Өлең, жыр, ақындар

Ұлы адамдар достығы

САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:  7 Т1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы

Сүйіспеншілік пен достық. Ұлы адамдар достығы

Жүзеге асатын оқу мақсаттары

7Ж3. Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу.

7.ӘТН 5. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: суретті жалпы сипаттайды, тыныс белгілерін дұрыс қолданады.Е

Көптеген оқушылар: суретті толық сипаттайды, тыныс белгілерін дұрыс қолданады, бағалайды.

Кейбір оқушылар: Қабілеті жоғары оқушылар ұтымды ойлар айтады, мәселені жан-жақты талдай алады және бағалауда нақтылық көрсетеді.

Бағалау критерийлері

Суреттегі ақпаратты сипаттайды.

Тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

Дескрипторлар

  • өлеңді толық сипаттай алады
  • Тұтас мәтін құра біледі
  • Тыныс белгілерін дұрыс қолданып жазады

Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум: адал достық, шынайы дос, жанынан табылу, сағынып кездесу, бірге уақыт өткізу, қол ұшын беру

Осыған дейінгі меңгерілген білім

Дос, достық тақырыбындағы әңгімелерді оқып талдады.

Құндылықтар

  • Адами қасиет, тәлім-тәрбие, достық, татулық;
  • Зерттеген мәселе бойынша өмірлік ұстаным;

Пәнаралық байланыс

 Өзін-өзі тану, әдебиет

АКТ дағдыларын дамыту

Сабақ таныстырылымы

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс – әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту. 

«Ойымды жалғастыр» тренингі. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Шеңберде бірінші оқушы дос, достық туралы бір мақал-мәтел айтады, ал көршісі оның мағынасын ашады. Осылайша шеңбердегі барлық оқушылар айтқанша жалғасады.

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

Оқу мақсатымен танысу, бағалау критерийлерін талқылау.

Топтық жұмыс. Оқушылар сурет қиындыларын құрастыру арқылы төрт топқа бөлінеді.

Топтарға тақырыпқа сай өлеңдер таратылады («Табиғатқа қамқор достар», «Сағынып кездескен достар», «Шынайы достық», «Достармен өткізген уақыт»). Топта оқушылар берілген суретті сипаттап, мәтін жазады.

Нұсқаулық:

-берілген өлеңдегі детальдерге назар аударыңыз

-өлеңдердің  сюжетті топта ауызша талқылаңыз

-тақырыпқа сай мәтін жазыңыз (кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім)

Дескрипторлар:

  • Суретті толық сипаттай алады
  • Тұтас мәтін құра біледі
  • Тыныс белгілерін дұрыс қолданып жазады

Жұптық жұмыс:

5- тапсырма.Төмендегі берілген сөздерді әуелі дара сосын қосарлап жұмсаңдар.

Кері байланыс: бас бармақ әдісі

Жеке жұмысы:

Мәтіндер бойынша«Шынайы достық» тақырыбына эссе жаз.Мәтінде еліктеу сөздерді қолдан,

Кері байланыс;

 

 

www.google.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

Сен бүгінгі сабақта не істей алдың?

Саған не қиын болды?

Сенің қандай сұрағың бар?

 

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Барлық оқушылар: суретті жалпы сипаттайды, тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

Көптеген оқушылар: суретті толық сипаттайды, тыныс белгілерін дұрыс қолданады, бағалайды.

Кейбір оқушылар: Қабілеті жоғары оқушылар ұтымды ойлар айтады, мәселені жан-жақты талдай алады және бағалауда нақтылық көрсетеді.

Сабақта дескрипторларға негізделген жүйеде  бағаланады.

  1. Мұғалімнің ауызша кері байланысы
  2. Бірін-бірі бағалауы
  3. Оқушының кері байланысы

 Әдебиет, өзін-өзі тану пәндерімен байланысты.

Сабақта таныстырылым көрсету үшін  қолданылады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 


Пікірлер (2)

Еркежан

Толық

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз