Өлең, жыр, ақындар

Іс-әрекеттегі зерттеу жұмысында оқушылардан алынатын сауалнамалар түрлері

«Баланың әлеуметтік жағдайының келісілген көрсеткіші» бойынша жасалған қорытындысы

Сыныбы_________________________________________________________________________________

Сынып жетекшісі__________________________________________________________________________

Жалпы бала саны__________________________________________________________________________

Қауіпті аймақтағы бала саны(30 және одан төмен)_______________________________________________

Орташа аймақтағы бала саны(31-40)___________________________________________________________

Жоғары және тұрақты әлеуметтік жағдайы бар бала саны(40 тан жоғары)__________________________

Аты жөні

балл

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

24

 

 

25

 

 

27

 

 

27

 

 

29

 

 

30

 

 

31

 

 

32

 

 

33

 

 

 

 

Социолог:                                            

 

2015-2016 оқу жылы

 

 

 

«Баланың әлеуметтік жағдайының келісілген көрсеткіші»

 

 

1. Жанұя құрамы:

А) анасы, әкесі, атасы, апасы – 5;

Б)тек әкесі мен анасы –4;     В) жалғыз анасы – 3;

Г) жалғыз әкесі – 2;

Д) ата анасы жоқ, атасы, апасы немесе туыстары-1.

2. Мектептегі үлгерімі:

А) жақсы – 5;             Б) қанағаттандырарлық –4;

В) қанағаттандырарлықсыз –3;  Г) мектепті тастап кеткен, жұмыс істейді – 2;  Д) мектепті тастаған, жұмыссыз – 1.

3.Баланың денсаулығы:

А) дені сау – 5;

Б) жиі ауырып тұрады, қалыпты жасына сәйкес – 4;

В) созылмалы ауруы бар – 3;

Г) ойлау қабілеті дамымаған –2;

Д) туа біткен жүйке психикалық ауруы бар – 1.

4.Үйдегі санитарлы гигеналық жағдайлары:

А) жихазы бар бөлек пәтер – 5;

Б) ата апаларының үйі – 4;

В) бір бөлмеден артық коммуналды пәтер – 3;

Г) бір бөлме коммуналды – 2;

Д) жағдайы төмен общежития немесе барак– 1.

5. Жанұя табысы:

А) қалағанын ала алады – 5;

Б) ақша жеткілікті, бірақ ұзақ пайдаланатын заттарды несиеге алады – 4;

В) күнделікті шығынға ақшалары жетеді, бірақ киім алатын кезде қиналады – 3;

Г) бір айлыққа күн көреді – 2;

Д) бір айлыққа күн көре алмайды – 1.

6. Жанұяның әлеуметтік жағдайының деңгейі:

А) бір бірін қолдау және сүйіспеншілік атмосферасы – 5;

Б) салауатты өмір салты, ешқандай эмоционалды бояусыз: ұрыссыз , бауырмашылдықсыз, «әдеттегідей» өмір сүреді - 4;

В) ұрыс керіс, бір ата анасы ішкілікке жақын – 3;

Г) сотталған ата ана, ішкілік, дау жанжал, төбелес, ойлау қабілеті төмен ата ана - 2;

Д) алкоголизммен, наркологиямен, көшілікке жат қылықпен есепте тұратын ата анасы бар – 1.

7. Баланың мектептегі тәртібі:

А)жақсы – 5;                 Б) қанағаттандырарлық – 4;

В) қанағаттандырарлықсыз -3;

Г) көпшілікке жат қылықтарымен көзге түскен – 2;

Д) есепте тұрады –1.

8. Сабақтан тыс баланың ортасы:

А) үйірмелерге секцияларға белсенді қатысады – 5;

Б) жүйелі емес әр түрлі іс шараларға қатысу – 4;

В) мақсатсыз бос уақыт өткізу, қызығушылықтарының жоқтығы – 3;

Г)) жағымсыз топтармен кездесу, кішігірім бұзақылықтар, темекі т.б. – 2;

Д) есепте тұратын бұзақылық топ мүшесі, ұрлық т.б. – 1.

9. Өмірлік мақсаты баланың:

А) нақты анықталған – 5;

Б) позитивті бағытта, өмірлік құндылықтар негізінде айқын емес - 4;

В) ақиқатқа сай емес орындалмайтын мақсаттары бар немесе болашаққа мақсаты жоқ – 3;

Г) теріс бағытта құрылған мақсаттар, ортасының ғана қызығушылығына сүйенген –2;

Д) Қоғамға пайдалы еңбекке қарсы, құқық бұзушылыққа негізделген мақсаты бар есептегі– 1.

10. Ата анасының баламен эмоционалдық қарым қатынасы:

А) үнемі қолдау, балаға талап қоя білу,  қарым қатынаста демократизм, сенім атмосферасы – 5;

Б) соқыр махаббат – 4;

В) ата ана үшін өз өмірлері маңызды, бірақ баласына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігі бар – 3;

Г) бейтарап, балаға деген жауапкершілік жоқ, қараусыз, бақылаусыз бала, қосымша проблема – 2;

Д) ата анамен бала арасында психологиялық қысым және қол көтерулер бар – 1.


 

Баланың әлеуметтік жағдайын анықтау нұсқауы.

 

Жалпы  балл – 150.

Жиналған балл жиынтығы келесі мінездемелерге сәйкес көрсетілген:

 30 дан төмен – бұл баланы аса қауіпті аймаққа тіркеу  керек (балл төмендеген сайын аса қауіпті аймаққа кіреді);

 31 ден 40 – әлеуметтік жағдайы орташа;

Более 40 – әлекуметтік жағдайы жоғары және тұрақты (балл көп болған сайын жоғары әрі тұрақты).

 

 

 

МАЛС сауалнамасы

А

Аты жөні:

Жасы:                                   сынып

 

Жынысы: ұл/қыз

Келісемін

а

Шамалы келісемін

б

Бейтарап

с

Шамалы келіспеймін

д

Келіспеймін

е

 

1

Мен тестілерді жақсы орындай аламын

5

4

3

2

1

 

2

Маған мәселелерді шешкен ұнайды

5

4

3

2

1

 

3

Маған жаңа жұмыс берген кезде, мен әдетте оны орындай алатындығыма сенімді боламын

5

4

3

2

1

 

4

Жұмыс туралы мұқият ойлау оны жақсы орындауға көмектеседі

5

4

3

2

1

 

5

Мен жақсы талқылай аламын

5

4

3

2

1

 

6

Мен өзімнің жұмысымда біршама көмекке мұқтажбын

1

2

3

4

5

 

7

Маған қиын жұмысты орындау ұнайды

5

4

3

2

1

 

8

Мен жаңа жұмысты орындауға тиіс кезде менде мазасыздық пайда болады

1

2

3

4

5

 

9

Проблемалық жағдайларды шешу қызықты деп ойлаймын

5

4

3

2

1

 

10

Мен жұмысты орындау қиын болған кезде маған ары қарай не істеу керектігін шеше аламын

5

4

3

2

1

 

11

Оқу жеңіл

5

4

3

2

1

 

12

Мен тестілерді жақсы орындай алмаймын

1

2

3

4

5

 

13

Мен көптеген сөздердің мағынасын білемін

5

4

3

2

1

 

14

Мен орындауға тиісті тапсырмаларды мұқият ойлаймын

5

4

3

2

1

 

15

Мен проблемаларды қалай шешу керектігін білемін

5

4

3

2

1

 

16

Мен мектепте көптеген тапсырмаларды қиын деп табамын

1

2

3

4

5

 

17

Мен ақылдымын

5

4

3

2

1

 

18

Қалай жақсы оқушы болатынын білемін

5

4

3

2

1

 

19

Маған өз ақылымды қолдану ұнайды

5

4

3

2

1

 

20

Оқу қиын

1

2

3

4

5

 

 

Жалпы балл-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)    2с+5с+9с+13с+14с+19с=                                                                                   2)    3с+6с+12с+16с+20с=

3)    1с+7с+8с+11с+17с+18с=                                                                                    4)    4с+10с+15с=

Яғни, бұл жерде төмендегі көрсеткіштерді береді:

1) Көпшілікпен жұмыс жасай алуы

2) Өзіне сенімділігі

3) Тапсырмадан қашып тұруы

4) Тапсырмадан қалыс қалуы

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер