Өлең, жыр, ақындар

Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:  Заттардың тасымалдануы

Мектеп: Табантал орта мектебі

 

Күні: 07.06.2019жыл

Мұғалімнің аты-жөні:  Избасарова Р.М.

 

Сынып:  8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

 

 

Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.12 – қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

  1. Жүрек-қан тамырлар ауруларның себептерін сипаттау
  2. Қан айналым жүйесіндегі инфаркт және инсульттің, гипертания, гипотания, тахикардия себептерін талдау.
  3. Жүрек және қан тамырлар ауруларының алдын алудың жолдарын құрастыру

 

Бағалау критерийі

 

  1. Жүрек-қан тамырлар ауруларның себептерін сипаттау
  2. Қан айналым жүйесіндегі инфаркт және инсульттің, гипертания, гипотания, тахикардия себептерін талдау.
  3. Жүрек және қан тамырлар ауруларының алдын алудың жолдарын құрастыру

 

 

 

Тілдік мақсаттар

 

 

 

 

 

 

Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері:

 

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

гипотония

гипотония

hypotension

гипертония

гипертония

hypertension

инсульт

инсульт

stroke

инфаркт

Инфаркт

infarction

миокард инфарктысы

Инфарк миокард

myocardial infarction

жүректің ишемиялық ауруы

ишемическая болезнь сердца

ischemic heart disease

атеросклероз

атеросклероз

arterosclerosis

тромбоз

тромбоз

тромбоз

тахикардия

тахикардия

tachycardia

 

Талқылауға арналған тармақтар:

Жүрек-қан тамырлары жүйесінің ауруларына ...себеп болуы мүмкін.

...бұл - қан қысымының артуы.

Қан қысымы қатты жоғарылаған кезде қан тамырлар ........

Қан қысымы өзгерген кезде оны .... арқылы өлшеу керек.

Миокард инфаркты - қанағым бұзылуы салдарынан ...... бұлшықетінің кейбір жерлерінің семуі.

Ишемиялық ауру белгілері - ..... қанмен қамтамасыз етілуінің  бұзылуы.

Инфарк және ишемия ауруларына көбінесе .....  себеп болады.

Тахикардия - жүректің ....

Құндылықтарға баулу

 

 

Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы: денсаулық сақтау және мәдениеттің табысты дамуының ең маңызды шарттарының бірі

Пәнаралық байланыс

Ағылшын: Tерминдік cөздер

Химия: никотиннің химиялық құрамы

Дене шынықтыру пәні: қантамырлар жүйесі ауруларын алдын алуды шараларын біледі.

Алдыңғы білім

 

7 сыныптан жануарлардағы қан айналым мүшелері:буылтық құрттар,ұлулар,буынаяқтылар және омыртқалылар

 

       

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

Ұйымдастыру

1.Oқушылармен амандасу. Жағымды психологиялық ахуал  қалыптастыру.

2.Жүрек және қан тамырларының ауруларының  түрлері  бойынша  топқа бөлу.

1-топ «Инсульт»

2-топ «Миокард»

3-топ «Тромбоз»

3. Оқу мақсатымен таныстыру: қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен белгілерін қарастырамыз.

Миға шабуыл

4. Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары жайында бейнекөрініс

- Оқушыларға бейнекөріністен жаналық болатын ақпаратты мұқият тыңдап алып,  терминдерді немесе жаңа сөздерді жазып отыру талап етіледі.

- Осы жазып алған жаңа сөздердің орысша, ағылшынша аудармасын үйден жазып келіңіз.

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

Мұғалім. «Жүрек-қантамырлар ауруларының себептері мен белгілері»  таныстырылымы арқылы түсінік беру.

 

 

Сынып. Диалогтік оқыту. «6 неліктен?» әдісімен сұрақ-жауап. Әрбір сұрақ алдыңғы жауаптан туындауы керек.

1.Жүрек-қан тамырлары жүйесінің ауруларының алдын алу неліктен маңызды?

2.Инфарк пен инсульттің  айырмашылығы неде?

3.Ишемиялық аурудың белгілері қандай болады?

4.Гипертония және гипотониядағы  айырмашылық неде?

5.Тромбоз,атеросклероз және тахикардия қалай өзара ажыратылады?

6.Жүрек және қан тамырлары жүйесінің  ауруларын алдын алудың шараларын сақтаудың маңыздылығы неде?

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен топтық өзара бағалау.

 

Жүрек-қан тамыр жүйесі ауруларының суреттері.

 

 

 

Сабақтың соңы

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

«Дәрігермен сұхбат»

Деңгейлік тапсырма.

Төменгі деңгей: Мүшелердің атын жазу.

Орта деңгей: Мүшелерді орналастырып, қызметін айту.

Жоғары деңгей: 5 сұрақ тест құрау.

 

Кері байланыс. Оқушылардың ауызша кері байланысы:Мен не білдім? Не үйрендім? Білгім келеді?

 

Бауыр,өкпе,

жүрек, асқазан , жұтқыншақ

суреттері.

СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?  

БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

Диалогтік оқыту негізінде «6 неліктен?» әдісімен қойылған деңгейлік сұрақтар арқылы оқушылар қантамыр жүйесі ауруларының түрлерін, олардың пайда болу себептерін және алдын алу шараларын талдайды.

 

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс», мадақтау, сенім білдіру.

Критерийлер көмегімен білім жетістіктері анықталып, топта бірін-бірі бағалауға мүмкіндік алады.

Топтық жұмыс жасауда қауіпсіздік техникалық ережесін сақтаймыз.

- АКТ мен жұмыс жасауда уақытты шектеу.

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

Жалпы бағалау

 

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

 

 

2:

 

 

 

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

 

 

 

2:

 

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

       

                                                                                                                                                                        

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз