Өлең, жыр, ақындар

3D -редактор құралдары

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Информатика пәні мұғалімі Қасымқызы Дидар

Күні

19.11.2021

Сынып 6

Қатысушылар саны

 

Қатыспағандар саны

 

Сабақтың тақырыбы:

3D -редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

 3D -редактор  құралдарының сипаттамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

 3D-редакторының құралдарын қолданады.

Кейбір оқушылар:

Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен  айырмашылықтарын анықтайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Өткен сабақты пысықтау. «Сұрақ жауап» әдісі.

1. 3 D графика деген не?

2. 2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің?

3. 2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

1.Мұғаліммен амандасады.

 

мадақтау

Интербелсенді тақта / компьютер

 

 

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.

Көрсетелім. SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысамыз.

 

SketchUp құралдары қызметтеріне қарай мына түрлерге бөлінеді.

Сызу құралдары, Модификациялау құралдары, Редакторлаудың басқа құралдары

SketchUp жобалары *.skр форматында сақталады.

Құралдары іс жүзінде пайдаланып көрейік.

Компьютерде SketchUp программасында

«Баспалдақ» моделін құрастырып көрсетеміз. Бұл модельді құрастыру үшін төменде керекті құрал-саймандар берілген.

1. Прямугольник (Тіктөртбұрыш)

2. Линия (Түзу)

3. Вдавить/вытянуть (Сығу/созу)

4. Заливка (Құйып бояу)

Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

Редактор құралдарын пайдаланып, үйдің жобасын жасау.

Дескриптор:

- SketchUp редакторды іске қосады;

-Прямоугольник батырмасын пайдалану арқылы көлемді фигура жасай алады.

-Линия /сызық/, Орын ауыстыру/ Переместить батырмаларын пайдалану арқылы шатыр жасай алады;

-Заливка құралын пайдалану арқылы  керек түсті таңдап, бояйды.

Жұппен жұмыс. 2-тапсырма.

құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіру

Дескриптор:

-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.

3-тапсырма.

Вен диаграммасы арқылы Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен  айырмашылықтарын  анықта.

Дескриптор:

- Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтарды анықтайды.

- айырмашылықтарды анықтайды.

1.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

2.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

3.SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Үйдің» моделін құрастырады

 

SketchUр программасында көлемді фигураларды жасайды

құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді

 

Екі программаның ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

 

Смайлик

мадақтау

Интербелсенді тақта / компьютер

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютер

 

SketchUp программасы

Смайликтер

 

 

 

Сабақтың соңы

1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

 

2. Кері байланыс: «Сөйлемді аяқта» әдісі.

Менің сабақтан есімде қалғаны...

Сабақта мен үшін жаңалық болғаны...

Маған қиын болды...

Маған қызықты болды...

осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын  және осы сабақта ұнаған тапсырма әдістерді айтады

Өзін-өзі бағалау.

 

стикерлер

Үй тапсырмасы

§ 9 оқуға. 51-бет  «Сұрақтарға жауап берейік» тапсырмасы

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз