Өлең, жыр, ақындар

Қалдық қалатын жазбаша бөлу

Күні: 20.04.16    Пәні:Математика     Сыныбы: 3 «А»
Мұғалімнің 
аты-жөні:    Болатбаева Фарида Абатханқызы
Сабақтың  тақырыбы:    Қалдық қалатын жазбаша бөлу
Сабақтың  мақсаты :    Қалдықпен бөлудің жолдарын анықтауға және оны шығаруды үйренуді бірге орындау

Оқыту нәтижелері:    Сабақ соңында балалар қалдықпен бөле алады;
Тексеру жолдарын үйренеді;
Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады;
Жеке,жұпта, топта бір-біріне сенімділік білдіреді,ұйымшыл болады,бірін бірі үйретеді;
Сабақтың
 барысы    Мұғалімнің
іс-әрекеті    Оқушының
 іс-әрекеті

Ұйымдастыру
кезеңі

    «Психалогиялық дайындық»
- Көңіл күйлерің қалай?
- Сабаққа дайындықтарың қалай?
- Ынталарың ше?
- Ендеше сабағымызды бастайық.    Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына  хормен дауыстап  жауап береді
-    Керемет !
-    Тамаша !
-     Ғажап !
-     Бастайық!
    «Топқа  бөліну»
Банк атауларымен топқа бөліну
Халықтық банк, АТФ банк
Каспи банк ,Еуразия банк    1 топ. Халықтық банк
2 топ. АТФ банк
3 топ. Каспи банк
4 топ. Еуразия банк
 
Үй тапсырмасы    Үйге  берілген тапсырманы жұптық жұмыс арқылы тексеріледі    Әр оқушы үй жұмысын бір-бірінің дәптерлерін алып тексереді
( дұрыс жауаптар тақтаға жазылады)


Ой шақыру
    «Білгенге маржан»
Математикалық диктант 
84*9    810/9   79*6      736/9     
52*8     452/9     85*4   963/9      
Математикалық диктантты  әр оқушы жеке- жеке  орындайды
( дұрыс жауаптар тақтаға жазылады)

Мағынаны таныту

     №1 «Есіңе түсір,қайтала!»
І. Міндетті деңгейі
Қалдықпен бөлу қалай орындалатынын қарастыр
467:4=            281:2 =
216:5=             631:5 =

ІІ. Мүмкіндік деңгейі
Үш таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға бөлу жолдарын көрсеті
467:41=                     281:23 =
216:52=                     631:54 = 

 № 2 «Кім жылдым»  
І. Міндетті деңгейі
564:5           569:6             233*3
 467:2          478:4             936:3
178:7           638:3             144*2


ІІ. Мүмкіндік деңгейі
235: □ = 78(қалд.1)
197: □ =  48(қалд.5)
143: □ = 35 (қалд.3)
923: □ = 184 (қалд.3)
    І. Әр  топқа флипчат беріледі. Берілен флипчатқа қалдықпен бөлудің орындалу жолын жазады. Әр топ өз жұмысын қорғап шығады.
467:4=116    (3қ )            281:2 =140    (1қ)
216:5=43      (1қ)             631:5 = 126   (1қ)


ІІ. Оқушылардың білім сапасын көрсету үшін жоспардан тыс есептер беріледі
467:41=11  (16қ)              281:23 =12     (5қ)
216:52=31   (8қ   )             631:54 = 11  ( 37қ)

564:5=112  (4қ)    569:6 =94 (5қ)      233*3=699
467:2=233 (1қ )    478:4=119  (2қ)    936:3=315( 1қ)
178:7=25  (3қ )     638:3=212 (2қ)     144*2=288


235: 3 = 78(қалд.1)
197: 4 =  48(қалд.5)
143: 4 = 35 (қалд.3)
923: 5 = 184 (қалд.3)

    
«Миға шабуыл»
І. Міндетті деңгейі
  Оқулықтағы №3;  №4 ; №5 а,ә осы есептерді топтық жұмыс арқылы орындайды. 


ІІ. Мүмкіндік деңгейі
Санға байланысты мақал мәтел айту
Төрт топ санға байланысты бір-бір мақалдан  мысал  келтіреді    Есеп№3.
Ш: 25*3 =75    75+25= 100
Ж: Барлығы 100 тг
Есеп №4
345-х=30*4         х=225
Есеп  №5
 А)   145-40=105       145+105=250    Ж:250
 Ә)   145+40=185      185+145=330     Ж:330

4 топ өз мақалын айта отырып мақал сөзін орысша, ағылшынша тілдерге аудару

Ой қорыту


Бағалау
      «Сіз білесіз бе?» 
Қалдық бөлгіштен кем болады.
Тағы басқа сол сияқты ....
( Қалдықпен бөлуге байланысты ережелер айтылады. Сонымен қатар математикада өткен ережелерді айтып өтеді)    4топ өзара сабақтан алған білімдерін «Сіз білесіз бе?» ойыны арқылы қорытындылайды

( Оқушылар қалдықпен бөлуге байланысты ережелер айтылады)

    Бағалау. Әр топта бағалау парағындағы критерий бойынша жиынтық баға шығарамын.    Критерий бойынша оқушылармен топпен бірлесе отырып,жиынтық бағамен  бағаланады..
    Рефлексия
1. Топта  өзара жұмыс істеу сендерге ұнады ма ?
2. Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар
3. Не білдіңдер, не үйрендіңдер ?
    
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стиккерге жазып,тілек ағашына апарып жабыстырады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз