Өлең, жыр, ақындар

Қайық өзен бойымен жүріп келеді

Қарлығаш» ортаңғы тобындағы оқу іс-әрекетінің ұйымдастыру техналогиялық картасы 

Күні :09.10.13

Білім беру саласы: шығармашылық

Бағдарлама тарауы: жапсыру

Тақырыбы: «Қайық өзен бойымен жүріп келеді»

Мақсаты: Балаларға жапсырудың тәсілдерін үйрету. Логикалық ойлау қабілеттерін шыңдау. Еңбекке баулуға тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар: Өзен бойындағы қайық суреті

Қостілдік компонент: қайық-лотка

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу,

     Әрекет кезеңдері

    Педагогтың іс-әрекеті

      Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы

Ұйымдастыру кезеңі: «Таң шуағы»

Ақылы бар баласың,

Айтқан тілді аласың,

Намысты болып өссең сен,

Нағыз адам боласың!

«Буратиноның» қонаққа келуі

Балалар бір-біріне таң шуағын тілеп, атқан таңмен ризашылықтарын білдіреді.

Балалар көркем сөзді тәрбиешінің айтқаны бойынша қайталайды.

 

 

 

Іздену ұйымдастырушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-2.1 Балаллар бізге бүгін қонаққа Буратино келді. Ол өзінің достарымен теңізге саяхатқа шығайын десе оның су көлігі жоқ екен. Енді ол сендерден көмек сұрауға келді.

-Буратиноға көмек беремізбе?

-Балалар жүзу сапарына көліктің қандай түрімен шығуға болады? Иә желкенді кемемен ұзақ сапарға шығу ыңғайсыз. Үлкен ыңғайлы қайық керек. Қайық ол ыңғайлы әрі тез жүзеді.

-Қайықтың қандай жабдықтары болады.

-Ескек не үшін қажет?

Біз ендеше бүгін сендерен қайықты жапсыруды үйренеміз.

2.2 Жапсыру тәсілі:

-Көк түсті қағаздың бетіне жапсыруды бастаймыз.

-Қағазға ең алдымен ұщбұрыш саламыз, екі жағын теңестіріп қайықтың пішініне келтіреміз

 

Сергіту сәті:

Салқын сумен жуындым,

Шипасы мол үғындым.

Ойнақтаған елікпін

Шапқылаған құлынмын.

Д/ойын: «Не үшін қажет?»

Шарты: үстел үстінде жатқан еңбек құралдарының қандай пайдасы бар, ол үшін не қажет екенің атап айту керек.

 

-Балалар Буратиноға таңырқай қарайды.

 

 

 

-Иә көмек береміз.

 

-Кемемен

 

 

 

 

 

-Екі ескегі болады.

 

-Ескек ол екі жақтан қайықты итеру үшін керек.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды.

Рефлексивті - корригиялық

-Балалар бүгін біз не жапсырдық?

-Кімге арнап жапсырдық?

-Қайық қайда жүзеді?

-Қайық жапсырдық

-Буратиноға

-Суда жүзеді.

Болжамды нәтежие:

Білу керек: Жапсырудың әдіс-тәсілдерін

Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер