Өлең, жыр, ақындар

Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушасының әрекеттеріндегі рөлі

Алматы облысы Қарасай ауданы
К.Әзірбаев атындағы орта мектеп
биология пән мұғалімі
Сауранова Жамила Бейсенбаевна

Сабақ тақырыбы: § Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушасының әрекеттеріндегі рөлі.

Сабақ мақсаты: Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушасының әрекеттеріндегі рөлі туралы білім қалыптастыру.

Сабақ міндеті: 

- оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;

- оқушылардың жеке тұлға ретінде  қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;

- оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқыту мен оқу ақпараттық–коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық, «Ротация» «Біреуі-уйде, үшеуі - қонақта» әдісі.

Күтілетін нәтиже: Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушасының әрекеттеріндегі рөлі туралы жалпы білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Дерек көздер

Кіріспе

15 мин

Білу

1. Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы: 

«Ротация»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну. 1-қадам, сұрақтар дайындау (1-8 –ге дейін) сұрақтарды нөмірленген ватманарға жазып, удиторияның әр бұрышына іліп қою

2-қадам әр топқа түс бөліп беру (қызыл, сары, жасыл, көк) әр топ ватманға өз түсінің маркерімен өз сұрағына жауап береді, (әуелі жеке сосын топта.

 

 

 

«Ротация» 

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың таныстырылымы

5 мин

Жаңа сабақты қолдану

20  мин

 

Түсіну, Талдау

«Мағынаны ажырату»

«Біреуі-уйде, үшеуі - қонақта» әдісі. Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

1-қадам сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі 2-қадам оқушылырды үй тобына бөлу. Топ ішінде әр оқушыға жеке нөмір беріледі 1,2,3,4 деген өз нөмерлерін алады

Берілген уақытта, барлығы орындарынан тұрады, 1- нөмірлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады, 2- нөмірлер, 3- нөмірлер және 4 нөмірлер, әркім өз тобында жасалынған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді. Постер қорғау

«Біреуі-уйде, үшеуі - қонақта» әдісі.

АКТ,

А4 қағаздар

Стикер

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушасының әрекеттеріндегі рөлі.

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз