Эссе және өлең-жыр байқауы

1990 жылдардағы Қазақстандағы экономикалық модернизация

Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы
Бозой орта мектебі
Тарих пәні мұғалімі: Рскалиева Жадыра Шамгоновна

 

Күні:

Пәні: Қазақстан тарихы

Класы: 9

Тақырыбы

   1990 жылдардағы Қазақстандағы экономикалық модернизация

Мақсаты

  - Оқушыларға экономикалық реформалар, нарықтық қатынастар, нарықтық экономикаға көшудің қажеттілігі туралы мағлұматтар беру, ұлттық валютаны енгізудің маңыздылығын ашып көрсету;

  - Оқушыларды өз ойын еркін жеткізуге, бір-бірінің пікірін тыңдап, толықтырып, сұрақтар қоюға үйрету.

Күтілетін нәтиже

  Оқушылар нарықтық экономикаға көшудің қажеттілігін түсінеді, ұлттық валютаны енгізудің маңыздылығын айқындай алады. Өз ойларын еркін жеткізіп, бір-бірінің пікірін тыңдап, толықтырып, кемшілік тұстары мен жақсы ойларын айтады.

Түйінді идеялар

  Тағылымы мол тарихымызбен, ұлы бабалардың ұлағатты өмірінен алар тәлімімізбен біз алдағы асулардан алқынбай асамыз.

Сабақтың кезеңдері

Сабақтың барысы

Бағалау

Ресурстар

1. Кіріспе

   І. Оқушылар арасында ынтымақтастық орта қалыптастыру

   «Сиқырлы сандықша»

   (Оқушылар сандықшадан жасырын теңгелер алады)

   ІІ. «Теңге» бойынша оқушыларды үш топқа бөлу

 

 

 

 

Теңгелер

2. Тұсаукесер

І. Ой толғаныс:

«Ойлан, бірік, бөліс»

 Тізбектелген сөздердің ортақ мағынасын табу. ЭКОНОМИКА – ҚАРЖЫ – САЯСАТ          Нарық

   Түрткі болу сұрақтары:

  - Нарық дегенді қалай түсінесіңдер?

  (Нарық дегеніміз-өнім шығарушылар мен өнімді тұтынушылардың, сұраным мен ұсыныстардың арасындағы қатынас, олардың арасындағы тығыз байланыстығы. )

  - Нарық жағдайында экономикада қандай өзгерістер болуы мүмкін?

  - Нарық жағдайындағы экономикалық құлдыраудың себебі неде?

  ІІ. Тақырыпты баяндау

 

 Өз-өзін бағалау

«Маған әлі де болса іздену керек»

 

3. Негізгі бөлім

І.Әр топқа тиісті тапсырмаларды бөліп беру:

  1 топ - «Қазақстан үкіметінің экономикалық стратегиясы»

  2 топ - «Экспорттың жайы және төлем дағдарысы»

  3 топ - «Ұлттық валютаның айналымға енгізілуі»

ІІ. «Автор орындығы» әдісін пайдалану

  - автор баяндайды

  - демеушілерді сөзге тартады

  - тілшілер ұтымды ой мен келіспейтін тұстарына тоқталып, сұрақтар қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тілшілердің бағалауы «Мадақтау сэндвичі»

Оқулық 53-54 пар,

Интернет материалдары (Googl.kz  «Ұлттық валютаның қалыптасуы», «Қазақстан теңгесі»)

 

4. Қорытынды

- «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі

«Бармақ көрсету» әдісі

 

Рефлексия

Не үйрендім?

Не қиын болды?

Сұрақ

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Жүктелуде...