Өлең, жыр, ақындар

Сабақ мақсатына сай жетістік критерийлерін құрастыру және саралау.

Алматы облысы Балқаш ауданы

"№1Бақанас орта мектебі  МДШО "МКМ-нің

бастауыш сынып мұғалімі Жұман Дария Жұмаділқызы

Тақырыбы:

 Сабақ мақсатына сай жетістік критерийлерін құрастыру және саралау.

 

Мақсаты:

Мұғалімдер сабақ  мақсатындағы жетістік критерилерін құрастыруды   жүргізу әдістемесіне талдау жасайды және оқу мақсатының  сабақ  мақсатына  әсері  туралы қорытынды шығарады.

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер сабақ мақсатындағы жетістік  критерийлерін құрастыру дағдыларын бағалай  отырып , саралайды.

Түйінді идеялар

Сабақ жоспарындағы оқу сақсаты арқылы сабақ мақсатын оқушы жетістіктерін ескере отырып анықтау ,құрастыру ,саралау  оқу үдерісінің  пәрменді тәсілдерінің бірі.

 

 

Мерзімі

Тапсырма

 

Тренердің іс -әрекеті

 

Мұғалімнің іс -әрекеті

 

Бағалау

 

Ресурстар

 

 

1 минут

 

 

 

 

2 минут

«Не өзгерді?» сергіту сәті

 

 

 

 

Бейне жазба  көрсету

Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады,

бақылаушы  мұғалімге   шеңбердегі мұғалімдердің орынына,киіміне қарап  алуды ұсынады.Қарап алғаннан кейін сынып сыртына шығуды,сыныпқа кіргенде сыныптағы өзгерісті айтуды  ұсынады.

 

-Мұғалімдерден осы  тапсырма  барысында қандай іс-әрекеттерді  жасағанын сұрайды.

 

 

Бейне жазбаның көрсетудегі мақсатын айтады және осы бейнежазбаны көргенде қандай ой түйгендерін ортаға салуларын ұсынады.

 

-Сабақтың  тақырыбын, мақсатын  таныстырады.

 

 

 

 

Не өзгергенін,қалай өзгергенін  бақылаушы мұғалім айтады. 

 

 

 

 

Іс -әрекеттер:ақпарат жинау,бақылау,есте сақтау,қадағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейнежазба

 

3- минут

Топпен жұмыс

Әр топқа әр пәннен оқу мақсаттары  беріледі, ұсынылған оқу мақсаттарына сабақ  мақсаттарын  құрастыру ұсынады.

 

Топпен  жұмыс жасайды.

Сабақ  мақсатының жетістік критерийлерін құрастыру арқылы саралау жүргізеді.

"Галлерея шарлау" әдісі арқылы  өзара бір-бірін бағалайды.

 

 

 

Сабақ жоспарының үлгісі, флипчарттар.

 

 

2-минут

 "Сабақ мақсатындағы жетістік критерийлерін құрастыру және саралау"

 

     Таныстырылым  жасау.

 

"Брифинг" мұғалімнің қортынды ойын  тыңдау ұсынылады.

 

  Мұғалімдер құрастырған жетістік критерийлері бойынша   кері байланыстарын ұсынады.

"Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі

ҮМ,

 

2-минут

Кері байланыс жасау

«Шәкіл» әдісін ұсынады

«Шәкіл»  өзінің білімінің температурасын белгілейді.

«Шәкіл»   әдісі

Т. арналған ҮМ


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз