Өлең, жыр, ақындар

Дос болайық бәріміз!

Пән: дүниетану

Мектеп: «Комомол» жалпы орта мектебі

Ұзақ мерзімді  жоспар  бөлімі:

1.2  Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Күні :

Мұғалімнің  аты-жөні:

сынып:

Қатысқандар  саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Дос болайық бәріміз!

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығынтүсіндіру.

Сабақтың мақсаттары:

  • Барлық оқушылар: мектептегі тәртіп ережелерін  түсінеді;
  • Оқушылардың басым бөлігі: адамдар арасындағы әртүрлі қарым-қатынас туралы біледі;
  • Кейбір оқушылар: өмірде қарым-қатынас ережесін қолданады

Бағалау  критерийлері:

Тәртіп ережесін сақтаудағы қарым-қатынасты түсінеді

Тілдік мақсаттар:

1.Пәнге қатысты лексика мен терминология⁚

Қарым-қатынас,әңгімелесу,тәртіп, ереже.

2.Диалогқа,жазылымға қатысты тіркестер

  • Қарым- қатынас не үшін қажет?
  • Қандай қарым-қатынасты дұрыс деп санайсың?
  • Сен кіммен және  не үшін араласасың?
  • Сыныптастармен  арақатынасыңыз  қандай?
  • Сенің досың кім?Ол қандай дос?

 

Құндылықты  дарыту:

Құрмет және ынтымықтастық.Бүкіл   адам  баласын бауыр, дос тұту, көпшіл болу құндылығын  дарыту.

Пәнаралық  байланыстар:

Сауат ашу 1.1.4.1 мәтіннің мақмұнынңмәтіннің мазмұнын тақырыбы/иллюстрация бойынша болжау

АКТ қолдану дағдылары.

Бейнежазба,суреттер,слайд.

Бастапқы  білім:

 

 

Мектеп ережелерін біледі.

 

Сабақ  барысы:

Сабақтың  жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған   іс-әрекеттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ресурстар

 

Сабақтың  басы

 

3 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын орнату.                                    Шеңбер бойымен орналасу                                                Қуанамын мен де                                                    

Қуанасың сен де                                                                Қуанайық достарым                                                   Арайлап атқан күнге

«Оқулық» әдісі бойынша 4 топқа бірігеді.

 

«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен сабақты бекітемін.

Мектеп  ережелері  дегеніміз  не ?

Ережелер  не  үшін  қажет?

Ереже   сақталмаса  не  болуы  мүмкін?

 

Ұжымдық жұмыс. «Еркін микрофон» Әли мен   Аяның «ДОСТЫҚ»  бейнежазбасын мұқият тыңдаймыз.

Бейнежазба туралы өз ойыңды айт.

 

-Балалар  осы  бейнежазбаны   көргенде  қандай  сезімде  болдыңдар?

Әли мен аяның достығы туралы не айта аласыңдар?

Әли мен Ая қандай дос

Балалар,бүгін біз сендермен достық,қарым-қатынас туралы сөйлесеміз.

Қ.Б: «Басбармақ»

 

Жұптық жұмыс.Оқулықпен жұмыс. «Ойлан тап» әдісі

Суретке қара.Сызба бойынша әңгімеле.

 

 

 

      Суреттер,

топ аттары жазылған парқшалар

 

 

 

 

 

Бейнеролик,

сұрақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық 26-бет

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           

 

 

 

 

 

 

Оқулық 27 бет           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

  жұмыс  дәптері  17 бет,  түсті  қарындаштар

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Осы  суреттер  қатарына  тағы  кімді  қосасыңдар?
  • Сен кіммен  не  үшін   араласасың?
  • Осы  суретті  бір  сөзбен   айтқанда  қалай айтуға  болады?

 

Бағалау критейиі

Дескриптор

Тәртіп ережесін сақтаудағы қарым-қатынасты түсінеді

-Сызба бойынша сәйкес адамды табады.

-Достары туралы әңгімелейді.

 

Қ.Б: «Смайликтер»

 

Жеке жұмыс. «Кел талқылайық»

1.Сурет бойынша мектептегі тәртіп ережесін ата

2. Балалардың қарым-қатынастары туралы әңгімеле

3. Сыныптастарыңмен қарым-қатынас ережесін құрастыр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Суретте  олар  не  туралы   әңгімелесіп  тұр  деп  ойлайсыңдар?

-Қандай қарым-қатынасты  дұрыс  деп  санайсыңдар?

-Неліктен?

-Біздің  сыныпта  осындай  жағдайлар  болды  ма?

-Сыныптастармен  арақатынасымыз  қандай?

 

Бағалау критейиі

Дескриптор

Тәртіп ережесін сақтаудағы қарым-қатынасты түсінеді

1.Мектептегі тәртіп ережесін сурет бойынша атайды

2.Балалар арасындағы қарым-қатынас туралы әңгімелейді

3.Суретке қарап, қарым-қатынас ережесін құрастырады.

 

Қ.Б: «Бағдаршам»әдісі бойынша түстерді көтеріп  бағалау.

 

 

 

 

Сабақтың  соңы

 

4 мин

 

 

 

 

2 мин

 

Жұптық жұмыс «Досыңа сипаттама беріп көр» әдісі

Өз досыңды сипатта.

 

Қ.Б: «Смайликтер»

 

 

Дәптермен жұмыс.Сыныптастарыңның көңіл күйін смайликтер арқылы көрсетіңдер,сәйкес келетін суретті бояңдар.

 

 

 

Қ.Б: Жұлдызшалар

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 

 

 

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

 

 

 

 

Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы

 

 

 

 

 

Қ.Т. Мектептегі тәртіп ережесін сурет бойынша атайды.

Қ.О. Балалар арасындағы қарым-қатынас туралы әңгімелейді.

Қ.Ж. Сыныптастарымен қарым-қатынас ережесін құрастырады.

 

 

 

                        

 

 

Сұхбаттасыңның  сөзін бөлме, аяғына дейін тыңда.

-«Өтінемін» және «рақмет» сөздерін қолдан.

-Сыныпта  мұғалімді мұқият тыңда;

- Сыныпта  айғайлап сөйлеме;

-Сыныпта  алысып, жүгірме;

 

 

       

 


Пікірлер (2)

zhenisbek86

керемет

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз