Өлең, жыр, ақындар

«Үш торай» ертегісі

«№121 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің        
жанынан ашылған Ж.Өтенов атындағы шағын орталық
Тәрбиеші: Телтаева Айша                      

Мерзімі: 25.11.2016 жыл.

Тақырыбы: «Үш торай» ертегісі

Мақсаты: Балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттері мен жүріс-тұрысна талдау жасауға, жан-жануарларға мейірімділік білдіруге, өзара көмектесуге үйрету. Ертегі мазмұны арқылы бір-біріне қамқор болуға, сыйластыққа тәрбиелеу. Ертегіні сахналау арқылы қызығушылықтарын арттыру, тіл байлығын, ой-өрісін дамыту, рөлдерге бөліп ойнауға үйрету.

Көрнекілігі: суреттер, ойыншықтар

Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің  іс-әрекеті

Балалардың әрекеті

  Мотивациялық-қозғаушылық

 

 

 

Ұйымдастырушы-ізденуші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивтік-түзетуші

 

Шаттық  шеңбер
Шеңбер  болып  тұрайық  жылы жүзбен .
Бізге келген   қуаныш   нұр   іздеген.
Шуақ  толған  жанымыз,  жүрегіміз.
Үлгі  алсын  көрген  жан  мына  бізден.

-     Балалар,  бүгінгі   оқу іс- әрекетімізде   «Үш  торай»  ертегісін оқып,  оның  мазмұнын  ашып,  әңгімелейміз және  сахналаймыз.
-     Етегіні айтып, мазмұнын  
түсіндіремін.
-    Балалар, сендерге ертегі ұнады ма?

-    Ағалы-інілі үш торайдың аттарын атаңдаршы?
-    Наф-Наф екі інісіне не айтты?
-    Інілері тіл алды ма?
-    Ниф-Ниф үйді неден салды?  

- Нуф-Нуф та өзіне үйді неден салды?
-Бір  күні екеуі  кездесіп  серуеіндеп   жүргенде  екеуінің алдынан  кім  шығады?

- Қасқырдың көңіл- күйі  қандай?

-Себебі  қасқыр аш  па?

- Қасқырдан  қорыққан  екеуі  қандай   үйге   келіп   тығылады?
- Қасқыр  не деді?

- Сонда  ашулы  қасқыр  «фуу-у»- деп  үрлегенде үй  шашылып  кетті.

- Содан  соң   олар   қайда   қашып тығылады?

- Нуф-Нуф   үй  неден салынған  еді?
- Қасқыр  ол  үйге  де  келіп «фуу-у»- деп  үрлеп, үйді  әрлі- берлі   шайқағанда   не  болды?

-    Қорыққан  торайлар ағасы  Наф-Нафқа  келеді. Есігі  мықты,  қабырғасы  қалың  үйде  үшеуі  жасырынады.   Мұндай  үйді  оңайлықпен  қирата  алмайтынын  түсінген  қасқыр  ашуға  беріледі.

 

 

-     Осы  мезетте қасқыр кімдерді   байқап  қалады?

-      Содан  қасқыр  қайда  қаша  жөнелді?

Қасқырдан  құтылған   торайлар  аңшылараға  ризашылығын  білдіреді. Наф-Наф   інілеріне  көмек   беріп  жақсы  іс  істегеніне іштей  өзіне  риза  болады.

             Сергіту  сәті.
Кел  балақан,балақан,
Шапалақта  алақан.
Жай-жай-жай,
Қозғап барлық  денені.
Қаттырақ  соқ қолды  енді.
Сарт-сарт –сарт.
Айтқан  кезде  өлеңді,
Ақырын  бас еденді.
Жай- жай- жай.

Ал енді, балалар  осы ертегіні қол саусақ  театр арқылы сахналайық


- Балалар, қандай ертегіні  сахналадық?

Балаларды мақтау, мадақтау.

 

 

 

 

 

 


-Мұқият тыңдайды.

 

 

 

 


- Ия, ұнады.


- Ағасы  Наф-Наф,
інілері   Нуф-Нуф , Ниф-Ниф.


- Үшеуміз  тастан  үй  салып   бірге  тұрайық  деді.

-   Жоқ .

 

-Сабаннан.


-    Көк  шыбықтан

 


-    Қасқыр.

-    Жоқ .

-    Ия .


-    Ниф-Нифтің  сабаннан   жасаған   үйіне.

 

-    Қане  шығыңдар  деді.

 

 

-     Нуф-Нуфтың  үйіне.

-    Көк  шыбықтан.

 

-    Үй шашылып  қалды.

 

 

 

-    Екі аңшыны.
-    Орманға.

-    Қимыл қозғалыспен

-    Рөлдерге бөліп сахналайды.
-    Үш торай.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Ертегінің мазмұнын.

Нені игерді: Кейіпкерлердің мазмұнын, жүріс-тұрысын салады.

Меңгерді: Ертегіні сахналауда бір-біріне қамқор болады.

Тексерілді:


Пікірлер (2)

Сандуғаш

Өте жақсы жазылған. Рахмет.

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз