Өлең, жыр, ақындар

I can...

Оңтүстік Қазақстан облысы Түлкібас ауданы Састөбе поселкесі
МКҚК «Қарлығаш» балабақшасы
Ағылшын тілі пән мұғалімі Сарсенгалиева Айгул Жумагельдиевна

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі

Күні: 07.02.2017ж.

Білім саласы: Ағылшын

Тақырыбы: «I can»

Мақсаты: баланың тілін, қабілетін дамыту, сөйлеу мәнерін қалыптастыру. I can… фразасын қолданып, сөздік қорларын көбейту, тақырыпқа байланысты жаңа  сөздерді жетік меңгерту. Фонетикалық жаттығу жасату арқылы дыбыстарды дұрыс айтылуын қадағалау. «Үйшік» ертегісін сомдай отырып достыққа, татулыққа тәрбиелеу.

Қажетті материалдар мен құрал-жабдықтар:  теледидар, карточкалар, үйшік, әдемі алаңқай, ертегі кейіпкерлері, қуыршақ ит Спот, СД.

Билингвальді компонент: секіру-jump, өрмелеу-climb, жүгіру- run,билеу-dans,

Қызмет кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық қозғаушы

 

Good-morning, children! I am glad to see you!

Very good, children!

 

Good morning, good morning!

Good morning to see you!

Good morning, good morning!

I’m glad to see you!

Ұйымдастырушы       ізденуші 

 

Let’s begin.

 «Аудармашы» ойыны ойналады.

Бір бала ортаға шығады қалғандары қазақша сөздер айтады, ал ортадағы бала ағылшын тілінде айтып беру қажет.

Сергіту сәті орындалады:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let’s begin in our English lesson.

Бүгінгі оқу-қызметінің тақырыбы: «I can…» ( мен істей аламын)

Today we have an interesting lesson. We will speak in English play games, sing a song, we will learnt new words, and read a fairy –tale.

Балалар бүгін біздің досымыз Мr Tang Бізді орманға саяхат жасауға  шақырып жатыр. (мұғалім орманның шуы жазылған дискіні қосады). Яғни балалар біз сендермен ормандамыз. Аяқ  астынан жапырақтармен –бұтақтар, бүрімен қылқан жапырақтың шуы естіледі(sh-sh-sh)кенеттен  б3зге масалар ызыңдаған үнімен шабуылдады (z-z-z-z)  ал біздер оларды былайша қуалаймыз.

 

Қорыққан масалар ұшып кеткен соң, әрі қарай жүрісімізді жалғастырамыз. Кенеттен бізге  аралар ызыңдаған  дауыспен шабуыл жасайды (th-th-th) ал біз оқыс қимыл жасамауға тырысамыз., сөйтіп  аралар ұшып кетеді.ал біз өте әдемі алаңқайға шығамыз, онда түрлі-түсті көбелектер мен гүлдер көп, таңқалысымызды жасыра алмаған біз (wau-w-wau) дейміз, содан кейін шалқалай жатып (о-о-о) деп дем аламыз.

Балалар енді сиқырлы сандарды 1-10ға дейін санасақ бақшамызға ораламыз.now close your eyes. Let’s count tnen 1-10

(балалар өз орындарына жайғасады)

(Иттің дауысы естіледі)

Кім келе жатыр деп ойлайсыңдар?

Дұрыс айтасыңдар, біздің досымыз Спот!

Сол мезетте Спот келеді (қуыршақ ит)

Спот: Good morning!

Мұғалім: Good morning, Spot. How are you?

  Спот :Ok

Hello kids, how are you?

 

Балалар , Спот айтады, оның достары қиын жағдайға тап болыпты, оларды сиқырлап қойыпты. Біз оларға көмектесуіміз керек, ол үшін біз қолымыздан келгеннің бәрін істеуміз керек.көмектесемізбе, балалар?

Олай болса сендер жүгіру, секіру, ұшу, өрмелеу, билеу, ән салу, велосипед жүргізе алуларын қажет.

I –мен ,can-істей аламын. Мысалы: I can jump.i can fly. I can swim.i can run.

Балаларға бірнеше рет қайталатадыв.

Балалар, Спот маған бір нәрсе айтқысы келіп тұр.(Спот мұғалімнің құлағына сыбырлайды)

Балалар , Спот сендерге өзінің достарының суреттерін көрсеткісі келеді.(Споттың қолында жүгіріп, секіріп, бір аяқпен секіріп келе жатырған суреттер)

Well Spot, let’s see your pictures.

Кәне, сенің достарыннның суреттерін көрейік. Сенің достарың қатты жүгіре алады екен!

They can run, and run, and run.

Олар секіре де алады екен

They can jump, and jump, and jump.

Олар бір аяқпен секіре де алады екен.

They can hop, and hop and hop

Және өрмелейде алады екен

They canclimb and climb and climb.

Спотта осының бәрің істей аламын дейді,бізге өнерін көрсетсін.(спот секеіреді, өрмелейді, жүгіреді).

Балалар сендердің есте сақтау қабілеттеріңді тексеріп көрейін. Мен сенлерге ағылшын тілінде айтамын, ал сендер қимиыл әрекетімен көрсетіңдер.

Jump, fly, climb, run

Very good.

(Спот мұғалімнің құлағына сыбырлайды)

All right, Spot.

Балалар, Спот айтады бүгін «Жануарлар әлемі» бағдарламасына байқау өткіземіз. Кімнің жануары өте жақсы ағылшын тілінде сөйлесе, соны бағдарламаға таңдап алады. Ал, жануардың орнына сендер өздерің сөйлейсіңдер. Споттың өзі режиссер болады.(қуыршақ жануарлар таратылады).алдымен өзім бастаймын( картоннан жасалған теледидардан көрсетеді) .

Hello . I am a dog. I can run.

Спот: very good, kids!

 

Сергіту сәті

Балалар енді ертегіге кезек берейік.

It’s time to read fairy tale. «The house»

 «Үйшік» ертегісін сахналау.

Бірінші болып тышқан жүгіріп келеді де әдемі үйшікке көзі түседі.

 

Секіріп құрбақа келеді. Үйшікті көріп:

Жүгіріп ит келеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Велосипед жүргізіп қоян келеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ән салып түлкі келеді

 

Спот: балалар сендерге көп рахмет, менің достарым өте бақытты.

 

 

What is your name?

Coode you tell me, what is your name?

My name is….

That is my name.

 How old are you?

Coode you tell me.

How old are you?

I am six, Iam six.

That’s my age.

Where are you from

Coode you tell me,

Where are you from?

I am from Kazakhstan,

That’s where are you from

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қайталайды

 

 

 

Балалар  қолдарын шапалақтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар санайды.

 

 

Спот

 

 

 

 

 

Hello, Spot!

I am good, I am ok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар орындайды.

 

 

 

 

 

Балалар өздерінің таңдаған жануарларын кезек-кезек келіп таныстырады

Thank you!

Балалар музыка әуенімен, сергіту жаттығуын орындайды.

 

 

 

 

Mouse:

What a nice house!

Tock-tock. Who  lives in the house? Nobody! I can live in this house.

Frog:

What a nice house! Tock-tock. Who lives in the house.

Mouse :

I am a mouse. I live in the house. And who are you?

Frog :

I am a frog

Mouse:

What can you do?

Frog:

I Can jump

Mouse come in.

Dog :

What a nice house! Who lives in the house?

Mouse : I am a mouse. I live in the house.

Frog:

I am a frog. I live in the house. And who are you? What can you do?

Dog :

I am a dog. I can run

Mouse :

Come in ,please.

Rabbit:

What a nice house! Who lives in the house?

All :

I am a mouse. I am a frog. I am a dog. And who are you? What can you do?

Rabbit :I   am a rabbit. I can ride bicycle.

All: come in!

Fox What a nice house! Who lives in the house?

All: I am a mouse. I am a frog. I am a dog. I am a rabbit.  And who are you? What can you do?

Fox: I am a fox. I can dance

All: come in please.

Қорытынды 

Қорытынды: балалар сендерге ертегі ұнадыма?

Бір үйде тұруға жануарларға не көмектесті?

Дұрыс айтасыңдар!

Бүгінгі оқу –қызметінде қандай жаңа сөздермен таныстыңдар?

Кәне естеріңде қалған фразаларды айтып беріңдерші.

 Өте жақсы, жарайсыңдар, бүгінгі оқу-қызметінде сендер өте алғыр болдыңдар.

Stand-up! The lesson is over. Good-bye, have a nice day!

Ия!

Татулық, достық.

 

Балалардың жауаптары.

Балалар айтады.

 

Good-bye!

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Балалар жаңа сөздермен танысып оны қайталай алуы қажет.

Қалыптасқан түсініктері: I CAN сөзін қай жерде қолдану керектігін түсінді

Орындаушылық: Ертегіні сомдай алады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз