Эссе және өлең-жыр байқауы

«Аяз би» ертегісі

   Сабақ: «Аяз би» ертегісі

   Мектеп: Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

   Күні:

  Мұғалімнің есімі: Утарбаева Жанылсын Курамисовна

   Сынып: 5б

   Қатысқандар саны:

   Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

   Ертегі мазмұнын меңгеру

Сабақ мақсаттары:

   Барлық оқушылар:

   А. Ертегі мазмұнын біледі.

   Оқушылардың басым бөлігі:

   В. Тақырыбы мен идеясын анықтайды.

   Кейбір оқушылар:

   С. Кейіпкер іс-әрекетіне баға береді.

Тілдік мақсат

   Оқушылар:

   Ертегіні көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен жеткізе біледі

   Негізгі сөздер мен тіркестер:

   Сөздікпен жұмыс

  Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

   Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

 

   Сіз неліктен .... екенін аласыз ба?(айтылым)

 

   Жазылым бойынша ұсыныстар:

 

Алдыңғы оқу

   «Аяз би» ертегісінің мазмұнын оқу

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Формативті бағалау (ОҮБ)

Ресурстар

Басталуы

Таныстырылым (1-2 минут)

   Ұйымдастыру

   «Атомдар-молекулалар» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін.

   Үй тапсырмасын тексеру

«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

  1. Ертегі дегеніміз не?
  2. Ертегілерде нелер баяндалады?
  3. Ертегілер бізге қалай жеткен?
  4. Ертегінің қандай түрлері бар?
  5. Ер Төстік қандай ертегіге жатады?
  6. Ертегіден әдет-ғұрыпқа байланысты көрініс айт.

 

 

 

 

 

Қолпаштау

 

 

 

 

 

Электронды оқулық

Ортасы

Негізгі бөлім

   «Ой шақыру» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушылармен бірлесе отырып анықтау.

  1. Шыншыл ертегі дегеніміз не?
  2. Өмірде қандай адамдар кездеседі?

  «Топтастыру» әдісі

Жаман адам қандай болуы керек?

«Коктейль таяқшасы» арқылы оқушылар жұптасып ертегі мазмұнын еске түсіреді.

  Ертегі мазмұнына сай жуан-жіңішке сұрақтар дайындап, топтар өзара ұсынады.

  Сөздікпен жұмыс

  Қанын жүктемеу –

  Тәңірі жазса –

  Теңдік тауып –

  Нашарларға –

  Дискуссиялық карта

  Жаманға ұқсағың келе ма?

ия

жоқ

 

 

 

 

қолпаштау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

   Бекіту (табыс критерийіне  қайта оралды)

   «Он тірек сөз» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

   Өрмекші торы, Аяз би, Жаман, уәзір т.б.

   Бағалау

   Үйге тапсырма

   Ертегі мазмұнын толық игеру, жоспар құру. Кейіпкерлердің суретін салу.

   Рефлексия (кері байланыс)

   Заттық ассоциация арқылы сабаққа рефлексия жасау.

 

 

Қолпаштау

 

 

 

 

 

 

 

Үлдірлеуіш критерий

 


Пікірлер (1)

Нұрсат

Аяз би жоспар барма ертеңге срочно

Пікір қалдырыңыз