Өлең, жыр, ақындар

Алгоритмді әзірлеу

Сабақжоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:          Мектеп: «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі

8.3 Программаларды құрудың кіріктірілген

 ортасында есептерді шешу

Күні: 29.06.2018ж                                      Мұғалімніңаты-жөні: Дуйсенов Данекер

 

Сынып: 8                                                      Қатысқандар:           Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Алгоритмді әзірлеу

Осы сабақтақол

Жеткізілетіноқумақсаттары

(оқубағдарламасына

сілтеме)

8.3.1.1 өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру

 

Сабақтыңмақсаты

Барлығы:Есепті құру кезінде алгоритмнің моделін құрады.

Көпшілігі: Арнайы алгоритмдердің туындау себептерін анықтайды, талдайды, қолданады.

Кейбірі:алгоритмге балама алгоритм құрастырып ұсынады.

Ойлау дағдысы

Білу,түсіну,қолдану,талдау.

Бағалаукритерийі

Алгоритмнің моделін құрады.

Арнайы алгоритмдердің туындау себептерін анықтайды, талдау жасайды.

Жоба алгоритміне балама алгоритм құрастырады.

Тілдікмақсаттар

Лексика және терминология

Блок-сызба, жалған код

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Жалған код дегеніміз -

Құндылықтарға баулу

Шығармашылықжәне сын тұрғысыныанойлау, өзгелердіңмәдениетінежәнекөзқарасынақұрметпен    қарау, денсаулық, достық  және айналадағыларға  қамқорлық көрсету

 

Пəнаралықбайланыс

Математика есептер шыгарады, ағылшын тілі- терминдер.

Алдыңғыбілім

Алгоритмде есепті шешу кезеңдері.

 

Сабақбарысы                                                                                     

 

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

 

3 минут

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру:Сәлемдесу, түгендеу, жағымды ахуал туғызу«Гүлмен тілек» әдісі арқылы (оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.)

Үй тапсырмасын сұрау.

«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі арқылы(1.  1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2.  Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауапдұрысболмағанжағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққажауапберугежәнесолквадратқа крестик қоюғамүмкіндікалады)

Сұрақтары

  1. Есепті шешу кезеңдері қаншаға бөлінеді және олар қандай
  2. Есептің моделі дегеніміз не?
  3. Есептің математикалық моделін қалай құрастырамыз?
  4. Шартты алдын ала тексеру цикілі деген не?
  5. While сөзі қалай аударылады?
  6. Шартты алдын ала тексеру цикілінің жазылуы қандай?
  7. Шарт жалған болған жағдайда цикл денесі қанша рет орындалады?
  8. Шартты алдын ала тексеру цикілін қандай жағдайда пайдаланған дұрыс?
  9. Жоба пішінін қалай құрастырылады?

Стикерлер арқылы оқушыларды бағалау

презентация

 

 

 

 

 

 

Бірін-бірі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

3 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

 

 

 

 

6 минут

 

«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісіоқушыларға ой тастау (оқушыларға «Алгоритм» термині айтылады, оқушылар алгоритм туралы ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады  не білетінін ойланып, біріктіріп басқа топтармен бөліседі)

«Кластер» әдісі арқылы (оқушыларға карточкада жаңа сабақ бойынша текст беріледітұжырымды ойларын қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады (постер))

Дескриптор:

-Алгоритм әзірлейді

- Жалған код және блок схема түрінде алгоритм құруды біледі

 

«Кім шебер» әдісін қолданып денгейлік тапсырмалар беремін

№ 1 тапсырма (жұптық жұмыс)

Практикалық жұмыс

Берілгенін оқып программа құрыңдар.

Дескрипторлар:

Есеп шешу кезінде қанша амеба болатынын анықтайды.

Есептің блок сызбасын және псевдокодын  жасайды

 

Қалыптастырушы бағалау:Смайлик арқылы.

№ 2 тапсырма. Практикалық жұмыс.

Екі санның үлкенін табу алгоритмін құрыңдар.

«Бұзық телефон» ойыны (шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады).

№ 3 тапсырма (жұптық жұмыс)

«Ағаш шарбақты бояу» жоба жұмысын жан-жақты зерделеңдер.

Жоба алгоритміне балама алгоритм құрастырып, ұсыныңдар.

 

Дескрипторлар:

Берілген есептің программасын зерделейді

Балама жоба ұсынады

смайлик

 

 

 

 

Сұрақ парақшалары.

ҚБ  Бас бармақ арқылы

 

 

 

Карточка

Қ.Б.Екі жұлдыз бір тілек арқылы

 

Информатика

8 – сынып. Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

3 минут

 

Сабақдан алған әсері жайлы «Шахмат» әдісі бойынша кері байланыс орнату (Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.)

 

 

Саралау- сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсеттіңіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау –Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

«Гүлмен тілек!»тренингін ұйымдастыруарқылы жағымды ахуал тудырып, топқа біріктіру.«Крестиктер-нөлдіктер»  әдісі арқылы білімдерін еске түсіру«Ойлан, Бірік, Бөліс»  әдісі арқылы  жаңа сабақты ашу үшін ой тастау. «Кластер» әдісі арқылы  оқушылар бірлескен топтық жұмыс істеу және бірін бірі қолдау. «Кім шебер»  әдісі арқылы  практикалық  жұмысты орындау кезінде деңгейлерін анықтау.  Оқушылар сабақдан алған әсері жайлы «Шахмат» әдісі бойынша кері байланыс орнату

Қажетті жерлерде тиімді кері байланыс беріп отыру

 

Ынталандыру, қолдау көрсету, оқушылар өзара бағалайды.

Стикерлер арқылы, Екі жұлдыз бір тілек,

Практикалық жұмыс қалыптастырушы  бағалауды түрінде жүзеге асады

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Сабақбойынша

рефлексия

Сабақмақсаттары

Немесеоқу

Мақсаттарышынайы,

Қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқу

Мақсатынақол

жеткіздіме? Егер

оқушылароқу

мақсатынажетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралаудұрыс

жүргізілдіме?

Сабақкезеңдерінде

уақыттытиімді

пайдаландыңызба?

Сабақжоспарынан

ауытқуларболдыма

жəненеліктен?

 

 

Жалпыбағалау

 

Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

 

Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

 

Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз