Эссе және өлең-жыр байқауы

Күн жүйесі

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 7.4C: Ғарыш және Жер

Мектеп: Қарақия ауданы, Мұнайшы ауылы № 7 орта мектеп КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағалиева Г

Мұғалімнің кәсіби даму мақсаты

Сабақ процесінде топтық жұмыстар арқылы оқушылардың коммуникативті дағдыларын дамыту

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 

Мұғалімнің мақсаты: Проблемалық оқыту әдісін қолдану арқылы оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту

Сабақ тақырыбы

Күн жүйесі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  •  Күн жүйесінің құрылымын, құрылысын сипаттау
  •  Күн жүйесіндегі денелер қозғалысының көзқарасынан күн, ай және жыл ұғымдарын түсіндіру
  •  Күнді айналып қозғалатын ғаламшарлардың қозғалысымен және орбита жазықтығына қатсты Жердің айналу осінің көлбеуі арқылы жыл мезгілдерінің ауысуын түсіндіру

                    Сабақ мақсаттары

  •  Күн жүйесінің құрылымын, құрылысын сипаттау
  •  Күн жүйесіндегі денелер қозғалысының көзқарасынан күн, ай және жыл ұғымдарын түсіндіру
  •  Күнді айналып қозғалатын ғаламшарлардың қозғалысымен және орбита жазықтығына қатысты Жердің айналу осінің көлбеуі арқылы жыл мезгілдерінің ауысуын түсіндіру

                Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

Қолдану        

Жоғары деңгей дағдылары

Күн жүйесінің құрылымына сипаттама береді;

Жер бетіндегі күн мен түннің ауысуын Күнге қатысты орналасуына байланысты түсіндіреді;

                 Тілдік  мақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминология:

жыл, Күн, Жер, Ай, ось, жыл мезгілдері, Күннің шығуы, Күннің батуы, шығыс, батыс, солтүстік, оңтүстік, талтүс, көктем, жаз, қыс, күз.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Жыл мезгілдерінде...... болады

Күн  мен түн ...... болады

Күн (тәулік) үшін қажет

Жыл ....... айға созылады

Күн Айдан ........

Жазда күн ұзақ, өйткені

Қыста түн ұзақ, өйткені......

Құндылықтарды дарыту

Ынтамақтастық

Өзіне және өзінің айналасындағы адамдарға деген құрмет

Академиялық шынайылық

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану, математика

АКТ қолдану дағдылары

Интернет, интерактивті тақта

Бастапқы білім

Оқушылар Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың атауларын және орналасу ретін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

Ресурстар

 

                Басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, отырғызу.

Топқа бөлу фигуралар арқылы

C:\Users\User6\Desktop\s1200.png  

1 топ, 2 топ, 3 топ, 4 топ.

Жаңа сабақ: Бейне материал «Күн жүйесі»

Күн Жүйесі – Күннен, оны айнала қозғалатын 9 үлкен планетадан (Меркурий, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун және Плутон), планета серіктерінен, мыңдаған кіші планеталардан (астероидтардан), шамамен 1011 кометадан және толып жатқан метеорлық денелерден құралған ғарыштық денелер жүйесі. Күннен ең алыс орналасқан планетаға дейінгі орташа қашықтық шамамен 40 а.б. немесе 6 млрд. км-ге тең. Күн – Күн жүйесіндегі орталық дене болып саналады, оның массасы Күн жүйесіндегі барлық денелердің жиынтық массасынан 750 есе артық. Сондықтан Күн жүйесінің массалар центрі Күн қойнауында орналасқан. Барлық 9 үлкен планета Күнді айнала, дөңгелек дерлік орбита бойымен, бір бағытта қозғалады. Олардың орбиталарының бір-біріне қатысты көлбеулігі өте аз. Планеталардың Күннен қашықтығы белгілі бір заңдылыққа бағынған, яғни көршілес орбиталардың ара қашықтығы Күннен алыстаған сайын арта түседі. Планеталар қозғалысының физикалық қасиеттеріне байланысты Күн жүйесінің үйлесімді екі топқа бөлінуі ғарыштық денелердің кездейсоқ жиынтық емес екендігін көрсетеді. Барлық кіші планеталар да үлкен планеталар қозғалған бағытта Күнді айнала қозғалады, бірақ олардың орбиталары едәуір созылыңқы және эклиптика жазықтығына көлбеу орналасады. Кометалардың көпшілігі параболаға жақын өте созылыңқы орбита бойымен қозғалады. Айналу периоды миллиондаған жылға жетеді. Мұндай комета орбиталарының эклиптика жазықтығына көлбеулігі алуан түрлі, олар Күнді айнала тура және кері бағытта да қозғалады. Шолпан мен Ураннан басқа планеталардың барлығының өз осінен айналу бағыты Күнді айналу бағытымен сәйкес келеді.

Жұптық жұмыс: 1 жұп-Меркурий, 2 жұп Шолпан, 3-Жер, 4 жұп  Марс, 5 жұп Юпитер, 6 жұп Сатурн, 7 жұп Уран, 8 жұп Нептун, 9 жұп алып планета, 10 жұп кіші планеталар, 11 жұп ұқсас планеталар – Постер қорғау

Жеке жұмыс.

Тест тапсырма:

 1. Күннің шамамен жасы:
  A.  3 млрд жыл
  B.  5 млрд жыл
  C.  2 млрд жыл

 2. Көлемі мен массасы жағынан Жерге ұқсас планета:
  A.  Марс
  B.  Шолпан
  C.  Меркурий

 3. Өз осьтерінен барлық басқа планеталар айналатын бағытқа қарсы айналатын планеталар:
  A.  Уран мен Шолпан
  B.  Марс мен Меркурий
  C.  Уран мен Марс

 4.1846 жылы телескоппен табылған планета:
  A.  Уран
  B.  Шолпан
  C.  Нептун

 5 .Күнге ең жақын планета:
  A.  Меркурий
  B.  Жер
  C.  Уран

 6. Диаметрі 3000 километрге жуық планета:
  A.  Нептун
  B.  Уран
  C.  Плутон

 7. Қоңырқай қай планетаның қазақша аты?
  A.  Сатурн
  B.  Нептун
  C.  Юпитер

  8. Массасы жерден 300 есе үлкен планета:
  A.  Юпитер
  B.  Сатурн
  C.  Марс

Жауабы:1 а ,2 в, 3 а, 4 с,5 а, 6 с, 7 в,8 а

Үйге тапсырма

Уақытты өлшеу үшін әртүрлі өркениеттер күнтізбені қалай қолданғанын зерттеу. Олар күнтізбені қалай құрғанын түсіндір.

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяғы

Рефлексия

Білім қоржыны

C:\Users\User6\Desktop\99715565_9.jpeg

 

Қосымша ақпарат

   

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ                

Құндылықтармен байланыс

(тәрбиелік элемент)

Бұл барлық оқушыларға қол жетімді кіріспе және зерттеу белсенділігі.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Сабақ соңында алынатын ақпаратты сапасы және нақтылығы бойынша бағалауға болады.

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренугеқатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажетболуымүмкінқандайақпараттыбілдім?

           


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз