Өлең, жыр, ақындар

Өзендер. Көлдер. Тоғандар

№12 Т. Рустемов атындағы гимназия мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі: Юлдашева Унсунжон

 

Сабақтың тақырыбы: Өзендер. Көлдер. Тоғандар

Білімділік: Өзендер, көлдер, тоғандар, олардың айырмашылығы, шаруашылықтағы пайдасы туралы түсінік беру, еліміздегі өзендер және көлдер мен таныстыру.

Дамытушылық: Оқушылардың сана–сезімін, ойлау қабілетін дамыту, салыстыра білуге үйрету.

Тәрбиелік: Айнала қоршаған табиғаттың қыр–сырын танып білуге, есте сақтауға, өмірде пайдалана білуге баулу.

Сабақтың типі. Аралас сабақ

Сабақтың әдісі. Тест тапсырмалары, ауызша баяндау, сұрақ-жауап әдісі, картамен саяхатқа шығу, Венн диаграмммасы, мәтелдің мағынысын ашу.

Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелер

Сабақтың өту барысы:

I Ұйымдастыру бөлімі:

- Оқушылармен амандасу;

- Оқу құралдарын дайындауы;

Психологиялық сәт

Жақсылыққа, бақытқа,

Талпынған әр уақытта.

Бала біткен дос, бауыр,

Болмасын еш тосқауыл!

Оқушыларды топтастыру

  1. Зат есім
  2. Сан есім
  3. Сын есім
  4. Етістік.

Бағалау парақшаларын тарату

Топ басшыларын сайлау

Тілек айту.

Достығы жарасқан, Бәріміз бір болсақ,

Сыйлы біз баламыз, Бәрінде жеңеміз.

Келісіп бәрімен, Күндей боп күлімдеп,

Татулық табамыз. Таудай боп өсеміз.

  1. «Білу»
  2. Үй тапсырмасын сұрау:
  • Жауын- шашын. Жер асты суы. Құдық
  • Тест тапсырмалары арқылы тексеру:

1. Судың үш түрлі күйі

ә) сұйық   Ә) қатты         Б) бу

2. Су өткізбейтін жер асты қабаты:

А) құм       Ә) қиыршықтас    Б) саз

2- тапсырма. Слайд арқылы түсіндіру.

Төрт сан аттай отырып, алдымен сандапды өсу ретімен, содан соң кему ретімен, содан соң кему ретімен атау.

Кел! ойнайық! Бұлттардың арасынан есептің шешуін табайық.

Сергіту сәті:

Оң қолымда бес саусақ

Сол қолымда бес саусақ

Екі қолды жинасам

Болады сонда он саусақ

(қимылмен көрсету)

 

«Кім тапқыр» ойыны

Көлден ұшты жеті қаз,

Қайтіп қонды екі қаз.

Қонбады оның нешеуі,

Қане кім тез шешеді? (5)

 

Беспайда бар бес іні,

Естайда бар екі іні.

Қоссаң 5 пен 2- ні,

Неше екн шешуі? (7)

 

Шығармашылық жұмыс

Асқардың, Талғаттың, Дәулеттің әкелері – дәрігер, мұғалім, үшқыш. Асқардың әкесі ұшқыш емес, Талғаттың әкесі мұғалім де , дәрігер де емес . Дәулеттің әкесі дәрігер емес. Кімнің әкесі қандай қызмет істейді?

Сабақты қорыту

Венн диаграммасы бойынша сабақты қорытындылау

Бағалау: Жинаған фишкаларын санату арқылы бағалау

Үйге тапсырма

5+2=

5-3=

5+2=

5-4=

  1. «Бағалау»

Топ басшылары өз тобындағы баларды ңоқу үрдісіндегі әрекеті туралы айтып бағалауы.

  1. «Кері байланыс»
  2. Оқушылар сабақтан қандай әсер алғандығы туралы смайоіктердің астынан жапсырады.

VI. Үйге тапсырма: Өзендер. Көлдер және тоғандар. Суды қорғау әңгімелеу.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз