Өлең, жыр, ақындар

Абай. Қыс

Сабақ: әдебиеттік оқу

Мектеп: 101

Мерзімі: 12.12.2015ж

Оқытушының аты-жөні: Туысбаева Жанат

Сынып: 3 «Д»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақтың оқу мақсаттары:

Абай. Қыс. Өлеңді түсініп оқиды, автор туралы біледі және қыс мезгілінің ерекшеліктері жөнінде біледі.

Сабақтың мақсаты:

 

Барлық оқушылар: өлеңді тұтастай, толық оқи алады

Оқушылардың көпшілігі: өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын түсіне алады

Кейбір оқушылар: ақын өмірі мен шығармашылығына шолу жасай алады және қыс мезгілінің түрлі мінез-құлықтарын түсіне біледі

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар

Сөйлеу және тыңдау мәдениеті дамиды

Пәндік лексика және терминдер:

Туған жер, қыс, шидем-шекпен, соқыр мылқау, бұрқ-сарқ, долданғанда.

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

- Жауып тұрған қарды бақыладыңдар ма?

- Қар жауған соң айнала қалай өзгереді?

- Желсіз кезде жауған қар жерге қалай түседі?

- Ағаштардың бастары қандай?

- Қар түйіршіктері қандай болады?

- Қыста дала қандай болады? Жатқан қарды неге ұқсатар едіңдер?

- Жаңа жауған қар қандай болады?

- Қыста орман қандай болады?

- Осы жыл мезгілін қандай сөздермен сипаттауға болады?

Бұған дейін меңгерілген білім

«Бөлімді қайталау. Шығарма»

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дереккөздер

Басы

0-3 минут

 

 

3-5 минут

Ұйымдастыру

Топқа біріктіру (қар қиыршықтары арқылы)

Бағалау парақшаларын тарату

 

 

Жұмбақтарды шешу.

Қар қиыршықтарына «қар», «аяз», «мұз», «боран»

суреті мен сөздері жазылады

 

Экраннан 4жұмбақ беріледі

Топ аттарын жұмбақтан соң ортаға қою

Ортасы

6-8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-16 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17-19 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-22 минут

 

 

23-25 минут

 

 

 

26-28минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29-40 минут

Соңы

40-45 минут

Видеоролик

«Қыс қызығы»

-Ағаш түбіне қар аз түсіп, ағашы сирек жерге қалың жауады. Қар үстінде әр түрлі хайуанаттардың іздері көрініп жатады. Ағаш бастары бас киім кигендей, қар өте қалың. Келе жатғанда аяқ астына аппақ мақта жайып тастағандай болып көрінеді.Күзде аспан сұрланып, жер қарайып, ағаштар жалаңаштанып тұрса, қыс түскенде жердің беті аппақ, ауа таза, аспан көбіне ашық болады. Қар жамылған ағаштар ертегіні еске түсіреді.Қыс сиқыршыдай өзенді мұзбен жабады да, Аязға қыспен бірге келеді.

 

 

1-топ қысты «ағашқа» теңеп, арнайы заттардан макетін жасау

2-топ қысты «қызға» теңеп, арнайы заттардан макетін жасау

3-топ қысты «үйге» теңеп, арнайы заттардан макетін жасау

4-топ қысты «адамға, кәрі шалға» теңеп, арнайы заттардан макетін жасау

 

Топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы бағалайды.

 

«Мұғалім трибунасы»

-Балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз- Абай атамыздың «Қыс» өлеңі. Біз бұл уақытқа дейін Абай атамызыдң көптеген шығармаларын, өлеңдерін оқып, біліп, танысып келеміз.

-Абай-кім? (Қазақтың ұлы ақыны)

-Қай жылы туылған? (1845-1904)

-Қай өңірде дүниеге келген? (Қазіргі Шығыс Қазақстан обл, Семей өңірінде)

-Қандай өлеңдерін білеміз? («Күз», «Жазғытұры»)

 

Абай. «Қыс» Өлеңді мәнерлеп оқып беремін

Жеке жұмыс

Өлеңді өз бетімен түсініп оқиды

Жұптық жұмыс

Өлеңді жұпта өзара талқылайды және пікір алмасады

Өлеңді талдау

-Автор қысты кімге теңеп тұр? (Қысты адамға,кәрі шалға теңеп тұр)

-Шалдың киімдері қандай? (Ол ақ киімді, үстін ақ қырау басқан)

-Киім деп отырғаны не? (Ол-жауған қар, қатқан мұз)

-Автор суреттеп отырған шалды кімге ұқсатуға болады? (Ақ киімді, ақ сақалды аяз атаға)

-Өлеңдегі шалдың мінезі қандай? (Қысты адамға,кәрі шалға теңеп тұр)

-Автор қысты кімге теңеп тұр? (Қысты адамға,кәрі шалға теңеп тұр)

-Автор қысты кімге теңеп тұр? (Қысты адамға,кәрі шалға теңеп тұр)

-Автор қысты кімге теңеп тұр? (Қысты адамға,кәрі шалға теңеп тұр)

 

Топтық жұмыс

 

1топ- «Фишбоун» стратегиясы. Өлеңнің негізгі тірек сөздері және оны түсіндіру

2топ-«Тұжырымдамалық карта» арқылы өлең мазмұнын сызбаға түсіру

3топ-«Диафильм». Өлең мазмұнына сай суреттерді ретімен орналастырып, әр шумаққа ат қою.

4топ-Өздерің Абайдың қысын қалай бейнелер едіңдер? Сурет салу

 

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

Блум таксономиясы

 

Кері байланыс. «Қар үйіндісі» Табыс критерйиін түйіндеу.

 

Бағалау.

Интерактивті тақтадан «қыс» мезгілінің тамаша көріністері көрсетіліп, баяу музыка әуенімен ерекше сезімге бөлеп, қыс мезгіліне енуге көмектеседі.Қар жөніндегі түсінігі кеңейіп, әдемілікке құштарлығы артады

 

 

4топқа макет жасауға дайын заттар, құралдар(кейіпкер суреті, мақта, қайшы, желім)беріледі

 

Топтағы жұмысқа белсене қатысқан оқушы қысқы киім-«тонмен» бағаланады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер қорғау. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша белгіленген уақытта орындайды.

 

Плакат, маркер, түрлі-түсті қарындаштар, стикерлер

 

Топтағы жұмысқа белсене арала сқан оқушылар қысқы киім-«етікпен» бағаланады

 

 

«Мен бүгінгі сабақтан не алдым?»

Қосымша ақпарат

Дифференциация-көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Бағалау-оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспралайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

Рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу жоспары қолжетімді болды ма?

 

Бүгін оқушылар нені үйренді?

 

Оқыту ортасы қандай болды?

 

Оқушыларға дифференциация табысты болды ма?

 

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен кезеңді атап көрсетіңіз(оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

 

2:

 

Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?(оқыту және үйренгуе қатысты)

1:

 

2:

Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз