Өлең, жыр, ақындар

Ақылдылар мен тапқырлар сайысы

«Дарын» мектеп – балабақша гимназиясы

Жүргізген  тәрбиеші: Ходжантаева Куралай Икласовна

Ақтау қаласы 2016 жыл

          

Мақсаты: Оқу іс-әрекетінің  әр саласынан білімдерін кеңейту. Балалардың  ой- өрісін, қиялдарын  дамытып, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Сөздік  қорын молайту. Сыйластыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.

 Көрнекілігі:

  • нөмірленген  асықтар
  • слайд бейнепроектор
  • үнтаспа
  • құрастыру құралдары.

Тәрбиеші:

-Армысыздар, құрметті қонақтар!

                                Күндей жадырап,жұлдыздай жарқырап,

                                Судай мөлдір, таза көңілмен бүгінгі

                               «Ақылдылар  мен тапқырлар» –сайысын  ашық  деп  жариялаймын.

Ортаға 1-ші «Достар» тобын,  2-ші «Тұлпар»  тобын шақырамын.

Тәрбиеші:  

- Сайысымыз 6  бөлімнен  тұрады.               

 1-ші бөлім: Екі  топ  басшыларын  таныстыру.

 2-ші  бөлім: Бәйге, сұрағын оқимын,сендердің  сұраққа  жауап берулерің, шапшаңдықтарың  белгілі  болады.

 3-ші бөлім: Тапқырлар сайысы.Қойылған сұрақтарға жауап  беру.

 4-ші бөлім: Бейнетаспадағы  тапсырма. Қай ертегіден үзінді?

 5-ші бөлім: Құрастыру.Бір  затты екі  тәсілмен құрастыру.  

 6-шы бөлім: Полиглоттар. Ағылшын тілінде сөздік жұмыс.        

  Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар  алқасымен таныстырамын.

  Әділқазылар алқасы қонақтардан сайланады.

  Әділқазылар  мүшесінің төрайымы:

  Көмекшілері:

  Енді жеребе тастайық. Ендеше, мына қоржынның  ішінен нөмірленген  асықты алып сайысты қай топ бастайтынын білейік.

 1-ші бөлім:  Екі топ басшыларын таныстыру

  «Достар» тобы ұраны:

                                      Достар бірге  жүреміз,

                                      Бірге ойнаймыз, күлеміз.

                                      Бірге  сабақ  оқимыз.

                                      Міне,біздер қандаймыз!

                                      Бөлінбейді  іргеміз,

                                      Әрқашанда біргеміз.

  «Тұлпар» тобына бізден жалынды сәлем!

«Тұлпар» тобы   ұраны:                                     

                                       Шын жүйріктер сыналады жарыста,

                                       Жарыстың ба, орта жолда  қалыспа.

                                       Тұлпарша жүйткіп шабатын,

                                       Тұлпар тобы – жарыста.

«Достар» тобына бізден жалынды сәлем!

Тәрбиеші:  

-  Кімдер жүйрік, білімпаз біз білейік.

    Бақшамыздың  жеңімпазы деп жүрейік.

    Қазылардан тек қана  әділдікті,

    Ал сайыскерлерге  сәттілік тілейік!

    /Балалар  өздерін таныстырып  болған  соң, дөңгелек үстел басына  отырады./

1-ші «Достар» тобының сұрақтары.

2-ші  бөлім:   Бәйге, сұрағын оқимын, сендердің  сұраққа  жауап берулерің, шапшаңдықтарың  белгілі  болады.

        Есеп:

  1. Қай сан көп 5 немесе 7?  / 7/
  2. Бүтін көп пе бөлік көп пе?  /бүтін/
  3. 2+6 қосындысы?  /8/
  4. Дөңгелек бұрыштарымен болады ма?  /жоқ/
  5. 7-1 айырмасы? /6/

           Қоршаған  дүниемен  таныстыру.

  1. Қыста қай аңдар ұйықтайды?  / қоңыр аю, кірпі/
  2. Ақтау қаласы қай теңіздің жағасында орналасқан? /Каспий/.
  3. Байланыс құралдарын ата? /телефон, компьютер, факс, хат, құттықтау хаттары/. 
  4. Бейбітшілік  құсын ата? /ақкөгершін/
  5. 12 ай нені құрайды?  / жыл /.

            Сауат ашу.

  1. Дыбыс  дегеніміз  не?  /Дыбысты естиміз, айтамыз/
  2. Сөйлемдердің соңында  қандай белгі тұрады?    / нүкте/
  3. Әріп дегеніміз  не?    /дыбысты таңбалайтын таңба/
  4. Сөз ойла.  /дыбыстық талдауға сөз ойла  - таға, бақа ..../
  5. Бейне  таспадағы сөзді буынға бөліп оқып бер. /Достар/

 

3-ші бөлім.  Тапқырлар сайысы.

  1. Үстел үстінде 2 алма, 2 алмұрт  жатыр, үстел үстіндегі  көкөністердің санын айт?   /жоқ/
  2. Кесе, қазан, сандық,  қасық, тәрелке, құман –аталған заттардың қайсысы ыдысқа жатпайды?   /сандық/.
  3. Әкеңнің әкесі кім?  /Ата/.
  4. Қадай жыртқыш аң  құлпынаймен  қоректенеді? /аю/.
  5. Үстел үстінде 3 кесе  қант тұр, соның  2-ін төгіп алды. Үстел үстінде неше  кесе қалды? / 3 кесе/
  6. Адам не  жетіспегенде өмір сүре алмайды? /ауа/
  7. Әжейдің  немересі Айгүл, күшігі Ақтөс,мысығы  бар.Әжейдің неше немересі  бар?  /бір  немересі/
  8. Ертегідегі  бауырсақтың  шашының  түсі  қандай?  /жоқ/
  9. Бос ыдыстың  ішінде неше жаңғақ  бар? / Жоқ/.
  10. Тасбақа барлығынан  озып шығады  дейді. Осы рас па?/жоқ/      

Тәрбиеші:   

-Көңіліміз қаласа,

 Сыртқа шығып таласа.

 Қар  лақтырып ойнаймыз.

 Қыстың күні тамаша.

Сергіту сәті: «Қатып қал»

Дәрумендік  үзіліс.  ( алма тосабын  ішу)

     

4-шы бөлім.  Бейнетаспадағы  тапсырма.

1-ші тапсырма:  Оқыған үзіндіден ертегінің атын табу.   

-Қарлығаштың амалы таусылып, шырылдап  ұшып келе жатқанда  Дәуітті кездестірді.

- Сүйкімді  достым, неге  зарлана жылайсың?-деп сұрады  Дәуіт Қарлығаштан. /Қарлығаш пен Дәуіт/

2-ші тапсырма: Мақал мәтелді аяқта. Дені саудың,  /жаны сау/

 

5-ші бөлім.  Үлгіге  қарап  бір затты  екі  тәсілмен  құрастыру.

6-шы бөлім.  Полиглоттар. Ағылшын – қазақ –орыс  тілдерінде       

 

 2-ші «Тұлпар»  тобының  сұрақтары.

2-ші  бөлім:  Бәйге, сұрағын оқимын, сендердің  сұраққа  жауап берулерің,  шапшаңдықтарың  белгілі  болады.

       Есеп.

  1. 7 санына байланысты қандай ұғымдар бар? /жеті киелі сан/
  2. Қай пішінге  4 -деген сан лайық?   /шаршы, төртбұрыш/
  3. Аптаның үшінші күні қалай аталады? /сәрсенбі/
  4. 7+3 қосындысы? /10/
  5. 5 санның көршілерін ата? / 4-6/.

      

       Қоршаған  дүниемен  таныстыру.

  1. Біздің Республикамыз қалай аталады? /Қазақстан/
  2. Тиін  немен қоректенеді? /жаңғақ/
  3. Сиыр – бұзау, жылқы –құлын, ешкі -  ?/лақ /
  4. Бағдаршам не үшін қажет?  /жол тәртібін реттеу үшін/
  5. Сен қай балабақшаға барасың? /«Дарын» гимназиясына/

    

        Сауат ашу                

  1. Ата сөзінде неше  буын бар? /екі/
  2. Қай сөздер бас әріппен жазылады? /адамның есімдері, қаланың аттары/
  3. Дыбыстар нешеге бөлінеді? /екіге/
  4. Сөз ойла.  /дыбыстық талдауға сөз ойла  - тан, нан, лақ ..../
  5.  Бейне таспадағы сөзді буынға бөліп оқып бер. /Ана/

3-ші бөлім.  Тапқырлар сайысы.

  1. Табақта үш алма, қолымда екі алма. Қосқанда барлығы, болады неше алма?  /бес алма/
  2. Кітап неден жасалған? /қағаздан/
  3. Анаңның анасы саған кім болады?  /Әже/
  4. Екі қойдың неше аяғы бар? /8/
  5. Кітап, дәптер, тон,  қалам, қарындаш – аталған заттардың қайсысы оқу  құралына  жатпайды?  / тон/
  6. Екі қолымызда неше саусақ бар?  /он саусақ/.
  7. Үйге келді Мадияр, оған қоса Алдияр, кейін келді Адина. Қанша болды үйде бала?  /Үш бала/
  8. 1 жұмыртқа 3 минутта піседі, ал 4 жұмыртқа неше минутта піседі?  /3 минутта/
  9.  4 санның құрамын ата?  / 2+2, 3+1, 0+4/
  10. Біздің ғаламшарымыз қалай аталады? / Жер/

4-шы бөлім. Бейнетаспадағы тапсырма.  

1-ші тапсырма:  Оқыған үзіндіден ертегінің атын табу.     

Баласы көшеге шығысымен-ақ  шақыр деген кісілердің  аты-жөнін  ұмытып  қалады. Үйге барып, қайыра сұрауға бата алмайды. Ол  тұрып-тұрып: «Ауылдың адамын тегіс шақырайын, солармен шақыр деген адамдары да келер»,-деп ойлады.  /Қайырымды қоян/

 2-ші  тапсырма:  Мақал-мәтелді аяқта.

Денсаулық -    /зор байлық/

 

5-шы бөлім. Үлгіге қарап бір затты екі тәсілмен құрастыру

6-шы бөлім. Полиглоттар. Ағылшын – қазақ –орыс тілдерінде            

 Тәрбиеші:

- Құрметті  қонақтар,  бүгінгі сайысты  жабық деп  жариялай отырып, балалардың  орындауында  «Бақшадағы  достарым» әнін қабыл    алыңыздар.

Балл санау. Қорытындылау. Марапаттау.


Пікірлер (2)

касымова галия

жаксы сайыс сабак екен

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз