Өлең, жыр, ақындар

Мектеп ауласында

Алматы облысы, Панфилов ауданы, Жаркент қалысы
«Билал–Назым атындағы орта  мектеп мектепке дейінді шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Хизметова Халинур Наримановна

«Билал-Назим атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

Пән:

қазақ тілі

Тексерілді:

Тақырыбы:

Мектеп ауласында

Сынып: 4"в"

Мерзімі:

Келмегендер:

Мақсаттары:

   Оқушыларды тақырыптың маңыздылығымен таныстыру арқылы оқушылардың ой өрісін арттыру, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, тазалыққа   тәрбиелеу.

Міндеттері:

   Барлық оқушылар үйренеді:

   Тақырыпты түсінеді

   Оқушылардың көбісі үйренеді:

   Мәтінді әңгімелу, диалог құрау

   Бір аз оқушылар үйренеді:

   Сурет бойынша мәтін құру

Тіл мақсаттары:

   Оқушылар біледі:

   Өз мектебінің ауласы

   Негізгі сөздер мен түсініктер:

   Алаң, сенбілік, артында, әрқашан

   Сыныпта диалог құру үшін қолданылатын тіл: 

   қазақ тілі

   Диалог құруға арналған сұрақтар :

   -  қалай?  - не үшін?

Не үшін: Диалог арқылы оқушылардың сыны тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттырады

Алдынғы тақырып:

   Кітапханада

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспар бойынша іс-әрекеттер                                                                                                

Ресурстар

Кіріспе бөлім

 

 

 

      1. Ұйымдастыру кезеңі.

  Оқушылармен амандасу.

  Топқа бөлу.

1 топ – қызыдар тобы

2 топ- ұлдар тобы

Формативті бағалау туралы түсінік беру. (фишкалармен бағалаймын)

(Оқушыларды шеңбер тұрғызып, бір–біріне сәттілік тілеу)

Топ басшысын сайлау.

  Сабаққа назарын аудару.

  Оқушылармен диалог жүргізу.

      2. Үй тапсырмасын сұрау.

   6- тапсырманы тексеру.

     3. Үй тапсырмасын қорыту.

  Сұрақ – жауап

-    Бұл не?
-    Кітапханада кім бар?
-    Айдос неге келді?
-    Ол нешінші сыныпта оқиды?
-    Кітапханашы не берді?
-    Айдос не деді?

 

 

Топ атаулары,

Орта бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

Жаңа сабақ

1.Тақырыппен таныстыру.

2.Сөздікпен жұмыс. ( қыздар тобы қазақшасын, ұлдар тобы ұйғыршасын оқиды)

 Отырғызылған-тикилгән

Алаң-мәйдан

Сенбілік – шәнбилик

Артында – арқисида

Әрқашан - һәрқачан

 

 

1- тапсырма. Мәтінді оқы.
Мәтінді оқып, топ бойынша бір – біріне сұрақтар қояды.

2- тапсырма. Сызба бойынша  4 сөйлем құрап, жазады.
 Мектеп ауласында ағаштар бар.
Мектеп ауласында гүлдер бар.
Мектеп ауласында орындықтар бар.
Мектеп ауласында спорт алаңы бар.


     3-тапсырма. Диалогты  досыңмен оқу.
( Диалогты оқушыларға оқыту. Жұппен жұмыс. Мазмұнын сұрау)
-    Диалог не жайында?

   Сергіту сәті.

  4-тапсырма.Мектеп ауласында біз не істейміз? деген сұраққа топ бойынша жауап береді.
 Керекті сөздер: жұмыс істейміз
сыпырамыз тазалаймыз су құямыз
    ағаш отырғызамыз
    гүл отырғызамыз
 
      5-тапсырма. Суретпен жұмыс. (Тақтаға « Мектеп алаңы» тақырыбында суреттер ілінеді  топтар суретке қарап мәтін құрап, жазады)

АКТ, Спорттық  ойындардың суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 Қосымша мәліметтер

Диференциация.

Оқушыларды қалай қолдап қуаттайсыз?

Бағалау.

Оқушылардың білімін қалай бақылайсыз?

Пән аралық байланыс.

Сан ПиН талаптарының орындалуы.

АКТ меңгеру.

мақтап  мадақтау

 

сұрақтар және тапсырмалар арқылы

Денешынықтыру

РЕФЛЕКСИЯ

Сабақтың мақсаты  анық, нақты қойылған.Сабақ мақсатқа жетті

Оқушылар мектеп ауласы тақыыбында тапсыпмаларды орындап ,суреттерін көріп, олар туралы мағлұмат алды

Сабақта  қыздар мен ұлдар жарыса отырып, тапсырмаларды тез орындауға тырысты.Сабақтың жоспарланған мерзімі сақталды, уақыт үнемді пайдаланылды.

 

 

 

Сабақтың мақсаты анық, нақты қойылған. Сабақ мақсатқа жетті. Ұйымдастыру кезеңі өте сәтті өтті. Маған ұнады, оқушылар бір–біріне өте әдемі, сыпайы тілектер айтты. Үй тапсырмасына түгел дайындалған. Тіпті үлгереме нашар Надыров Азиз деген оқушы да дайындалып келген. Жаңа сабақтың мақсаты мен таныстырып өттім. Мектеп ауласы жайлы оқушылар көп мағлұмат алды деп ойлаймын. Қыздар және ұлдар деп бөлінген топтар екеуі де мықты екенін көрдім. Қыздар тобы өте шапсан, тез жұмыс істеді. Барлығы түгелдей тапсырмаларды орындап үлгерді. Қыздардың тіл байлығы өте мол, өте зерек қыздар екенін байқадым. Ұлдар да тапсырмаларды өте дұрыс орындады, бірақ олардың кемшілігі тіл байлығы қыздар сияқты емес. Жұмысты баяу орындады. Сергіту сәті өте көңілді өтті. Оқушылар сондай көңілді, белсенді қатысты. Құраған сөйлемдері тақырыпқа сай болды. Тақтаға жазған сөйлемдері өте дұрыс, бірақ баяу болды, жазулары әдемі, сөйлемдері қатесіз жазылған. Әр тапсырмада қыздар тбы алғыр болды. Мұғалім «мен, мен деп қол көтере отырды». Бұл сабақта ерекше көзге түскен оқушылар да болды. Мысалы: Маратова Сарвиназ, Ярмугаметов Султан, Қурванжанова Гульбахрам.

Соңғы бес минут әдісі де жақсы өтті. Қатысқан оқушы уақытты үнемді пайдаланып, сұрақтарға дұрыс жауап берді. Бағалау кезеңіне тоқталып өтсем, қыздар тобы көп фишка жинаған. Сондықтан олардың білімдерін өте жақсы деп «5» деген баға қойдым.

Бүгінгі сабақ нәтижелі өтті деп ойлаймын, себебі оқушылар тапсырмаларды дұрыс орындап, сабаққа өте белсенді қатысты. Уақытым да дәл жетті. Топпен жұмыс істеуді енді жақсы нәтижелі өтенімді байқадым. Бүгінгі сабағым өзіме де ұнады. Оқушылар арасында өзім де ешқандай бір кемшілік байқамадым. Бәрі дұрыс, талапқа сай өтілді.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз