Өлең, жыр, ақындар

Қазақстан қорықтары

№6    «Айгөлек» ересек  тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің технологиялық картасы

Күні,айы,жылы:  11. 02.2015  жыл

Білім беру саласы:   Әлеуметтік  орта

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:  Экология

Тақырыбы:   Қазақстан қорықтары

Мақсаты:

1.Білімділік:       Қазақстан   қорықтары   туралы   балаларға   түсінік  беру .

2.Дамытушылық:  Қазақстан  қорықтары  туралы ой-өрісін дамыту.                                                                                                                                                                                                                      

3.Тәрбиелік: Қазақстан  қорықтарына  қамқорлық  жасауға  тәрбиелеу

Сөздік жұмыс:     қорықтар

Әдіс-тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сұрақ жауап, мадақтау, қортындылау.

Әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

 Шаттық  шеңбер:

Еліміз   аман  болсын

Аспанымыз   ашық болсын

Жеріміз   қөркейе  берсің

Деніміз   сау  болсын

Әдепті  бала  болайық

Бәріміз  дос  болайық

 

 

 

Балалар   балалар  шаттық  шеңберді  куана жасайды.

 

 

Іздену-ұйымдастырушы

 

Балалар   бүгін  бізде  Экология  оқу  іс әрекеті   тақырыбымыз   «Қазақстан  қорықтары»  деген,  балалар  мен  сендерге  Қазақстан  қорықтары  туралы әңгімелеп  беремін  ал  сендер  мұқият  тыңдаңдар.  Балаларға  жануарлар  мен  құстардың  суреттерін  пайдалана  отырып,  олардың  қорықтағы  тіршілігі  жөнінде  түсіндіру.

Азайып  бара жатқан  аңдарды,  құстарды  қорғау,  сақтау  үшін  ол  жерде , ғалымдар  зерттеу  жұмыстарын  жүргізіледі.

Берілген  суреттер  бойынша  балалардан  осы  аң-құстар  туралы  әңгімелеп  берулерін  сұрайды.

 

 

 

 

 

Балалар  экология оқу іс әрекетіне  куанады.

 

Жаңа  оқу   іс әрекетін  мұқыят  тыңдап  сұрақтарға  дұрыс  жауап  беруге  тырысады.

 

Жануарлар   және  құстар  туралы  өздерінің  білетіндерін  айтуға  тырысады.

 

Суреттерге  қарап  аларды  атайды.

Рефлексті коррекциялаушы

Сабақты  қорытындылай  келе  балаларды  туған  табиғатымыздың  аң-құстарын  қорғауға,  қамқор  болуға  шақырады.

Тапсырма:  Қарлығашты   мүсінде.

  Тоқылдақты  неге  ағаш  дәрігері  деп  атайды,  әңгімеле.  Сурет  ішінен  тоқылдақты  тауып  боя.

Балаларды   мадақтау,  оқу  іс әрекетін  қортындылау.

.

 

Балалар   жұмбақ  шешімі шырша  деп жауап береді.

Балалар өздерін мадақтағанга куанады.

Күтілетін нәтиже:

Нені білуі керек: балалар қорықтар   туралы біледі.

Нені игереді:    қорықтар   туралы сұрақтарға жауап біруді игереді

Нені біледі:  қарлығашты  мүсендей  біледі

                                                                                  

 


Пікірлер (2)

саят

ааа

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз