Өлең, жыр, ақындар

Бесік жыры

Қысқа мерзімді жоспар (сабақ жоспары)

Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттар

Бесік жыры туралы білімдері мен түсініктерін анықтау. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту. Салт - дәстүрлермен таныстыра отырып, адамгершілік – имандылыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.

Сабақ мақсаттары

  1. Барлық оқушылар:
  2. Оқушылардың көпшілігі:                               

   

  1. Кейбір оқушылар:

Бұрыннан бар білімдері

Бесік жыры туралы мәлімет біледі.

Жоспарланған уақыттар

Жоспарланған  жаттығулар

(іс – әрекет түрлері)

Ресурстар

1 – этап. Кіріспе

Психологиялық дайындық.

Топқа бөлу (түстер арқылы).

«Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

 

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Топқа түстер арқылы бөлінеді.

Өтілген тақырыптар бойынша бір – біріне сұрақтар қоя отырып жауап береді.

 

 

2 – этап. Жүзеге асыру

Ой қозғау

Бейнебаяннан «Бесік жырын» тыңдату

Мағынаны тану.

«Бесік жыры» таныстырылым.

1 – тапсырма.

Топтарға 2 шумақтан 3 топқа бөліп беру 4 – бақылаушы топ бағалайды. Мәтінмен жұмыс.

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау.

2 – тапсырма.

1 – топ. Анасы баласын қалай жақсы көреді?

2 – топ. Анасы баласын болашақта кім болады деп ойлайды, үміт артады.

3 – топ. Өлең неліктен «Бесік жыры» деп аталған?

4 – топ. Бағалаушы топ «Күлегештер» арқылы бағалайды.

3 – тапсырма.

«Ана – өмірдің жыры»

Жұптық және топтық жұмыс. Эссе жазу.

 

 

4 – топ. «Мадақтау сэндвичі» арқылы бағалау.

 

Үйге тапсырма беру:

Қалаған өлең шумақтарын жаттап келу.

Бала өміріне байланысты басқа да салт – дәстүрлер жинақтау.

 

Тыңдайды.

 

 

 

 

 

Әр топ берілген тапсырманы талқылайды. Топ мүшелері қорғайды.

 

 

Бақылаушы топ бағалайды.

 

 

Оқушылар өз ойларын топта талқылап, түсіндіреді.

Топта талқылап, оқулықтағы анасы армандаған мамандықтарды постерге түсіріп қорғайды.

 

«Күлегештер» арқылы бағалайды. 

 

 

Оқушылар жұппен біріге отырып эссе жазады және топта талқылап, ең үздігін оқиды.

Бақылаушы және бағалаушы топ «Мадақтау сэндвичі» арқылы бағалайды.

 

 

3 – этап. Рефлексия

Ой қорыту. Рефлексия «Менің көңіл – күйім»

Оқушылар «Менің көңіл – күйім» рефлексиясына өз ойларын жазады. 

 

 

Дифференциациялау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. «Бағдаршам» арқылы бағалау.

 

Пәнаралық байланыс

Рефлексия

Өткізілген сабақ бойынша  мұғалім түсініктемелері

 

 

 

Қорытынды баға

Қандай екі әдіс өте сәтті болды (оқыту мен үйрену)?

Келесі сабағымда ескертетіндей сынып және жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?

 

 

Қандай екі әдіс – тәсілді толықтырылуы тиіс (оқыту мен үйрену)

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер