Өлең, жыр, ақындар

«Адамның айналадағы дүниемен қарым-қатынасы» тарауы бойынша орта мерзімді жоспарлау негізінде тізбектелген сабақтар топтамасы

Ақтөбе облысы

Ақтөбе қаласы

№31 қазақ орта мектебінің

бастауыш класс мұғалімі

Бұғыбаева Нұрсұлу Наурызбайқызы

 

2 класс бойынша дүниетану пәнінен «Адамның айналадағы дүниемен қарым-қатынасы» тарауы бойынша орта мерзімді жоспарлау негізінде тізбектелген сабақтар топтамасы. 6 сағат

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мақсаты

Күтілетін нәтижелер

Модульдердің кіріктірілуі

Әдіс-тәсілдер

Ресурстар

Бағалау

1-сабақ

Адам өміріне не қажет?

Адамның айналадағы дүниемен қарым-қатынасы туралы ұғынады. адам өміріне қажетті жағдайлармен танысады.

Адам өміріне қажетті заттарды бағалай білуге, табиғатты сүюге, туған елін, жерін құрметтеуге, төзімділікке тәрбиеленеді.

Сөйлеу тілін,танымдық қабілеттерін, белсенділігі, салауаттылығы дамытылады.

1.Пазл құрастыру арқылы топқа бөлінеді. (мақал-мәтел қиындысы)

2. Дүниетану пәніне топтастыр жұмысын жүргізу арқылы 1- сыныпта өткен түсінік-ұғымдарға шолу жасалады. Өтілетін тарау тақырыбымен танысады.

3.Сөзжұмбақ шешуде тігінен шыққан сөзге көңіл аудартылады. (Қазақстан)

4. Қазақстанды кө алдарыңызға қалай елестетесіздер?  Елестету арқылы қазақстан жері, елі, табиғаты, халқы т.б туралы  болжамдар айтылады. Айтылғанның бәрі де адам өмірімен байланыстылығын, қажеттілігін біледі.

5. «Адам өміріне не қажет?» атты сабақ тақырыбынан  хабардар болады.

6.Үш топқа дайын материал ұсынылып, өздеріне танысу тапсырылады. Әр топ танысқан мәліметін, оқығанын айтады. Адам өміріне қажетті нәрселер туралы түсінік қалыптасады.

6. Топтық жұмыстар арқылы мәтін мазмұнын талдауға , ойларын еркін айтуға дағдыланады.

7. Сұрақ-жауап арқылы ой пысықталады. Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгеріп отырғандығы байқалады.

8.Сергіту сәті өткізіледі.

9. Дәптермен жұмыс жүргізіледі.Қажетті мәліметтерді жазып алады.

Шығармашылық жұмыстар дәптерге орындатылып, танымдық қабілеттері арттырылады.

10. топтың атына оралып, мақал-мәтелдер мағынасы талқыланады, сабаққа қатысты ой-пікір тыңдалады.

13. Оқушылар білімі бағаланады.

14.Үйге тапсырма беріледі.

14. Рефлексия

 

 

 

 

СТО-ға үйрету.

 

 

 

 

 

 

 

«Оқытуды басқару және көшбасшылық»

 

 

 

Оқытуда АҚТ-ны қолдану

 

СТО-ға үйрету

 

 

 

 

 

Оқытуда АҚТ-ны қолдану

 

Талантты және дарынды баланы оқыту

Топқа бөлу тәсілі

 

 

Ассоциация әдісі

 

 

 

 

Болжау әдісі

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап әдісі

 

 

Сейнквейн, эссе,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау әдісі

Мақал-мәтелдер қиындылары

 

 

Суретті плакат

 

 

 

 

Сөзжұмбақ

 

 

 

 

 

 

Оқулықтағы мәтін бөліктері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АҚТ,бейне таспа

 

 

 

мінездеме,мақал-мәтелдер

 

 

 

 

Түстерді пайдалану

Стикер

6-8 беттер. Іздену жұмыстары

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

 

 

 

 

Жиынтық бағалау

2- сабақ

Адам өміріне қажетті жағдайларды қайдан алады?

Адам өміріне қажетті жағдайларды алу көзімен танысады.

Табиғатты қорғауға тәрбиеленеді.

Еркін сөйлеуі,өз ойын айтуы, сыни тұрғысынан ойлап жауап беруі, танымдық қабілеттері дамытылады.

1. «Адамдар», «Өсімдіктер», «Жануарлар» тобына топтастырылады.

2. Үй тапсырмасымен жұмыс жүргізіледі.

«Адам өміріне не қажет?» мәтінін оқу, түсінгенін айту, тапсырмалармен жұмыс түрлері әр топқа бөлініп беріледі.

 

3. «Дәлдеп ату» әдісімен  үй тапсырмасы қорытындыланады. 4. Жұмбақ жасырылып, шешуіндегі сөзге ассоциация  жасатылады.

4. Мәтін бөлімі үш топқа бөлініп беріледі. Түсініп оқу дағдылары қалыптастырылады.

5. Сергіту сәті өткізіледі.

7. Дәптермен жұмыс жүргізіледі.

«Шашылған буындардан сөз құрап, сөйлем жазу;» Сызба бойынша әңгіме  құрастыру; Табиғат сөзіне 5 жолды өлең жазу. Шығармашылық жұмыстар

орындалып, сабақ қорытындыланады.

8. Оқушылар білімі бағаланады.

9.Үйге тапсырма беріледі.

9. Рефлексия

СТО-ға үйрету.

 

 

 

 

Оқушының жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу қарастырылады.

 

 

 

СТО-ға үйрету

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл

АҚТ-ны оқыту Оқытуды басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды баланы оқыту.

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

Топпен,жеке жұмыстар

 

 

 

 

 

Ассоциация

 

 

топпен, жұппен,жеке жұмыстар

ЖИГСО

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

9-11 бет. Оқу

Кері байланыс

Адамдар, өсімдіктер, жануарлар суреттері.

 

Оқулық, тапсырмалар

 

 

 

 

 

Күн суреті

 

 

Мәтін бөлімдері, оқулық

Бейне материал

 

 

 

 

 

 

 

 

стикерлер

Топтың шапшаңдығы, ұйымшылдығы қаралады.

 

Топтың белсенділігі, дайындығы қаралады.

Шапшаңдығы, сыни ойлауы қаралады.

 

 

Түсінуі, есте сақтауы қаралады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

3-сабақ

Адам және айналадағы дүние.

Адамның табиғаттағы рөлі туралы ұғынады. Айналадағы дүние мен адам қарым-қатынасы туралы ұғымдары кеңейеді.

Еңбекқорлыққа, өз бетінше тіршілік етуге тәрбиеленеді.

Еркін сөйлеуі,өз ойын айтуы, сыни тұрғысынан ойлап жауап беруі, танымдық қабілеттері дамытылады

1.Түрлі-түсті стикерлер арқылы топқа бөлінеді.

2. «Қалауым», «Күтерім», «Тілеуім» тренингі арқылы  өз ойларын айтқызып,қызығушылықтары оятылады.

3.  Үш топқа суреттер бөлініп беріледі.суреттер бойынша сөйлеу дағдылары қалыптастырылып, берілген тапсырма негізінде нақты постер қорғалады.

4. Сергіту сәті өткізіледі.

5. Оқулықпен жұмыс.Шағын мәтінді үш топқа бөліп оқытып, пысықталады.

6.Қосымша оқу материалымен жұмыс. Мәнерлеп оқу жарысы.

7. Оқушылар білімі бағаланады.

8. Үйге тапсырма беріледі. Күн тәртібі ережесін жазып келу. 

9. Рефлексия.Топқа бөлінген стикерлер арқылы кері байланыс алынады.  

СТО-ға үйрету.

 

Оқушының жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу қарастырылады.

 

СТО-ға үйрету

Оқытуды басқару және көшбасшылық

 

 

АҚТ-ны қолдану

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл

 

Талантты және дарынды баланы оқыту.

Топқа бөлу

 

 

 

Топпен,жеке жұмыстар

 

 

 

 

оппен жұмыс

 

 

 

 

 

Топпен, жұмыстар

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Түрлі-түсті стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

Бейне таспа

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

стикерлер

Топтың шапшаңдығы, ұйымшылдығы қаралады.

 

Топтың белсенділігі бақыланады.

 

Шапшаңдығы, сыни ойлауы,

түсінуі, есте сақтауы қаралады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

4-сабақ

Адам еңбегімен қадірлі. Нан-тамақтың атасы.

Адам өміріндегі еңбектің маңызы туралы түсінік қалыптастырылады.

Адам еңбегін құрметтеуге, асты қадірлеуге, салт-дәстүрлерді білуге

тәрбиеленеді.

Еркін сөйлеуі,өз ойын айтуы, сыни тұрғысынан ойлап жауап беруі, танымдық қабілеттері дамытылады.

1.Еңбекқорлық, шыдамдылық, жауапкершілік, білімділік сөздері арқылы топқа бөлінеді.

2.«Мен қандаймын?» тренингі арқылы өздеріне теңеулер айтқызып, қызығушылықтары оятылады.

3.Үй тапсырмасы тексеріледі. 

4. «Еңбек» сөзіне топтастыру жасалады.

5. «ЖИГСО» әдісімен 4 топқа оқулықтағы мәліметтер бөлініп беріледі. Түсініп оқу дағдылары тереңдетіліп, берілген бөлім бойынша нақты постер қорғалады.

6.«Жіңішке» және «жуан» сұрақ

тар арқылы сабақ пысықталады.

7.Сергіту сәті өткізіледі.

8. Дәптермен жұмыс. Шығармашылық тапсырмалар орындатылады.

9.Оқушы білімі бағаланады.

10. Үйге тапсырма беріледі.

12..Рефлексия.Топқа бөлінген стикерлер арқылы кері байланыс алынады.  

СТО-ға үйрету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқытуды басқару және көшбасшылық

 

 

 

 

 

АҚТ-ны қолдану

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл

Талантты және дарынды баланы оқыту.

Оқыту мен оқудағы бағалау

Топқа бөлу 

 

 

 

 

 

 

Автор орындығы

Ассосация

 

«ЖИГСО»

 

Топтық, жұптық  жұмыс

Жеке,топтық«Жіңішке» және «жуан»

Эссе, сейнквин,мамандық иелерімен сөйлем құрау.

 

Тыйым сөздер

 

 

Бағалау

Парақшаға  жазылған сөздер

 

Әдемі әуен

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Дайын мәлімет

постер

 

 

 

 

Бейне таспа

 

 

 

 

 

 

 

 

стикерлер

Топтың

шапшаңдығы, ұйымшылдығы қаралады.

 

 

 

Топтың белсенділігі бақыланады.

 

 

Шапшаңдығы, сыни ойлауы,

түсінуі, есте сақтауы қаралады.

 

 

 

 

 

 

қалыптастырушы бағалау

Стикерлер арқылы қалыптастырушы бағалау

 

Жиынтық бағалау

5-сабақ.

Сыйға-сый.

Сыйға –сый сөзінің мағынасына ашып түсінуге бағытталады. Мысалдар арқылы тереңдетіледі.

Табиғатты қорғауға, қамқорлық жасауға, сыйластыққа тәрбиеленеді.

Сөйлеу тілі, ойын еркін жеткізуі, қарым-қатынас деңгейі қалыптастырылып, дамытылады.

1.1,2,3,4-ке санау арқылы топқа бөлінеді.

2.»Жылы лебіз» тренингі арқылы қызығушылық оятылады.

3. «Дәлдеп ату» әдісімен үй тапсырмасы сұралады.

4.Суретттер арқылы оқушылар ойы тыңдалады.

5. «Ағаштың жақсы өсуіне қажетті жағдайлар» "Өсімдіктерді зиянкестерден қорғау" «Табиғатты қорғау»

6. Сергіту сәті өткізіледі.

7.Дәптермен жұмыс. «Сыйға-сый» тақырыбына эссе жазу.

8. Рефлексия. Стикерлер арқылы кері байланыс алынады. 

Оқушының жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу қарастырылады.

 

АҚТ-ны оқыту.

 

Талантты, дарынды  баланы оқыту

 

 

 

 

Оқытуды бағалау.

Топқа бөлу

 

 

 

Жеке жұмыс

 

 

 

Ротация әдісі

 

 

 

 

ЭССЕ

 

 

 

Әуезді ән.

Сұрақ жазылған парақша

 

Тапсырма

жазылған плакт

 

 

 

 

 

стикерлер

Топтың

шапшаңдығы, ұйымшылдығы қаралады.

Білімі тексеріледі.

 

 

Қалыптастырушы бағалау

 

 

 

 

 

Жиынтық бағалау

6-сабақ.

Мен және басқалар. Әдептілік

Оқушыларға жақсы қасиеттерді ұғындырылады.

Әдептілікке, сыйластыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. Бір-бірінің пікірін тыңдауға, сыйлауға тәрбиеленеді.

Еркін сөйлеуі, ойлау қабілеті дамытылады.

1. Түспен топтастырылады.

2. «Мен және менің досым» тренингі арқылы қызығушылықтары оятылады.

3.Осы тренинг арқылы жасалған қарым-қатынас түрі ажыратылады.

4. «Сыйластық» сөзі топтастырылады.

5. «Сыйластық ережесі» шығартылып, қорғатылады.

6.Дәптермен жұмыс. Оқулықтан қажетті мәліметті жазып алуға бейімделеді.

7.Шығармашылық жұмыс.

8.Үйге тапсырма беріледі

9. Рефлексия.

СТО-ға үйрету

 

 

 

 

 

 

Талантты, дарынды  баланы оқыту

 

Оқытуды басқару және көшбасшылық

 

Оқытуды бағалау

Топқа бөлу.

 

 

 

 

 

 

Ассосация

 

Ереже жазылған плакат

 

 

Венн диаграммасы

Тестпен жұмысқа дайындалады

Түрлі түстер

 

 

 

 

Маркер, А-4

 

 

 

 

 

 

 

Бір-бірін бағалайды.

Топтың

шапшаңдығы, ұйымшылдығы қаралады.

 

 

Топтың белсенділігі бақыланады.

 

 

 

 

 

 

 

Жиынтық бағалау

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз