Етістіктен өткенді қайталау

Павлодар қаласы
№32 негізгі жалпы білім беру мектебі
Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімі
Алекпарова Аймгуль Каримовна

Пәні: қазақ тілі  Күні:    Мұғалімі: Алекпарова Аймгуль Каримовна

Кабинеті: қазақ тілі кабинеті

Сыныбы: 6

Тақырыбы: Етістіктен өткенді қайталау

Мақсаты: Оқушылардың етістіктен алған білімдерін тиянақтау, практикамен ұштастыру, нақтылау;

Міндеттері:

— оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып етістік түрлеріне тоқталу;

— етістіктерді бір-бірінен ажырата білу;

— топта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.

Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.

Стратегиялар: Шаттық шеңбер «Досымның есімі», топқа бөлу «Етістік жұрнақтары», «Өрмекші торы», «Бір айналым сөйлесу», «Семантикалық карта», «Кім көп біледі?», рефлексия «Чемодан»;

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?

Кіріспе 2 мин

Қызығушылығын ояту

Тұлғааралық байланысты орнату.

«Досымның есімі»

Мақсаты: ынтымақтас-

тық ахуал тудыру.

«Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Досымның есімі»

Амандасу. Қасындағы досы есімінен басталатын әріпті қолдана отырып етістіктер айтқызу. Оқушылардың құрал-жабдықтарын тексеру.

Етістіктің түрлері арқылы  оқушыларды  топқа бөлу.  Түрлі-түсті  қағаздарға етістіктің  жұрнақтарын  жазып, сол арқылы  бөліну.

1-топ : -а,-е,-й,-ып,-ғалы;

2-топ: -ғыз,-кіз,-дыр,-дір,-тір;

Мұғаліммен амандасады.

Сыныптастарын етістіктерді  қолдану арқылы мадақтайды.

Мысалы: Асар-ардақтайды анасын

 

 

 

Сынып оқушылары 4 -5 адамнан 3 топқа бөлінеді.

 

Топқа етістіктің жұрнақтары арқылы бөлінеді.

 

 

 

Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтап отырамын.

 

«Ынтымақтастық оқу» ресурсы

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті қағаз

Білу

3 мин

 

«Өрмекші торы» 

Мақсаты: оқушылардың ойын жинақтауға бағыттау, өткен тақырыптарды еске түсіру;

«Өрмекші торы»  арқылы оқушылар бірі-біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақ  қояды.

Мысалы:

1. Етістік қандай сөз табы?

2. Құрамына қарай қалай бөлінеді?

3. Мағынасына қарай қалай бөлінеді?

4. Болымсыз етістік қандай жұрнақтар арқылы жасалады?

5. –у жұрнақ қай етістіктің жұрнағы

6. Есімше қалай жасалады?

7. Көсемше туралы не білесің?

Әр оқушы  жіпті алып сұраққа жауап беріп, келесі оқушыға сұрақ қоюын жалғастырады .

 

 

Кезек-кезек берілген сұрақтарға жауап береді.

Үй тапсырмасы бойынша барлық оқушылар қамтылады.

 

 

 

 

Формативті бағалау

 

 

Өте жақсы!

Жіп

Түсіну

 

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

10мин

 

 

 

Талдау

15 мин

«Сөздер банкісі»

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бір айналым сөйлесу» стратегиясы:

Мақсаты:

Сөйлеу тілдері мен танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;

 

Кім жылдам «Кім жылдам»?

Мақсаты:

Оқушыларды шапшаңдыққа үйрету;

 

 

«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

1топқа Төменде берілген сөйлемдерден сабақты етістікті теріп жазу.

2 топқа «Сөздер банкісі»есімше мен көсемше жұрнақтары жалғанған өлең шумақтары  беріледі.

 

 

 

 

 Етістіктердің түрлерін қолдана отырып, «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы бойынша мәтін құрастыру.

1 топ «Қысқы олимпиада ойындары» тақырыбы бойынша.

2 топ «»

 

 

Болымды,болымсыз етістіктер бойынша тапсырма.

1. Екі топ белгіленген уақытта қанша тыйым сөз айтады?

 

 

Тұрақты тіркестер мен етістіктерді синонимдермен алмастыру тапсырмасын береді.

1 топ негізгі етістік пен туынды етістіктерді ажыратады.

 

2топ Өлең шумақтардан есімшесі, көсемшесі бар сөздерді

сөздер банкісіне жинайды.

 

 

 

Етістіктердің түрлерін қолдана отырып, топтағы әр оқушы тақырыпқа байланысты бір сөйлемнен жалғастырып, «Қысқы олимпиада ойындары» тақырыбы бойынша

логикалық байланысқан мәтін құрастырады.

 (Топ дайындығын қолдарын 2 рет соғу арқылы білдіру)

 

 

Мысалы: Үлкендердің жолын кеспе, сөзін бөлме.

 

 

1-2 топтар тұрақты тіркестер мен етістіктерді синонимдермен алмастырады.

 

Жарайсыздар!

 

 

 

 

Тамаша!

 

 

Ойы ұшқыр оқушыларды формативті бағалау.

 

 

 

Жапондық бағалау

 

 

 

Өте жақсы, тамаша!

Өте жақсы!

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақтадағы Power Point таныстырылымы

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

 

Интерактивті тақта

Жинақтау

5 мин

Ой толғаныс сатысы

Тест

Мақсаты:

Оқушылар алған білімдері арқылы өзін-өзі, өзгені бағалау

Оқушылардан 10 сұрақтан тұратын тест алу.

 

Оқушылар тестті орындағаннан кейін өздерін бағалайды.

 

Интерактивті тақта арқылы тесттің жауабын тақтаға шығару арқылы оқушылар  жанындағы оқушыны бағалайды.

Бағалау парақшасы

 

Интерактивті тақта

2 мин

 

 

2 мин

Бағалау:

Рефлексия

«Чемодан»

Мақсаты: Оқушылардың бір-бірінің жұмыстарын бағалау дағдыларын қалыптастыру.

 Бағалау парақшалары арқылы оқушылар топта бағалайды сосын мұғалімнің бағасымен қоса ортақ баға қойылады.

 

Бүгінгі сабақта Сізге не ұнады, өзіңізге не алдыңыз?

«Блоб ағашы» арқылы өздерін бағалайды.

 

 

 

Стикерлерін жапсырады

 

 

Стикерге жазу арқылы бағалау

 

Өте жақсы!

 

 

 Критерийлер жазылған парақшалар

 «Чемодан»

 стикер

 

Үйге тапсырма беру.

1. Етістіктерді қатыстырып, адал достық туралы жаз.

 

 

 

 



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)