Өлең, жыр, ақындар

Әбілхан Қастеев

 

Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Ресурс

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Қолданылған модульдер

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

1-3 мин.

 

 

 

 

 

3мин

 

Жағымды психология-

лық климат жасау.

Мұғалім оқушыларға өз қалаулары бойынша таңдауды ұсынады.

 

«ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру

Оқушылар екі топқа бөлінеді.

1-топ:

2-топ:

3-топ:

4-топ

Әр топтан 1оқушы шығып орындыққа отырып, топтар оған сұрақтар қояды

 

 

Топтарды құру

 

 

 

 

 

Топ басшылыры бағалайды

Жас ерекшеліктер.

Сын тұрғысынан ойлау: топтарға бөлу.

Уәж туғызу кезеңі

3-10

мин

Әбілхан Қастеевтің суреті және .....

 

 

Мұғалім оқушыларға төмендегідей сұрақтарды қояды:

- Бейнелеу өнерінің алыптары кімдер?

- Қазақ бейнелеу өнерінің негізін қалаушы кім?

- Сонда бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

- Қандай мақсат пен міндеттер қоямыз?

Жаңа сөздермен жұмыс жасау

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз беттерінше сабақтың тақырыбын анықтап, мақсаты мен міндеттерін белгілейді.

 

 

 

 

 

 

Қазақша оқып,сөз тіркес пен сөйлем құрады

 

 

Жаппай сұрау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқытудың жаңа тәсілдері: диалогтік оқыту.

 

Негізгі  кезең

 

 

10-25

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етістіктің райларын қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т.М.Артыкова., М.Б.Боранбай.

Қазақ тілі                     9-сынып Алматы: «Атамұра», 2013.

 

 

 

 

Оқулықта берілген мәтінмен жұмыс (95-бет, 3-тапсырма)

Суреттер топтамасындағы №10,11,12,13 суреттердің не туралы екенін баянда

Рай түрлерін қайталатып, жаңа тақырыпқа тоқталады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтін бойынша жұмыс

1-топ –  Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді

2-топ – Мәтін бойынша хронологиялық кесте жасайды.

3-топ – Диалог құрастыру

4-топ – күрделі жоспар құру

 

4- топқа ортақ тапсырма:

ІІІ деңгей 2-тапсырма

 

Екі топ берілген суреттер бойынша сипаттама береді:

І-топ: №10,   3-топ №11

ІІ-топ: №12,   4-топ №13

Суретшінің қандай тақырыпта сурет салатынын анықтау

1-топ: Оқулық бойынша жұмыс жасайды. Жаңа тақырыпты оқулықпен жұмыс.

2-топ: Қалау райлы етістіктерді қолданып «Менің арманым» тақырыбында мәтін жазады.

3-топ-

4-топ-

 

Топтар өз жұмыстарымен алмасып, бір-бірлерін толықтырады және суреттер арқылы бір-бірлерін бағалайды.

 

 

 

 

 

Берілген суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.

Топтық жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдеттен тыс бағалау: шапалақтап, қошемет көрсету.

Сын тұрғысынан ойлау: постер құру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқыту үшін бағалау.

 

 

 

 

 

Басқару және көшбасшылық.

Сыни тұрғыдан ойлау: топтық жұмыс.

Оқыту үшін бағалау.

 

Сынтұрғысынан ойлау: диалогтік оқыту.

Сергіту сәті

 

25-27

мин.

 

 

Мұғалім бейнероликті қосады.

 

Оқушылар сергіту жаттығуларын орындайды.

 

АҚТ: бейнеролик көрсетіледі.

Қорытынды кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық

27-42 мин

 

Мұғалім топтарға Ә.Қастеев өмірі, өнері бойынша тапсырмалар таратады.

1-топ – Қ.Қастеев өмірі

2-топ – Қ.Қастеев өнері

3-топ –

4-топ -

Мұғалім сабақ басында жасаған кластерлерін толықтыруды ұсынады.

 

Егер мен суретші болсам...

Мұғалім бағалау парақтары арқылы қорытынды шығарып, оқушыларды бағалайды.

Мұғалім «Табыс ағашын» таратады.

Әр топ өз сипаттамасын дайындайды. Топтың спикерлері өз жұмыстарымен таныстырады.

Оқушылар өз кластерлерін жаңа ойларымен толықтырады. Спикерлері оқып шығады.

 

Оқушылар табыс парақтарын толтырады.

 

Оқушылар «Табыс ағашын» толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз-өздерін бағалау: табыс парақтары.

 

Қорытынды бағалау.

 

Кері байланыс «Табыс ағашын» толтыру арқылы жүзеге асады.

Сын тұрғысынан ойлау: кластер құру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқыту үшін бағалау.

 

Оқуды бағалау.

Үй тапсырма-сы

42-45 мин

 

Ә.Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы туралы реферат дайындау

Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

 

 

Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 Өзін-өзі реттеу.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз