Өлең, жыр, ақындар

“Капернаум” фильміндегі балаларға қатысты қатыгездікке сараптамалық талдау

"Капернаум" (немесе "Құдай ұмытылды") – 2018 жылы ливандық режиссер Надин Лабаки түсірген фильм. "Капернаум" кедейлік, босқындар, сауатсыздық және балалар еңбегі тақырыптарын қозғайтын әлеуметтік сынды айқын көрсетеді. Фильм балалардың трущобты жерлерде кездесетін қиындықтарын  көрсетуге және көрермендердің қоғамдық әділетсіздік туралы ойларын оятуға бағытталған.

"Капернаум" (немесе "Құдай ұмытылды") – қазіргі қоғамдағы балаларға қатысты зорлық-зомбылықты анық көрсететін фильм.Осы фильмге байланысты сараптамалық талдаудың негізгі аспектілерін талдайық:

1. Кедейлік және әлеуметтік әділетсіздік: Фильм басты кейіпкерлердің, әсіресе балалардың алдында тұрған кедейлік пен әлеуметтік әділетсіздікті айқын көрсетеді. Панасыздық, сауатсыздық және негізгі қызметтерге қол жетімділіктің болмауы балалар үшін қауіпті жағдай туғызады.

2. Балалар еңбегі және зорлық-зомбылық: Фильм балалар еңбегі мен физикалық зорлық-зомбылық мәселелерін көтереді. Бас кейіпкер Зейн көшеде еңбек қанауына тап болып, физикалық және эмоционалдық жарақаттарға тап болады.

3. Үмітсіздік және қорғаудың жоқтығы: Фильм балалардың үмітсіздік жағдайында және ересектер мен жүйенің қорғанысының жоқтығында қалай болатынын көрсетеді. Балаларға қолдау мен қорғаудың болмауы олардың осалдығын көрсетеді.

4. Ата-ана жауапкершілігі және жүйелік мәселелер: Фильм кедейлік жағдайында ата-ана жауапкершілігі туралы сұрақтар қояды, сонымен қатар балалар үшін осындай қиын жағдайларға әкелетін жүйелік мәселелерді көрсетеді.

5. Эмоционалды әсер және әрекетке деген ұмтылыс: Фильм көрермендерге қатты эмоциялар тудыруға, ашулануға, өкінуге және жағдайды өзгертуге деген ұмтылысты тудырады. Бұл қоғамдық талқылауға және балалардың өмір сүру жағдайларын жақсартуға бағытталған іс-шараларға түрткі бола алады.

6. Актерлік және режиссерлік: Зейннің рөлін сомдаған Зейн Аль Рафия қатыгездікке тап болған баланың күрделі эмоцияларын сенімді түрде жеткізеді. Надин Лабакидің режиссерлік жұмысы үмітсіздік пен үміт атмосферасын сәтті жеткізеді.

7. Білім беру мен бала күтімінің кешенділігі: Фильм болашақта осындай жағдайлардың алдын алу үшін білім беру мен бала күтімі саласындағы кешенді шешімдердің қажеттілігі туралы идеяны алға тартады.

8. Балалар құқықтары мен әлеуметтік жауапкершілік тақырыбы: Фильм балалардың құқықтары, балаларды қатыгездіктен қорғаудағы қоғам мен мемлекеттің рөлі мәселелерін шешеді және әлеуметтік жауапкершілік туралы диалогты бастайды.

9. Символизм және бейнелер: Фильм фильмнің эмоционалды және сюжеттік элементтерін күшейту және интерпретацияға тереңдік қосу үшін балалар аяқ киімдері мен фотосуреттер сияқты белгілерді пайдаланады.

Фильм көрерменді өте қолайсыз жағдайда өмір сүретін балалар кездесетін нақты қиындықтарға душар етеді. Камера көбінесе қараңғы жерлерде актерлердің соңынан еріп, олардың күнделікті өмірін көрсетеді. Фильм қоғам мен балалар құрбан болатын жүйені сынға алатыны анық. "Капернаум" көрерменді күшті эмоционалды сәттермен және драмалық сюжеттік бұрылыстармен тартады. Фильмнің эмоционалды тереңдігі оны балалық шақтағы зорлық-зомбылық пен қиянат мәселесіне назар аударудың күшті құралына айналдырады.

"Капернаум" тек кинематографиялық шедевр ғана емес, сонымен қатар балаларға қатысты зорлық-зомбылық пен әлеуметтік теңсіздікке қатысты мәселелерді шешудің шұғыл қажеттілігі туралы ескерту болып табылады. Фильм көрермендерде қатты әсер қалдырады және оларға әлемге өзгеріс енгізуге деген ұмтылысты тудырады.

«Әлеуметтік жұмыс» мамандығының 2 курс магистранты: 

Марат Мадина

Жетекші аға оқытушы Авсыдыкова Қ. Ә.

http://www.kaznu.kz/


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз