Өлең, жыр, ақындар

«Қайырымды қоян» ертегісі

Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Шоныкбаева Айсапар Есенгалиевна

 

Сабақтың тақырыбы: «Қайырымды қоян» ертегісі

Сабақтың мақсаты:

 Білімділік:  Оқушыларға «Қайырымды қоян» ертегісін оқып мазмұнын түсіндіре отырып, білімдерін кеңейту.  

 Дамытушылық:  Сұрақтар қою, жұмбақ жасыру арқылы сөйлеу белсенділіктерін дамыту

Тәрбиелік:  Балаларды қайырымдылыққа, адалдыққа достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.

Әдіс – тәсіл: Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ – жауап.

Биллингвилдық компанент: Қайырымды қоян ертегісі – Сказка про доброго зайца.

Көрнекілік: Қоянның, баланың, ата-анасының және ормандағы аңдардың суреттері.

Сөздік жұмыс: қайырымды.

 

  Оқу іс-әрекеті

 

            Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Сәлемдесу.

Сәлеметсіңдерме, менің сүйікті оқушыларым! Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымен. Біз тағы да кең және жарық сыныбымызға келіп тұрмыз.

Психологиялық дайындық:

Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Жарқыраған күндейміз,
Ренжісуді білмейміз.

 

‒ Жарайсыңдар, балалар!

 

‒ Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

‒ Күз мезгілінде қанша ай бар?

‒ Ай атауларын атаңдар.

 

‒ Қазір қай ай?

Қыркүйек туралы тақпақ айту.

Қыркүйек пе? Ғажап бұл!

Балапанда санап тұр.

Бара жатқан мектепке,

Бізге мәз боп қарап тұр.

 

Өткен сабақты пысықтау:

Сұрақ – жауап:

‒ Оқу құралдары хикаясы(ертегі) не

туралы екен естеріңде ме?

 

Балалар сәлемдеседі.

 

 

 

‒ Балалар іс-қимылмен жасайды.

 

 

 

 

 

 

‒ күз мезгілі.

‒ үш ай бар.

‒ қыркүйек, қазан, қараша.

 

‒ қыркүйек айы.

 

 

 

 

 

 

 

 

‒ Иә

 

 

 

 

Оқу іс-әрекеті

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденіс ұйымдасты-

рушы.

‒ Жанатбек жақсы оқушы болуы үшін не істеуіміз керек?

‒ Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырсам шешімін табасыңдар ма?

Ой  қозғау:  Жұмбақ жасыру.

Қабат-қабат қаптама,

Ақылың болмаса аттама?

Жарайсыңдар, балалар!

 

Жаңа сабақ:

‒ Балалар, қандай ертегі білесіңдер?

‒ Сендерге ертігі айтып берген ұнай ма?

‒ Ендеше мен сендерге «Қайырымды қоян» ертегісін айтып берейін.

‒ Қайырымды қоян ертегісін оқып, мазмұнын түсіндіремін.

‒ Сұрақ – жауап;

- Әке-шешесі баласына қонаққа кімдерді шақыр деді?

- Бала қонаққа кімдерді шақырды?
 

 


- Әкесі баласына не үшін ұрысты?

- Бала жылап отырғанда көмекке не келді?

- Қоян қандай қайырымдылық жасады?
 

 

 


‒ Балалар, сендерге ертегі ұнады ма?

 

‒ Біз де қоянға ұқсап қайырымды бола аламыз ба?


‒ Ал, балалар, сендер шаршаған боларсыңдар, бойымызды сергітіп алайық.

 

 

 

‒ Біз тату болуымыз керек.

‒ Иә

 

 

‒ Кітап.

 

 

 

 

 

‒ Иә

‒ балалар мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

‒ Бүгін мейрам ғой ағаңды, атаңды ана жездеңді қонаққа шақыр дейді.

‒ Бала шақыр деген адамдардың аты-жөнін ұмытып қалып ауылдың адамын тегіс шақырады.

‒ Мұнша жұртқа тамақты қалай жеткіземіз деп.

‒ Қоян

 

 

‒ Жарайды, қапаланба, үйіңе қайт, бәрі жақсы болады достым,- дейді де тоғайдың ішіне кіріп кетеді.

‒ Иә

 

             

 

 

Оқу іс-әрекеті

 

                Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

   Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденіс ұйымдасты-

рушы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивтік түзету

 

Сергіту сәті:

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды.

Ойлы-қырлы жерлермен,

Ытқып-ытқып жүгірді.

Қарап еді артына,

Қиығын сап көзінің.

Келе жатқан тоңпаңдап,

Көжегі екен өзінің.

 

‒ Ал, балалар, біздің шаршағанымыз басылып, бойымыз сергіп қалды.

‒ Балалар, енді мына мақалды жаттап алайық.

Досы көпті жау алмайды,

Ақылы көпті дау алмайды.

 

Көңілді құрастыру:

‒ Геометриялық пішіндермен желімсіз қоянды құрастыру.

 

 

 

 

 

 

‒ Балалар, бүгін сабақта не өттік?

 

‒ Қоян балаға неге көмектесті?

 

 

 

 

 

 

 

‒ Балалар, іс-қимылмен жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‒ Балалар, тәрбиешімен бірге қайталап жаттайдыү

 

 

 

 

‒ Балалар қағаздан қиылған геометриялық пішіндерден қоянды құрастырды.


 

‒ Қайырымды қоян (ертегі)

‒ Бала тоғайдың ішінде жылап отырғанда.

Күтілетін нәтижелер:

Нені түсінді?           Қайырымды қоян ертегісіндегі баланың анасы мен анасының ренжіткенін, қоян балаға дос екенін.

Не алды?                  Қайырымды қоян ертегісінің мазмұнын.

Нені істей алады?    Ойындарды дұрыс орындай алады.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз