Өлең, жыр, ақындар

Тақырыбы: «Отбасы» (сюжеттік-рөлдік ойын арқылы қойылым)

Білім саласы:Қатынас,таным.

Бөлім:Тіл дамтыу.

Жаңа инновациялық Н.А.Зайцев кубиктер технологиясын тіл  дамытуда  қолдану. Тақырыбы: «Отбасы»

Мақсаты:

1)Білімділік: балаларға жаңа инновациялық технологиялардың бірі Н.А.Зайцев технологиясы бойынша түсінік беру.Кубиктерде әр түрлі суреттер жабысқан,соны іздеп табуға үйрету.Отбасы сюжеттік-рөлдік ойын арқылы қойылым қою.Қойылымдағы өз рөлін жақсы сомдауға үйрете бекіту,сомдаған рөлі бойынша,кубиктан сөйлем құру.Отбасыға байланысты мақал-мәтел айтып,кубиктерден құрау.Сөйлемге сұрақ қою арқылы балалардың жауабын тындау.

 2)Дамытушылық: Тілдің лексико-граматикалық құрлымын дамыту.Сөйлеу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.Логикалық ойлау,еске сақтау қабілеттерін дамыту.Қиялын,нақты дұрыс жауап беруге үйрету.

3)Тәрбиелек: Балалардың мейірімділікке,отбасы мүшелерін сыйлауға,үлкенге құрмет,кішіге ізет көрсете білуге,әр дайым көмек көрсете білулеріне,қонақ жайлылыққа  тәрбиелеу.

Қажетті көрнекілік құралдар: әжеге киім,атаға киім,көзілдірік,дүкеншіге киім,көкөністер,жемістер,сөмке,ақша,үстел,ыдыстар,көпе,қуыршақ,іс машинасы,мат,кітап және те кубиктер.

Сөздік жұмыс: мақал-мәтел

Билингвальды компанент: ата-дедушка,әже-бабушка,ана-мама,әке-папа,брат-аға,әпке-сестра, сіңілі-сестренка, бауыр, іні-братишка,дядя-нағашы аға,тәте-тетя (ағылшын тіліде аудару)

Қатысушылар: Ата- Бекмұхамед.Әже-Алтынай, ана-Б.Амина,әкесі-Мейірлан,ұлы-Мирас, қызы-Ұлпан,дүкенші -Аружан.

Көрермендер:қалған балалар

Сабақтың жоспары:

1.Шаттық шеңбер.

2.Мезгіл туралы айту Ойын «Жақсы-жаман» ӨТШТ

3.Слайд

4.Отбасы фильмін көру

5..Отбасы қойылымы

6.Кубикпен жұмыс

7.Мақал- мәтел

8.Сұрақ-жауап

9. Қорытынды.

 

 

Оқу іс-әрекеті

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық.

1.Шаттық шеңбер

Алақай!

Қуан, шаттан, алақай,

Қуанышты күн келді,

Қайырлы таң, қайырлы күн,

Күліп шықты күн бүгін!

 

Шеңбер бойымен қол ұстасып келеді,

айтады,күлімдейді

Ұйымдастырушылық-ізденістік.

 

2.Мезгіл туралы айту

ӨТШТ технологиясын қолдану

Ойын «Жақсы-жаман»

-балалар қазір қай мезгіл?

-оны қайдан білдіңдер?

-қыстын несі мен жақсы,несімен жаман?

Қыс

Өйткені күн суық,әйнекті қырау басты,дала аппақ

Жаманы тонамыз,жақсысы-ойнаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытын

ды

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Слайд

-Ал балалар,тақтаға назар аударайық?

 Жұмбақтар

Кітапты көп оқитын,

Жырларды жақсы білетін,

Немересін еркелетіп,

Жанында әрқашан жүретін  (ата)

Мейірімді жан кім екен

ертегі оқып беретін,

еркелетіп қыз-ұлды

бетінен шөп-шөп сүйетін (әже)

Біз үшін ең қымбатты

Ең ардақты адам кім? (ана)

Өзі салмақты,батыл,

отбасын қорғаушы,

асыраушы кім? (әке)

Билингвальды компанент:ата-дедушка,әже-бабушка,ана-мама,әке-папа,брат-аға,әпке-сестра,сіңілі-сестренка,бауыр,іні-братишка,дядя-нағашы аға,тәте-тетя (ағылшын тіліде аудару)

 

4.Отбасы фильмін көру

Бір бала шығып «Қонақжай» көрінісі –деп айтып,шапалақпен соғады

 Қатысатын балалар өз орындарына жайғасады.

Бір бала «Кинотеатрға қош келдіңіздер!»

Қалған балалар кинотеатрға келгендей орындыққа шуламай отырады.

Атасы жер үстелде жантая отырады.

Ата

-Балам,кітапты әперші,көзілдірігімді де әпер.

Немересі:

-Міне,ата

Атасы:

-Рахмет,ботам.Өркенің өссің!

Немере ұлы кітап оқып отырады,сабақ оқиды.Әжесіне барады.

Әжесі іс машинамен қуыршаққа киім тігіп отырады.

Немересі:

-Әже сіз не істеп отырсыз?

Әжесі:

-Мен Ұлпанның қуыпшағына көйлек тігіп отырмын.

Немересі:

-өте әдемі екен.Әкеммен Ұлпан қашан келеді.

Әжесі

-Балабақшадан қазір келеді.

Анасы шай ыңғайлап жүреді.

-Мә,мен жемістерді алуға ұмытып кеттім,дүкенге барып алып келейін.

Кетеді.

Дүкенге келді.

-Сәлеметсін бе? Аружан

-Сәлеметсің бе? Амина

-Қалың қалай құрбым?

-Жақсы

-Өзін ше?

-Жақсы,мен жемістерді алуға ұмытып кетіппін.Маған алма,банан,жүзім берші.

Сатушы өлшейді.Санайды.

-Барлығы 200 теңге

-Міне.Рахмет!

-Қазір әкесі мен Ұлпан балабақшадан келеді.Сен де келе ғой.Қонақ бол.

Сатушы:

-Жақсы,рахмет,келемін.

Осы кезде атасы теледидар көріп отырады.Ал Мирас машинамен ойнап отырады.Әжесі әлі тігіп отырады.

Үйге келіп анасы жемістерді ыдысқа салады.Осы кезде балабақшадан әкесі мен Ұлпан келеді.

Әкесі:

-Біз келдік,шай дайын ба Амина.

Анасы:

-Дайын,қолдарынды жуып асқа отырыңдар.

Әжесі:

-Ұлпан балам келші,міне сенің қуыршағына көйлегінді аяқтадым,Қарашы,ұнады ма?

Немере қызы

-Әже ,рамет,өте әдемі екен.Бетінің сүйеді.

Анасы:

-Мирас,ұлым атаң мен әженді асқа шақыр.

Мирас:

-Жақсы анашым.

Мирас:

-ата,әже шайға жүріңіздер

Әкесі отырады,атасы әжесі Ұлпан да келеді.Осы кезде дүкенші де келеді.

-Мен келдім.

Анасы:

-Кел жоғары шық.

Барлығы дастархан басында отырып шай ішеді.

Әкесі:Мейірлан

-Әке бата беріңіз.

Атасы бата береді.

-Тамаша.

-Енді,осы көрген көріністі кубиктерден сөйлем құраймыз.  

Алтынай сен кімнің рөлін сомдадын

 

Осылайша балалар көргенің кубик арқылы құрап,сұраққа жауап береді.

-ал балалар,отбасы туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?

Ата-бәтерек

Бала-жапырақ

 

Ананың сүті- бал

Баланың тілі -бал. т.б.

Балалар мақалдарды айтады.

Осы мақалдарды кубикке құрастырады.

Ал қалған балалар өздері бір сөйлем құрап береді

Балалар сендерге рахмет

 

Жұмбақты шешу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үш тілде айту

 

 

 

 

 

Данеля: «Кинотеатрға қош келдіңіздер!» жайғасып отырыңыздар.көріністі көреміз,шуламаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

Көрермендер тыныш отырып,көреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көрермендер қол соғады.орындарынан тұрып, үстел басына барады. Көрініске қатысқан балалар да жақындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздері сомдаған рөлді кубиктер арқылы құрастырады.Сұраққа жауап береді.

-Мен әже болдым.

Әже іс машинамен қуыршаққа көйлек тікті.

Әже не істеді?

Тікті

Не тікті?

Көйлек

Неге тікті?

Қуыршаққа

Кім тікті?

Әже.

 

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже:балалар сюжеттік-рөлдерді сомдай білу.Кубиктермен сөйлем құрай білу.Сұраққа жауап беру.Кинотеартда өздерін ұстай білу,мақал-мәтелдің мағынасын түсіне білу,мақалды кубиктер арқылы суретін құрай білуі тиіс.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз