Өлең, жыр, ақындар

Математикадағы жеті түсті гүл

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы

Қазақ мектеп-гимназиясы жанындағы шағын орталық

Тәрбиешісі: Жантаева Гүлшат Артықбайқызы.

 

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті 

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас».

Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

Тақырыбы: Математикадағы жеті түсті гүл.

Мақсаты: Балаларға тапсырмалар арқылы алған білімдерін бекіту, логикалық ойлауларын және зейіндерін дамыту.

Есеп шығару, 7-ге дейінгі сандық және реттік санау дағдыларын жетілдіру, апта атауларын атау, геометриялық пішіндерді ажыратып, өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытып, сөздік қорын молайту.

Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

Қажетті көрнекі құралдар: Жеті түсті желекті гүл, алма ағашы, сандар,  жеті қабатты үй, геометриялық пішіндер.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелесу, көрнекілік.

 .

Іс-әрекет кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

Қол ұстасып тұрайық,

Шаттық шеңберін құрайық.

                Арайлап таң атты

                Алтын сәуле таратты

                Жарқырайды күніміз

                Жарқырайды даламыз

                Қайырлы таң балалар

                Қайырлы таң қонақтар!

Енді бәріміз орнымызға барып жайғасып отырайық.

 

Қонақтармен амандасады.

Дөңгеленіп тұрады.

 

 

 

Балалар бірге айтып, қимылмен көрсетеді

 

 

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар бүгін тобымыздың бөлмесінде ғажайып гүл өсіп шығыпты.

Жай гүлден қандай айырмашылығы бар

   - Қанша желектері бар?

    - Оны қалай атар едіңдер?

   - Бұл гүл қай ертегіде бар?

   - «Жеті түсті гүл» ертегіде.

Жеті түсті гүл ертегісінде қыздың барлық тілегін орындаған болатын. Біздің тілегімізді орындай ала ма екен?

- Біз не істей аламыз?

- Қыз гүлге қандай сөз айтады, кәне есімізге түсірейік.

               Ұшшы, ұшшы жапырақ

               Батыс, шығыс арқылы

               Солтүстік пен оңтүстік

               Шеңбер жасап кері қайт

               Жерді жайлап басқаның

               Болсын менің айтқаным.

Гүлдің көгілдір түсті күлте жапырағында ненің суреті бейнеленген?

Бір жылда неше жыл мезгілі бар?

    - Кім атап, көрсетіп береді?

Ал қазір жылдың қай мезгіл?

    - Қыс мезгілінде неше  ай?

- Қыс айларын кім атап береді?

     - Қазір қай ай?

Бір жылда неше ай бар?

Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

Балалар бірінші тілегін орындадық кім жұлып алам дейді.    

               Ұшшы, ұшшы жапырақ

               Батыс, шығыс арқылы

               Солтүстік пен оңтүстік

               Шеңбер жасап кері қайт

               Жерді жайлап басқаның

               Болсын менің айтқаным.

2-ші желекте ненің суреті бейнеленген.

           Ағаш пен сандар.

Бұл желекте есеп шығар дейді.

Есеп қандай бөліктерден тұрады?

- Бұл не?

- Қандай ағаш?

- Алма ағашында не өсіп тұр?

- Қанша алма өсіп тұр?

   Кел Мадина санай ғой.

Есептің шешуін мұқият тыңдаймыз.

 Алма ағашында жеті алма өсіп тұрды, жел соғып екеуі түсіп қалды. Қанша алма қалды?

Есепте қандай сұрақ болды?

Есептің шешу жолы.

Барлығы қанша алма?

Қанша алма түсіп қалды?

Қанша алма қалды?

Жауабы қанша алма қалды?

 Бұл тапсырмасын орындадық кім желекті жұлып, сөзін айтып берем дейді.

              Ұшшы, ұшшы жапырақ

               Батыс, шығыс арқылы

               Солтүстік пен оңтүстік

               Шеңбер жасап кері қайт

               Жерді жайлап басқаның

               Болсын менің айтқаным.

 Келесі үшінші желек.

  1. Сан құрамы.

- Қандай сандар?

 7-сан құрамы.

Ал тағы көп қабатты үй неше қабатты үй.

     Үй шатырында 7 саны.  

7 сан құрамын сандармен белгілейді.

7-ге дейін тура және кері санау.

Бұл тапсырманы орындадық гүлдің үшінші желегінің тілегін орындадық. Кім жұлып, сөзін айтып береді.

4. Апта күндері.

Бір аптада неше күн бар?

- Аптаның бірінші күнін, соңғы күнін ата.

Апта күндері туралы тақпақ кім біледі?

5. Күлте жапырақта «?» белгісі.

Сұрақ белгісі қай кезде қойылады.

Мысалы: Бір нәрсе сұрағанда, жұмбақ  шешкенде. Ал қазір менің сұрақтарыма кім тез жауап береді.

  1. Қонжық біреу, табаны нешеу?
  2. Үш қоянда құлақ қанша?
  3. Суға 3 торғай қонды. Біреуі ұшып кетті.

Қанша торғай қалды?

Гүлдін 5-ші желесін орындадық. Келесі желекте.

Ненің суреті бейнеленген.

      6.Пішіндер

  • Қандай пішіндер?
  • Ұшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.

- Пішіндермен не істеуге болады?

Дұрыс балалар бүгін су көлігін құрастырасыңдар.

- Қандай су көлігін білесіңдер?

- Құрастырғанда бұрышы бар пішіндермен ғана құрастырамыз.

  • Шеңбер, сопақшада бұрыш бар ма?

Балалар екі-екіден қосылып, кеме, қайық құрастырады.

Бұл тапсырманы да жақсы орындадық кім жұлып алам дейді?

7-ші желекте ненің суреті бейнеленген.

Ғажайып гүлдің барлық тілегін орындай аламаз.

 

 

 

 

 

 

 

- Бір жылда төрт жыл мезгілі бар.

Күз, қыс, көктем, жаз.

Қазір қыс мезгілі.

- Үш ай бар.

Желтоқсан, қаңтар, ақпан

- Қазір қаңтар айы.

Бір жылда он екі ай бар.

 

 

 

 

 

Бала желегін алу үшін, сөзін айтып желекті алады.

 

Ағаш пен сандар.

1. Есептің шарты.

2. Есептің сұрағы.

3. Есептің шешу жолы.

4. Есептің жауабы.

- Ағаш.

- Алма ағашы.

- Алмалар

- Жеті алма, барлығы жеті алма.

Қанша алма қалды?

Барлығы 7 алма болды.

 

Түскені 2 алма

7-2=

7-2= 5

 

 

Жауабы: 5 алма.

 

 

 

Балалар бірге айтып, қимылмен көрсетеді

 

 

 7-саны

 

 

 

 

Балалар 7-ге дейін тура және кері санайды.

 

 

 

Бір аптада 7 күн бар.

 

 

- Сұрақ белгісінің суреті.

 

 

 

- 4

- 6

 

- торғайлар суға қона алмайды

 

- Пішіндер

 

- Сурет салып, бояуға, кұрастыруға.

 

- Қайық, кеме т.б

 

 

- Жоқ

 

 

 

Рефлексиялы-түзетушілік

Көңіл күй.

Балалар бүгінгі сабақта көңіл күйлерін қандай болды?

- Сендерге сабақ ұнады ма?

- Бүгінгі сабақта не ұнады?

- Енді жеті түсті гүл балаларға алғыс айтқысы келген екен, оқып көрейік.

Гүлдің ортасындағы шеңберді алып, артынан әріптерді алып

«Жарайсыңдар!»

Бүгінгі сабақымыз аяқталып қалды, мен де сендерге алғыс айтамын «Бәрін бүгін жақсы қатысқан үшін  және тапсырмаларды жақсы орындаған үшін жарайсыңдар деп айтамын.

               Біз ақылды баламыз

               Айтқан тілді аламыз

               Бізге келген қонаққа

               Тек жақсылық тілейміз.

 

 

Балалардың жауаптарын тыңдау.

 

 

 

Балалар біз бүгін гүлдің барлық желектің тілегін орындадық.

 

 

 

 

     Күтілген нәтиже:

Біледі: Балалар тапсырмаларды орындауды, жыл мезгілдерді атап, есеп шығру туралы түсінікті;

Игерді:  Математикалық жұмбақтарды шешуді, геометриялық пішіндерден құрастыруды.

Меңгерді: Сан құрамын және апта күндерін, сандарды тура және кері санауды.


Пікірлер (2)

гүлжан әділғазықызы

жақсы жазылыпты. бөліскеніңізге рахмет

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз