Өлең, жыр, ақындар

Тепсініп кеп, поэзия

  • 03.01.2021
  • 0
  • 0
  • 524
Тепсініп кеп, поэзия,
Есігіңді ашпадың.
Осқырынып, өлеңіне
Крест қойып басқанын.
Елеусіз-ақ елмен бірге
Ере келдім үйіңе:
Жақсы жырды сәбиімдей
Сүйгеннен соң жас жаным.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Сұлулыққа құштар көп

  • 0
  • 0

Сұлулыққа құштар көп,
Айта алмаймыз неге деп.
Ең арысы гүлге ғой
Құштар ұшқан көбелек.

Толық

Білгің келсе сен мені

  • 0
  • 0

Білгің келсе сен мені
Тереңдеп үңіл сөзіме.
Ала алсаң ғибрат табарсың.
Айтылмаса да өзіңе

Толық

Кім ылайлап кетпейді

  • 0
  • 0

Кім ылайлап кетпейді
Мөлдіреген бұлақты?
Кімдер таптап өтпейді
Тотияйын құрақты?

Толық

Қарап көріңіз