Өлең, жыр, ақындар

3 саны мен цифры

Қарлығаш» ортаңғы тобындағы оқу іс-әрекетінің ұйымдастыру техналогиялық картасы 

 

Білім беру саласы: таным

Бағдарлама тарауы: ҚМҰҚ

Тақырыбы: «3 саны мен цифры»

Мақсаты: Балаларды топтастырылған заттарды айыра білуге үйреті, 1 және 1 мазмұны, 3 және көп заттарды салыстыруды үйрету. Баланың ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.

Құрал-жабдық: 3 санының таңбасы

Қостілдік компонент: Үш-Три

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу.

     Әрекет кезеңдері

    Педагогтың іс-әрекеті

      Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы

Ұйымдастыру кезеңі: «Таң шуағы»

Екіден соң әрқашан,

Үш саны-мен тұрамын.

Орныма барамын.

Екі ойшық саламын. (үш саны)

«Қоянның топқа келуі»

 

Балалар бір-біріне таң шуағын тілеп, атқан таңмен ризашылықтарын білдіреді.

Балалар көркем сөзді тәрбиешінің айтқаны бойынша қайталайды.

 

 

 

Іздену ұйымдастырушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1 -Балалар біге қоян қонаққа келді. Ол сендерді бүгін жаңа цифрмен таныстыруға келіпті.

Қоян сендерге жаңа санның цифрын көрсетем дейді. Мынау қандай сан?

Не нәрсе бір-бірден болады?

Не нәрсе екіден болады? Иә дұрыс айтасыңдар. Ал үш саны ол көп. Біздің мүмкін үш затымыз болуы мүмкін.Ал үш саны неге ұқсайды? Дұрысайтасыңдар. Үш саны қандай санмен көрші тұрады?

2.2 Балалар бізге қоянның әкелген есептері бар екен қане ойша шешіп көрейікші? Орманда тиін екі жаңғақ теріп алыпты, оған кірпі келіп тағы екі  жаңғақ беріпті. Неше жаңғақ болды тиінде? Өте дұрыс балалар қане бәріміз қоянмен бірге сергіту сәтін жасайық.

Сергіту сәті:

Қане достым аңқайма,

Менен кейін қайтала.

Барша қимыл үш-үштен,

Көзіңді қыс үш рет,

Басыңды еңкейт үш рет.

Иықты көтер үш рет,

Солға-оңға үш рет

Орныңда секір үш рет.

Ентігімізді басамыз, Орнымызды табамыз.

Д/ойын: «Цифрын тап»

Мақсаты: Цифрды ажырата білуге үйрету. Балалар үш цифрын тауып оны қоршап сызады.

 

-Қоянға таңырқай қарайды.

 

-Үш саны

 

-күн,ай, ана,әке, мұрын ауыз,

- Дене мүшелері және жұп заттар

- З дыбысының таңбасына ұқсайды.

- 2 санымен көрші

 

 

 

 

 

 

-Тиінде төрт жаңғақ болды

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды.

Рефлексивті-корригиялық

-Балалар бүгін біз қандай санмен таныстық?

-Біреу дегеніміз көппе әлде аз ба?

-үш

-Аз

Болжамды нәтежие:

Білу керек: Сандарды санай алуды 3 цифрының таңбасын білуі тиіс

Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.


Пікірлер (2)

Майра

Оте жаксы сабактарымды жиберемин

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер