Өлең, жыр, ақындар

Аласа таулар

Оңтүстік Қазақстан облысы

Шардара ауданы, Жаушықұм ауылы

«Жаушықұм» мектеп-лицейінің

География пәні мұғалімі: Тилеубекова Сара Анарбекқызы

 

Сабақтың мақсаты:   Қазақстанның жер бедерінің құрылысы туралы түсінігін қалыптастыру. Аласа таулы өлкелер туралы білімін ұлғайту.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:  Топтастыру, сұрақ-жауап,диалог, бес жолды өлең.

 
Күтілетін нәтиже: Қазақстанның жер бедерінің құрылысы туралы түсінігі қалыптасады. Аласа таулы өлкелер туралы білімі ұлғаяды.

                                                    

Сабақ жоспар.

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Қолданылған ресурстар

Сыныпты ұйымдастыру

1 мин

Сәлемдесу, қажетті құрал-жабдықтарды түгендеу. Стикерлер арқылы топтарға бөлу.

Мұғаліммен сәлемдесіп, сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын түгендейді. Стикерлер арқылы үш топқа бөлінеді.

Кітап, дәптер, кескін карта, атлас, стикерлер.

Үй тапсырмасын сұрау.

7 мин.

1. Кескін картамен орындауға берілген тапсырманы, өзара бағалау критерийлері негізінде тексеруді ұсыну.

2. 20 сұрақтан тұратын тест жұмысын орындауды тапсыру.

1. Кескін картаға «Қазақстан жазықтары, үстірттері мен қыраттары, төңірегіндегі географиялық объектілерді» түсіріп келуге берілген тапсырманы өзара тексереді.

2. 20сұрақтан тұратын тест жұмысын орындайды.

Кескін карта,

8сынып атлас,

тест парақшалары.

Жаңа сабақ барысы

2.Ой шақыру.

3 мин

 Еске түсіруге арналған сұрақтар беру негізінде топтардың атын

анықтау.

 

Еске түсіруге арналған сұрақтар төңірегінде тұшымды жауаптар қайыру арқылы топтарының атын анықтайды.

Қазақстанның физикалық картасы, атлас.

2. Түсіндірме жұмыс.

4 мин

Сарыарқаның «Көкшетау, Баянауыл Қарқаралы» таулары жайлы түсінік беру.

«Көкшетау, Баянауыл Қарқаралы» жайлы  берілген мағлұматтарды атластан қарап, қажетті дүниелерді дәптерге жазып алады.

Қазақстанның физикалық картасы, атлас.

3. Топтық тапсырма

«ментальді карта қорғау»

14 мин

 Топтарға «Сарыарқа, Мұғалжар, Маңғыстау» таулары тақырыбындағы мәтінді оқып, қайта топтаса отырып, талқылау жұмыстарынан соң, кескін карта негізінде сипаттама беру тапсырылды.

Топтарға «Сарыарқа, Мұғалжар, Маңғыстау» таулары тақырыбындағы мәтінді оқып, қайта топтаса отырып, талқылау жұмыстарынан соң, кескін карта негізінде сипаттама беру тапсырылды.

  Кескін карта, оқулық, түрлі-түсті жолақтар.

Ойлан, тап.

4 мин

Ұяшықтардағы «3,4,5» балдық деңгейлік   тапсырмаларды орындауды ұсыну.

Ұяшықтардағы «3,4,5» балдық деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Интерактивті тақта.

4. Бес жолды өлең құрау әдісі.

5 мин.

Әр топқа өз тақырыптары негізінде бес жолды өлең құрау тапсырылды.

  Әр топ өз тақырыптары негізінде бес жолды өлең құрайды.

А4 парақ

Рефлексия, бағалау

6 мин.

Оқушылардың сабақ барысында алған әсерін білуде мимиконы пайдалану.

Оқушыларға, топ жетекшісіне тарқатылып берілген бағалау парағындағы бағаның әділдігін қадағалау, ортақ бағасын қойып беру.

Сабақ барысында білгенін, білгісі келетін дүниелерді стикерлерге жазып мимикоға жапсырады.

Бағалау парақшасына оқушы жеке өзіндік бағасын, топ жетекшілері де баға қойып отырды.

Мимико, бағалау парақтары, фигуралар

 

Үй тапсырмасы

1 мин.

Үй тапсырмасын тапсырып,орындалу ретімен таныстыру.

Үйге  әр топтың мүшелері өз тақырыптары негізінде эссе  жазып келеді.

 Интернет материалдары,

атлас, оқулық.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз