

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды сергітіп, топқа бөлу.

Өткен сабақты еске түсіріп, риза тапсырмаларын ұсыну

   І топқа тапсырма

  • Оттектің физикалық қасиеттерін сипаттап айтып беріңдер.
  • Мен, отекті тек ауада болады деп ойлаушы едім. Ол, қате түсінік екен. Атмосферада ауа құрамында 20% болғанымен, жер қыртысында «оттек» 49,13% шамасында болады екен, неге солай екен? Қалай ойлайсың?

ІІ топқа сұрақтар

  • Егер,сыртта (далада) -2000 С суық болып тұр деп елестетсек, қандай құбылыстарды байқар едіңіз, жалпы не болады –деп ойлайсыз? Баяндаңызшы!

ІІІ топқа сұрақтар

  • Неліктен оттекті көкшіл түске боялған болат баллонда сақтайды? Ол, газды адамдардың, қолдаңғандарын көрдіңдер ме? Әңгімелеңізші?

Жаңа тақырыпты меңгеру

*Интербелсенді тақтадан оксидтерді алу жолдары тәжіибесі көрсетіледі.

*Мен кіммін ойыны

Мен – оттекпін. Заттармен әрекетескенде, тотықтырғыш қызметін атқарамын. Мысалы, мыс(ІІ)оксидінің түзілуін алайық:

    2Си   + О2  = 2СиО

Мұндағы оттек мыс атомдарын тотықтырып, мыс(ІІ)оксидінің түзіледі.

 

Түсіндірілген тақырыпты толық бекіту үшін оқушыларға сұрақтар қойылады және тапсырмалар беріледі:

1. Формулалары келтірілген заттардың ішінен: KOH, H2S, H2O, CO2, AICI3, AI2O3, FeO, Fe2Oтек қана оксидтердің формулаларын теріп жазыңдар.        

 2. Фосфор(V)оксидінің формуласын құрастырыңдар.

 3. Ойларыңнан үш-үштен оксидтердің формуласын құрастырыңдар. Екі түрлі жолме атаңдар.       

   Үйге тапсырма:  §23-24.  Есептер жинағынан 4-10,4-11, Жұмыс дәптері.

 Бағалау  Топтық бағалау

 Рефлексия

Оқушы іс-әрекеті Топқа бөлінеді

 

Ұпай жинау арқылы оқушылар бағаланады.

 

Оқулықпен жұмыс. Оқушылар тапсырманы топта талдайды, сосын топтың бір мүшесі басқа топтарға қорғайды , жұмыстары бағаланады.

 

Оқушылар жұмысты жеке   және топпен орындайды.

 

 

 Тәжірибені орындайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар жазылған таныстырылмдарын қолдарына ұстап жүріп, бір-біріне өзі туралы айтып таныстырады.

Кім екендігін айтып  береді. Диалогқа түседі.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз