Өлең, жыр, ақындар

Колледждегі жасөспірім қыздарды тәрбиелеудің өзекті мәселелері мен қағидалары

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Колледжінің оқу-тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары Ахметова М.А.

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Колледжінің педагог-психологы Денгельбаева Н.Б.

Колледжде жасөспірім қыздарды оқыту-бұл академиялық зерттеулермен, жеке өсумен және өзін-өзі танумен ерекшеленетін трансформациялық кезең. Дегенмен, бұл кешенді және біртұтас тәсілді қажет ететін мәселелер жиынтығы болады. Бұл мақалада колледждегі жасөспірім қыздардың қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал ететін принциптер жайлы сөз қозғалады.

Өзекті мәселелер:

1. Өзара байланыс мәселелері:

Жасөспірім қыздар көбінесе өздерінің жеке басының, соның ішінде нәсілінің, әлеуметтік-экономикалық шығу тегінің және мәдени факторлардың өзара байланысынан туындайтын мәселелерге тап болады. Осы күрделі мәселелерді мойындау және шешу барлық оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыратын идеологиялық білім беру ортасын құру үшін өте маңызды.

2.  Академиялық және сыныптан тыс қажеттіліктерді теңестіру:

Академиялық міндеттемелер мен сыныптан тыс жұмыстар арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу жасөспірім қыздар үшін қиын болуы мүмкін. Клубтарға, спортқа немесе қоғамдық жұмыстарға қатысу кезінде оқуда жетістікке жетуге деген ұмтылыс олардың жалпы денсаулығына және қабілеттеріне әсер етуі мүмкін. Мекемелер теңдестірілген өмір салтын ынталандыруы және осы қажеттіліктерді шешуге көмектесетін ресурстармен қамтамасыз етуі керек.

3. Цифрлы кезең және әлеуметтік медианың әсері:

Технология үстемдік ететін ғасырда жасөспірім қыздар цифрлық алаңдаушылыққа және әлеуметтік медианың әсеріне тап болады. Бұл факторлар өзін-өзі бағалауға, дене бітіміне және психикалық денсаулыққа әсер етуі мүмкін. Цифрлық сауаттылықты ілгерілету және технологиямен салауатты қарым қатынасты нығайту осы заманауи мәселені шешудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.

Тұтас білім беру принциптері:

1. Жан-жақты жыныстық тәрбие:

Жан-жақты жыныстық тәрбиені қамтамасыз ету биологиялық аспектілерден асып түседі және келісім, салауатты қарым-қатынас және репродуктивті денсаулыққа қатысты мәселелерді шешеді. Бұл жасөспірім қыздарға негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді және құрмет пен өзара түсіністік мәдениетін қалыптастырады.

2. Эмоционалды интеллектке назар аудару:

Оқу бағдарламасына эмоционалды интеллектті қосу жасөспірім қыздарға өзін-өзі тануды дамытуға, стрессті жеңуге және салауатты қарым-қатынас орнатуға көмектеседі. Эмоционалды интеллектті қамтитын білім беру бағдарламалары оқушылардың жалпы денсаулығы мен іс әрекеттеріне ықпал етеді.

3. Сыни ойлау дағдыларын дамыту:

Жасөспірім қыздардың күрделі өмір кезеңдерінен өтуі кезінде өте маңызды шешімдерді дұрыс шеше білуі “Сыни ойлау” түсінігімен танысытыруды және оның дағдыларын дамыту қажет етуді талап етеді. Оқу бағдарламасындағы аналитикалық ойлауға, мәселелерді шешуге және шығармашылыққа назар аудару оларға сынып ішінде де, одан тыс жерлерде де мәселелерді шешуге арналған ойлау жолын ашады.

4. Әлемдік жаңалақтар бойынша хабардарлықты арттыру:

Жаһандық мәселелер мен әртүрлі көзқарастарды түсінуді ынталандыру жасөспірім қыздардың білім беру тәжірибесін жақсартады. Әртүрлі мәдениеттермен, әлеуметтік мәселелермен және әлемдік сын-қатерлермен танысу олардың дүниетанымын кеңейтеді, оларды әлемнің ақпараттандырылған және жанашыр азаматтары болуға дайындайды.  

Колледжде жасөспірім қыздарды оқытуды ұйымдастыру біртұтас және мұқият көзқарасты қажет етеді. Сектораралық мәселелерді шешу, эмоционалды интеллекттің дамуына ықпал ететін принциптерді қолдану және теңдестірілген және жаһандық бағдарланған білім беру ортасын ілгерілету арқылы оқу орындары жас қыздарға оқуда, жеке өмірде және қоғамда өркендеуге мүмкіндік бере алады.


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз