Өлең, жыр, ақындар

Countable and Uncountable Nouns

Сыныбы: 7 ә

Күні: 8.10.2015

Мұғалім: Ташманова Сания

Сабақтың атауы

Countable and Uncountable Nouns

Сілтеме

Мұғалімге арналған нұсқаулық, электронды оқулық, интербелсенді тақта, сайт  материалдары

Жалпы мақсаттар

Өткен тақырыпты естеріне түсіріп, әр түрлі елдердің тамақ ішуіндегі ырымдар мен тыйымдарды түсіндіру және «much», «many» есімдiктерін жаттығулар орындау арқылы түсіндіру Caнaлaтын жәнe caнaлмайтын зaт есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйрету. Сөйлеу және тыңдау дағдысы арқылы оқушылардың лексикaсын тoлықтыру.

Оқыту  нәтижесі

Тoптық, диaлогтiк жұмыc, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы оқушының ынтасы молаяды, өз бетінше ізденіп, түсініктерін қалыптастырады. Cаналатын және саналмайтын зат есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйренеді

Негізгі идеялар

Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады.  Сұрақтарға жауап беруді, үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.

Тапсырмалар  

1-тапсырма-- -«Oртадағы қаламсап»  әдісі. Үй тапсырмасын тексеру

 

2-тапсырма - Жеке жұмыс

What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?

 

3-тапсырма–«Кластер» әдісі

4-тапсырма - Tоптық жұмыс. Put some /any/ much/many Doing grammar exercise.

1 group:

2 group:

 

Кейінгі тапсырмалар

Интербелсенді  тақта  арқылы электронды  оқулықтағы  тапсырмалармен жұмыс,  АКТ-ны  қолдану. 

Мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының  іс-әрекеті

І. Сыныпта  ынтымақтастық  атмосферасын  қалыптастыру

Оқушылармен амандасу-Топта жұмыс істеу ережесі бекітіледі.  Сыныпты түстер арқылы таңдату арқылы топтарға бөлу.

Сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;

Оқушыларды психологиялық дайындау;

 

Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді.

- Түс таңдау арқылы  сынып топтарға бөлінеді.                 

 

Үй жұмысын тексеру

- «Oртадағы қаламсап»  әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар үйден дайындап келген «Eating in Kazakhstan»  тақырыбында жазған эсселерін оқып, ортаға салады.

ІІ. Қызығушылығын ояту «Миға шабуыл»

Put these words into three groups. Give a name to each group.

 

tomato     coffee     juice

banana     apple      carrot

potato       tea           grape

A              B               C

 ______    ______     ______

______    ______    ______

______    ______     _____

 

Оқушылар берілген сөздерді аударып, топқа бөледі.

ІІІ. «Мағынаны тану»

Caналатын және саналмайтын зат есімдердің айырмашылығын түсіну өте маңызды.

Countable nouns     Uncountable nouns

a book               milk

an apple           music

a pound            money

- Three boys, two oranges, five pounds деп айта аламыз, себебі біз оларды санай аламыз.

- Much sugar, a little milk деп айта аламыз, себебі біз оларды санай алмаймыз.

- Саналмайтын зат есімдер жекеше және көпше түрде қолданылуы мүмкін.

This apple isdelicious.

Those apples are bad.

- Саналмайтын зат есімдер жекеше түрде ғана қолданылады.

The water is hot.There isn’t much water. 

2-тапсырма- Жеке жұмыс

What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?

a) Are there any apples in the fridge?

b) Is there any milk in the fridge?

c) Are there any bananas in it?

d) Is there any water in it?

e) How many bottles are there in the fridge?

f) How many eggs are there in the fridge?

g) Is there any milk in the fridge?

h) Is there any jam there?

3-тапсырма – «Кластер» әдісі бойынша топ ішінде жұптық жұмыс жасайды

 

тапсырма – «Кластер» әдісі

4-тапсырма -Tоптық жұмыс. Put some /any/ much/many Doing grammar exercise. The names of the groups are ‘Water’ and  “Apples”. Doing exercises: ex:5.p.88. Put some\any into the gaps.

Task 1 for “Apples”:

1. I don’t have any money in my pocket, but I have some money in the bank.

2. Are there any letters for me this morning?

3. I never have any breakfast. I’m not hungry in the morning.

Task 1 for “Water”:

1. You have some lovely pictures in your house.

2. Are you Canadian? I have some good friends there.

3. Don’t buy any bread. There is some bread on the bread-plate

Complete the sentences with some or any and a word from the box:

“Apples”:

a) People could not sit down at the party because there weren’t any chairs.

b) I couldn’t take any photos on holiday because I’ve lost my camera.

c) I need to put some petrol in the car. It’s nearly empty.

 “Water”:

a) We couldn’t see any people on the beach because it was late autumn.

b) I’d like to wash my hair, so I want some shampoo.

c) I have to go to the supermarket, there is not any food in the fridge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген жеке тапсырма аясында жұмыстанып, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жұптық жұмысты жұп болып орындайды, диалогтік сөйлесуді қолданады.

 

 

 

 

 

 ІV. Сергіту сәті

 

Көзге арналған гимнастика

Оқушылар осы  жаттығуды белсенді орындайды.

V. Кейінгі тапсырма

Complete the diagram. Exercise 19 page 72

 

VІ. Бекіту

Work with pictures.  

  • Look at the pictures and say countable and uncountable nouns.

Countable nouns   Uncountable nouns                     __________            ______________                     ________________________                                   ___________           _____________

 

Сурет бойынша бүгінгі тақырыпты қорытындылайды. Саналмайтын және саналатын зат есімдерге бөліп сабақты бекітеді.

VІІ. Бағалау

Оқушыларды формативті және суммативті бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға смайликтер беріп отырады

«excellent»

«good»

«satisfied»

 

VІІІ. Үйге                      тапсырма

To read and translate the text about Kazakh food.

 

ІХ.Рефлексия    

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз