Өлең, жыр, ақындар

Поэзия

  • nurka
  • 09.01.2018
  • 0
  • 1
  • 2532
Поэзия,
Жанымыз егіз екеуміздің,
Кім түсінген көңілді жете біздің?
Ауруын сезбейді басқалары
Бір кіндіктен туатын екі егіздің.



Пікірлер (1)

Ақниет Сарсенбай

Кушті өте керемет

Пікір қалдырыңыз

Жалғыздықтан шаршады қара басым

  • 2
  • 0

Жалғыздықтан шаршады қара басым,
Жалғызсырау білсем де жарамасын.
Күдіктене беремін барлығынан
Дос болуға мен, сірә, жарамаспын.

Толық

Жаңбырлар

  • 3
  • 3

Тереземді көп ұрмаңдар, жаңбырлар,
Сендерге де айтпайтын бір қайғым бар.
Тасырлатып құпиямның әлемін
Бүлдірдіңдер, тыныштықты жойдыңдар.

Толық

Сүреңсіз күзден рең қашып...

  • 0
  • 1

Сүреңсіз күзден рең қашып,
Іздейді жылы көрпесін.
Қарменен бетін қымтатып
Алады маза кеткесін.

Толық

Қарап көріңіз