Өлең, жыр, ақындар

О. Әубәкіров «Ара мен шыбын»

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
4а сыныбы пәні: Ана тілі 
Сабақтың тақырыбы: О. Әубәкіров «Ара мен шыбын» 
пән мұғалімі: Төребекова Райхан

Сабақ кезеңдері

Блум

таксономиясы

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ресурстар

 

І.Ұйымдастыру

3 мин

 

 

Сыныпты топқа бөлу.

Ынтымақтастық атмосферасын  қалыптастыру

«Шаттық шеңбері»

Оқушылар топқа бөлінеді.

Бір-бірінің қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы жылы лебіздер айтады.

 

ІІ. Жаңа сабақ

І.Қызығушы-лықты ояту.

5 мин

Білу

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

«Білгенге маржан» / өткенді қайталау сұрақтары/

Бағалау парағы таратылады

Бір – бірінің дәптерлерін тексереді.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Топ басшылары бағалау парағына толтырып отырады.

 

Бағалау парағы

ІІ. Мағынаны тану

5 мин

Түсіну

О. Әубәкіровтың суреті ілінеді, Өмірбаяны таныстырылады.

Топтастыру стратегиясы бойынша авторға постер жасау тапсырылады.

Мұқият тыңдайды, еске сақтайды.

Автор жөнінде білетіндері туралы постер жасап қорғайды

 Автордың суреті

 

Плакат, маркер

10 мин

Қолдану

 

 әр топқа мәтінді өзара оқу тапсырылады

Әр топтағы балалар мысалды оқып, бір-біріне үйретеді

Оқулық

2 мин

 

 

12мин

Сергіту сәті

 

Талдау

(анализ)

 

 

«Бір сәт шынығу» сергіту сәтін интерактивті тақтадан көрсетеді.

 

 Тақырып бойынша көрініс көрсетуге тапсырма береді

 Оқушылар қарап, іс – қимылдарды қайталайды.

 

 

Оқушылар көрініс көрсетеді

 

 

АКТ

Оқулық «Ана тілі»

ІІІ. Ой-толғаныс

 

5мин

Жинақтау (синтез)

 

 

 

Деңгейлік тапсырма беріледі:

1-деңгейге мәтін бойынша жоспар құру

2-деңгей ара мен шыбынды салыстырып жаз

3-деңгей суретін сал

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап береді, түйіндейді, жиынтықтайды.

 

АКТ

Үй тапсырмасы

Мысалды мәнерлеп оқып келу. Сұрақтарға жауап беру. Сөздікті жаттау.

 

Күнделікке жазып алады.

күнделік

Бағалау

-формативті бағалау

-жиынтық бағалау

 

-өзін – өзі бағалау, формативті бағалау

Бағалау парағы

Өзіндік рефлексия

Бүгін сабақ қалай өтті?

Бүгін мен не үйрендім?

Маған не ұнады?

Қайталау сабағы бойынша сұрақ немесе пікірің...

Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып береді.

 

Плакат, стикер


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз