Өлең, жыр, ақындар

Менің отбасым

«Қарлығаш» ортаңғы тобындағы оқу іс-әрекетінің ұйымдастыру техналогиялық картасы 

 

Білім беру саласы: әлеумет

Бағдарлама тарауы: қоршаған ортамен танысу

Тақырыбы: «Менің отбасым»

Мақсаты: Балаларға өз отбасы мүшелері туралы айтып, олардың қамқорлықтары туралы білім беріп, тілдік қорларын дамыту. Қамқорлыққа тәрбиелеу.

Құрал-жабдық: отбасы суреттері

Қостілдік компонент: отбасы-семья, ана-мама, әке-отец,

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу.

     Әрекет кезеңдері

    Педагогтың іс-әрекеті

      Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы

Ұйымдастыру кезеңі: «Таң шуағы»

Үйде нешеу екенбіз

Кел санайық екеміз,

Бас бармағым папам

Балаң үйрек анам.

Ортан терек ағам

Шылдыр шүмек мен

Кішкене бөбек сен.

Бір үйде біз нешеуміз

Бір үйде біз бесеуміз..

 

Балалар бір-біріне таң шуағын тілеп, атқан таңмен ризашылықтарын білдіреді.

Балалар көркем сөзді тәрбиешінің айтқаны бойынша қайталайды.

 

 

 

Іздену ұйымдастырушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1 Балалар мен кім туралы тақпақ айттым? Иә сендердің әрқайсыларыңның өз отбасыларын маман, папаларын бар. Сендер оларды қатты жақсы көресіңдер ме?

Балалар біз өзімізге қандай адамдарды жақын адамдар дейміз? Иә дұрыс айтасыңдар сендерге ең жақын адамдар ол отбасы мүшелері. Олар сендерге үнемі қарайласып сендердің қамдарын үшін көмектеседі. Мысалы аналарың ол сендерге ең қымбат жан.

2.2 Қане бәріміз өз отбасымыз туралы айтайық.

-Ерасыл сенің атаң барма?

-Сен атаңды әжеңді жақсы көресіңбе?

-Сендер оларды неүшін жақсы көресіңдер?

Сен уақытыңды бірге өткізесің бе?

Сергіту сәті:

Неге қолым ұйып тұр,

Аақанда ашып, біріктір.

Қимылдатып алайық.

Буындарын бүгіп тұр.

Алақанды ашайық,

Көкке шашау шашайық

Қимылдатып аспанды

Жаттығулар жасайық.

Д/ойын: «Бір сөзбен айт»

  «Шарты» Балалар жануарлар,құстар,ыдыстар,киім атауларын жеке атап, оны топтастырғандағы атауын нақты ататып үйрету керек. Педагог: «Мынау не?», «Бұл торғай, сауысқан т.б».

 «Дұрыс балалар, бірақ біз бұлардың барлығын қалай бір сөзбен атаймыз?». »Жақсы, бұларды бір сөзбен құстар деп атайды екеміз».

 

-Отбасы мүшелері туралы

 

 

 

-Иә қатты жақсы көремін.

 

-Анамды әкемді

 

-Әке-шешемізді, аға әпкелерімізді.

 

 

 

 

 

 

Иә менің атам бар.

 

-Иә

 

-Олар мен үшін қымбат жандар

-Иә біз бірге демалыс күндері  қыдырамыз.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды.

Рефлексивті-корригиялық

-Балалар бүгін біз кімдер туралы айттық?

-Сендер өз отбасыларың қандай?

-Отбасы мүшелері туралы

-Тату тәтті

Болжамды нәтежие:

Білу керек: Өз отбасы мүшелерін танып білуді

Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер