Өлең, жыр, ақындар

Қазақ тілінен 6 орыс сыныбына арналған орта мерзімді жоспар

СҚО, Тайынша ауданы
Любимовка негізгі мектебі
Қазақ тілі мұғалімі
Байжуманова Гульсара Сеильбекқызы 

Сабақтың тақырыбы

Оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Күтілетін нәтиже

Үйрену  мақсатында бағаны қоса, бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Негізгі дереккөздер немесе ресурстар

Әлеуметтік-тұрмыстық ая – 35 сағ

I. «Менің отбасым» «Менің анам – ең сұлу адам» – 5 сағ

1

 Біздің отбасымыз

Топтық жұмыс, класстер, тест

ОүБжОБ, СТО үйрету, Диалогтік оқыту, АКТ пайдалану, ОБжК, ТжДБО, ОЖЕС оқыту, қалай оқу керектігін үйрену

Тақырып бойынша білімдері кеңейеді

Критерийлер бойынша топтық  бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2

Байлық пен ақыл

Шаттық шеңбері, сергіту сәті, миға шабуыл, ыстық орындық, семантикалық карта, даналық ағаш стратегиясы

ОЖТ, СТО үйрету, Диалогтік оқыту, АКТ пайдалану, ОБжК ,ОЖЕС оқыту,қалай оқу керектігін үйрену

Байлық пен ақылдың ара жігін айыра біледі

Критерийлер бойынша  бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3

Менің атам мен әжем

Сергіту сәті, бес жолды өлең стратегиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, , жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Ата мен әже туралы өз пікірлерін айта біледі

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4

Жазғы демалыста

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тапсырманы дұрыс орындауға дағдыланады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топпен жұмыс істеуге бейімделеді. сыни ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері дамиды.

Абай суреті,слайд, пплакаттар және кеспе қағаздар

5

Менің анам ең сұлу адам

Тренинг, диалогтік әңгіме, сурет конкурсы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау,

Өз ойын мазмұнды жеткізе алады

 

 

 

II. Мен әжеме еркелеймін» -5 сағ

6

 

Тәуелдік жалғауы

Сұрақ-жауап,сергіту сәті, бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Тақырыпты меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  бағалауы.

Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

7

Тәуелдік жалғауы

Сұрақ-жауап,сергіту сәті, бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Тақырыпты меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  бағалауы.

Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

8

 

Менің әжем

Сөздік жұмысы,синквейн

Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Ойлау қабілеті дамиды

Формативті, суммативті бағалау

Топпен жұмыс арқылы оқушылар топтың ортақ мәселесін шешеді, сол арқылы өз білімін жетілдіреді.

 

9

Менің әжем

Сөздік жұмысы,синквейн

Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Ойлау қабілеті дамиды

Формативті, суммативті бағалау

 

 

10

Мен әжеме еркелеймін

Сұрақ-жауап,жеке,

жұптық жұмыс,топтастыру

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, диалогтік оқыту,ОүБ және оқуды бағалау,

Тақырып бойынша білімдері кеңейеді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

III. «Әкеліңіз, көмектесейін» - 5 сағ

11

 Қолғабыс

 

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, қалай оқу керетігін оқыту,Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жаңа сөздерді игереді,топта жқмыс істей алады,ған ақпаратты өңдейдіжәне топқа жеткізеді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

12

Қолғанат

Серпілген сауадар стратегиясы,блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, қалай оқу керетігін оқыту, , ОүБ және оқуды бағалау

Белсенді сөздік қорына енген сөздерді түсінеді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау

 

 

13

Ұяда не көрсе, ұшқанда соны ілер

Сұхбат,тест,салыстыру

Оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, қалай оқу керетігін оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Өздігінен ой қорыта біледі,ойларын жеткізе біледі

 

 

 

14

15

Аялдамада    

Топтастыру, талдау,суреттер жарысы, аялдама ойыны

Оқытудағы жаңа тәсілдер, , жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Дауыссыз дыбыстарды меңгереді,өз пікірін айта алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

IV. Менің досым» – 5сағ

16

Менің достарым

Мен қандаймын тренингі,венн диаграммасы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Достықты бағалай біледі

Формативті, суммативті бағалау

 

 

17

Екі дос

Класстер,Блум таксономиясы,сөздер банкісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

.Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Абай романы, диск, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

18

Диктант «Спорт және әлем»

 

 

 

 

 

 

19

Адал дос

Сұрақ-жауап, салыстыру,синквейн

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім

Критерийлер бойынша  бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды

Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері дамиды

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

20

Ізетті бала

Класстер,Бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Ізетті бала туралы түсінігі қалыптасады

Критерийлер бойынша  бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

21

Менің досымның мінезі

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Жырдың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері дамиды

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

22

Шығарма «Менің досым»

 

 

 

 

 

 

V. Досыма электронды пошта жіберемін»­ – 5 сағ

23

Е-mail-де электронды поштаны іске асыру

Инсерт,сұхбат,

тест

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту

Тақырып бойынша білімдері кеңейеді

Формативті, суммативті бағалау

Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйрене

Интернет материалы

24

Е-mail-де электронды поштаны іске асыру

Инсерт,сұхбат,

тест

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту

Тақырып бойынша білімдері кеңейеді

Смайликтер арқылы

Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйрене

Тест жинағы

25

Досыма @mail жіберемін

Сұрақ-жауап,талдау,

инсерт

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту

Білім дағдылары қалыптасады.

Формативті, суммативті бағалау

Жеке жұмыс істеуге бейімделеді.

сөздік

26

Мазмұндама   «Достықтың түрлері»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

Достықтың түрлері

Сұрақ-жауап,ойын,сөздер тізбегі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту

Пәнге деген қызығушылығы артады

Смайликтер арқылы

Топпен жұмыс істеуге дағдыланады

сөздік

28

Достарымның көптігі

Сұрақ-жауап, ойын

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Сөйлем құрауға, тапсырмаларды орындауға үйренеді

Формативті, суммативті бағалау

Топпен жұмыс істеуге бейімделеді. Сыни ойлауға үйрене

сөздік

VI.     Сыйлық таңдаймыз – 5сағ

29

Сыйлық таңдау

Жеке,топтық,жұптық жұмыс,бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша алған білімдерін қолданады

Рефлексия Формативті, суммативті бағалау

Топпен ,жұппен,жеке жұмыс істеуге бейімделеді

Сөздік, интернет материалы

30

Сыйлық берілетін қуаныштар

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Сыни ойлау дағдысы жетіледі

Формативті, суммативті бағалау

Топтық тапсырмалар арқылы

сөздік

31

Балаларға арналған сыйлық

Үздік сыйлық тренингі,Кім жылдам,бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Мәтінді игере отырып,сыйлық трлерін ажырата біледі

Рефлексия бағдаршам

Топтық тапсырмалар арқылы

сөздік

32

Құттықтау.Тілек деген не?

Тренинг, әңгіме құрау,ойын мен не сыйлаймын?

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Тақырыпты  меңгереді,сөздік қоры дамиды

Формативті бағалау

Жеке тапсырмалар арқылы

Ноутбук, сөздік

33

Туған күнге арналған әндер, өлеңдер

Миға шабуыл,сиқырлы сандық ойыны

АКТ,СТО , жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Мереке,туған күн туралы ойлары толығады

Формативті, суммативті бағалау

Жеке тапсырмалар арқылы

сөздік

34

Бақылау диктанты «Отбасы-сыйластық ортасы»

 

 

 

 

 

 

VII.  Мүшел жастан астым» - 5сағ

35

Табыс септігі

Қай топ шапшаң ойыны

АКТ,СТО,ЖЕСО

Табыс септігін еске түсіреді

 

Ойын арқылы

ноутбук

36

Туған күн

Сұрақ-жауап, класстер

АКТ,СТО , жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Сөйлеу қабілеттері жетіледі

Формативті, суммативті бағалау

түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

 

37

Балаларға арналған сыйлықтар

Топтастыру,тапсырмалар жазылған кеспелер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Сыйлықтар туралы әңгімелейді,ойларын ашық айтады

Формативті, суммативті бағалау

түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Ватман, маркер

38

Сыйлық жасау дәстүрі

Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, АКТ, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Оқушылардың тақырып бойынша білімдері жетіледі.

Формативті, суммативті бағалау

Шығармашылық жұмыс арқылы

сөздік

39

Кімге не сыйлау керек?

Блум таксономиясы

АҚТ,СТО, Оүб және оқуды бағалау

Сөздік қорлары молаяды

Формативті, суммативті бағалау

түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы

сөздік

VIII.  Мен мектептемін» – 5сағ

40

Менің мектебім

Сұрақ-жауап,шығармашылық диктант

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау:

-бірін-бірі бағалау

рефлексия «Екі жұлдыз бір тілек»

Шығармашылық диктант арқылы

сөздік

41

Диктант «Астана»

 

 

 

 

 

 

42

Қазақ тілі кабинеті

Топпен,жұппен жұмыс,бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Жаңа сөздерді дұрыс айтады

Формативті бағалау:

-бірін-бірі бағалау

рефлексия «Екі жұлдыз бір тілек»

Бес жолды өлең арқылы

сөздік

43

Сабақта

Сұрақ-жауап,шығармашылық диктант

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау:

-бірін-бірі бағалау

рефлексия «Екі жұлдыз бір тілек»

Шығарма

шылық диктант

сөздік

44

Мұғалім ол біздің

Кім жылдам ойыны?Синквейн

СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау

Шығармашылық тапсырма арқылы

ноутбук

45

Мұғалім ол біздің

Класстер,глосарий,сөзді жалғастыр ойыны

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Сөз тіркестерімен сөз құрауға үйренеді

Формативті бағалау

Класстер

Ватман, маркер

IX.   Менің сүйікті ісім» – 5сағ

46

Менің сүйікті ұлттық ойыным

Топтастыру,ой шақыру,сергіту сәті,брейн-ринг

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша жаңа білім игереді

Формативті бағалау

Топтастыру,ой шақыру ,брейн-ринг арқылы

Ватман, маркер, ноутбук, интернет материалы

47

Менің сүйікті ісім -сурет салу

Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс,иә-жоқ әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Диалогтық оқыту арқылы сыни ойлауға йренеді

Бағалау критерий

Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс

Ноутбук, оқулық, интернет материалы, тест жинағы

48

Менің сүйікті ісім- ән айту

Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс,иә-жоқ әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Диалогтық оқыту арқылы сыни ойлауға йренеді

Бағалау критерий

Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс

Ноутбук, оқулық, интернет материалы, тест жинағы

49

Шығарма  «Менің сүйікті ісім»

 

 

 

 

 

 

50

Менің сүйікті әншім

Сөздік жұмысы,

диалогтық оқыту

диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Өздігімен жұмыс істей алуға үйренді

Формативті бағалау

Сөздік жұмысы,

диалогтық оқыту

Ноутбук, оқулық, интернет материалы

51

Менің сүйікті ісім-би билеу

Ой қозғау,диалогтық оқыту,сергіту сәті,

Шығармашылық жұмыс

 

 

диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Пайдалы істер жайлы мағлұмат алады

Бағалау критерий

Ой қозғау,диалогтық оқыту,сергіту сәті,

Шығармашылық жұмыс

 

Ноутбук, оқулық, интернет материалы

X. Мектептегі үйірмелер» – 5сағ

52

Біздің мектептегі үйірмелер

Миға шабуыл,диалогтық әңгіме,сергіту сәті,ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Логикалық ойлау қабілетін дамытады

Формативті бағалау.

Бағдаршам арқылы

диалогтық әңгіме, ыстық орындық

Ноутбук, оқулық

53

Қазақ әдебиеті үйірмесі

Миға шабуыл,

жұбыңды тап ойыны,деңгейлік таспырмалар,өлең құрастыру,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Шығармашылық қабілеті дамиды

Формативті бағалау. Tкі жұлдыз,бір тілек

жұбыңды тап ойыны, деңгейлік таспырмалар, өлең құрастыру

Оқулық интернет материалдары

54

Мазмұндама «Мектептегі  үйірмелер»

 

 

 

 

 

 

55

Спорт  үйірмесі

Сөйлесуді жалғастыр ойыны,сөздік диктант

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады,сауатты сөйлеуге үйренеді

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Сөйлесуді жалғастыр ойыны,сөздік диктант

Оқулық, сөздік

56

Би үйірмесі

Ой қозғау,сергіту сәті,диалогтық әңгіме,шағын шығарма

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Пайдалы,сүйікті ісі жайлы айта алады

Бағалау критерий

диалогтық әңгіме,шағын шығарма жаздыру арқылы

Оқулық, ноутбук

57

Домбыра үйірмесі

Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Өзін-өзі реттейді

Бағалау парағы

Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру

Сөздік, ноутбук, интернет материалдары

Әлеуметтік-мәдени ая – 70сағ

XI. Құстар-біздің досымыз-5 сағ

58

Қоршаған ортаны қорғау

Ой шақыру,сөздік жұмысы,деконструкция,сурет салу

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Ойлау қабілеті артады

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Ой шақыру,сөздік жұмысы,деконструкция,сурет салу

Фильм көру, М.Мақатаев өлең жинағы, ноутбук

59

Қызық құс

Бейнематериал,слайд суреттер,кар точкалар

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады

Формативті бағалау

Карточкалар арқылы

Ноутбук, суреттер

60

Ертегі айтайық

Семантикалық карта,диалогтық әңгіме, топтық жұмыс

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

 

Сауатты сөйлеуге,жазуға үйренді

Формативті бағалау

Семантикалық карта, диалогтық әңгіме, топтық жұмыс

Қима қағаздар

61

Таза ауамен демалайық

Сурет салу,шығарма,сергіту сәті,синквейн,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Өзін-өзі реттейді

Формативті бағалау

Сурет салу,шығарма,сергіту сәті,синквейн

А4, маркер

62

Аңшылықтың түрлері

Диалогтық әңгіме,глосарий,инсерт,ой толғаныс,синквейн

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, ,Оүб және оқуды бағалау

Аңшылық түрлерін түсінеді

Формативті бағалау

Диалогтық әңгіме,глосарий,инсерт,ой толғаныс,синквейн

ноутбук

63

Бақылау диктанты «Алма»

 

 

 

 

 

 

XII.  Жақсыдан үйрен» -5сағ.

64

Көптік жалғау

Диалогтық әңгіме,сұрақ-жауап,сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, ,Оүб және оқуды бағалау

Көптік жалғау туралы алған білімдерін еске түсіреді

Формативті бағалау

Диалогтық әңгіме,сұрақ-жауап,сергіту сәті

ноутбук

65

Сөз мағынасы

Ой қозғау,бұл қай сөз ойыны,сергіту сәті,жұмбақ шешу,бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Сөздердің әр түрлі мағынасымен танысады

Формативті бағалау

Ой қозғау,бұл қай сөз ойыны,сергіту сәті,жұмбақ шешу,бес жолды өлең

ноутбук

66

Амандасу. Сәлемдесу

Миға шабуыл,деңгейлік тапсырмалар,

сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Амандасу мәдениетін үйренеді

Фомативті бағалау.Бағалау ағашы

Миға шабуыл,деңгейлік тапсырмалар,

Қима қағаздар

67

Отан- отбасынан басталады

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Отан ұғымын нақыт мысалдар арқылы тсінеді

Фомативті бағалау.Екі жұлдыз,бір тілек

Блум таксономиясы

Сызба, кесте

68

Қонақжайлылық

Тыныштық сәті,диалогтік әңгіме,миға шабуыл,ән айту

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Қонақ күту дәстүрі туралы түүсінік қалыптасады

Формативті бағалау Екі жұлдыз,бір тілек

Диалог арқылы

Ноутбук, суреттер

XIII. Тіл үйренемін» - 5сағ

69

Ана тілім

Глосарий,диалогтік әңгіме

СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Ана тіліне құрмет сезімі оянады

Формативті бағалау. Екі жұлдыз,бір тілек

Диалог арқылы

Ноутбук, суреттер

70

Мемлекеттік тілді білу парызымыз

Глосарий,диалогтік әңгіме

СТО,АКТ диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Тілдік дағдысы мен ойлау қабілеті дамиды

Формативті бағалау

Диалог арқылы

сөздік

71

Қазақ тілін үйренейік

Диалогтік әңгіме,салыстыру

СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Пәнге деген қызығушылығы артады

Формативті бағалау.

Диалог,салыстыру арқылы

сөздік

72

Менің отбасым қай тілде сөйлейді?

Глосарий,сөздік,диалогтік оқыту

СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Ана тіліне деген құрмет сезімі

 

Диалог арқылы

Сөздік, интернет материалы

73

Менің отбасым қай тілде сөйлейді?

 

Глосарий,суретпен жұмыс, диалогтік әңгіме

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Отбасы дәстрлері  туралы айта алады

Формативті бағалау,екі жұлдыз,бір тілек

Диалог арқылы

Сөздік, суреттер

XIV. Көлік түрлері. Мен мектепке немен барамын?» – 5сағ

74

Көлік түрлері

Миға шабуыл, тізбектей оқыту,сергіту сәті

СТО,АКТ диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Қала және ауыл көліктері туралы түсінік  алады

 

Топтық жұмыс арқылы

ноутбук

75

Көлік түрлері

Ой қозғау,жұмбақтар

СТО,АКТ,диалогтік оқыту,ОүБжОб

Жол ережесін еске түсіреді

Формативті бағалау.

бағдаршам

жұмбақтар

Бағдаршам, жол белгілері салынған суреттер

76

Балалар көлігі.

Глосарий,Дидактикалық ойын: «Дұрыстап орналастыр»сергіту сәті

 

СТО,АКТ,диалогтік оқыту,ОүБжОб

көлік және көлік түрлерін ажырата алады

Формативті бағалау

Ойын арқылы

Ноутбук, суреттер

77

Теміржол көлігі

Миға шабуыл. сергіту сәті,синквейн

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Теміржол көлігі туралы біледі

Формативті бағалау

Синквейн арқылы

ноутбук

78

Түйе- көліктің бір түрі

Сыңарынды тап ойыны,постер,деңгейлік тапсырма

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Түйенің пайдасы туралы білімдерін толықтыру

Формативті бағалау

Деңгейлік тапсырмалар

Ватман, маркер

XV.   Астана, туған күніңмен» – 5 сағ

79

Қазақстан – біздің Отанымыз

Ой қозғау,сергіту сәті,постер,деңгейлік таспырма

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Пәнге деген қызығушылығы артады

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Постер арқылы

Ватман, маркер

80

Менің кіші -Отаным

Блум таксономиясы

Президентке хат

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

ЭКСПО-2017 көрмесінің өтілу жоспарымен таысады,болжам жасай алады

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Блум таксономиясы

Сызба, кесте

81

Қазақстан жері

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Қазақстан жері туралы көбірек мәлімет алады

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Блум таксономиясы

Сызба, кесте

82

Астана қаласы және оның көрікті жерлері

Блум таксономиясы,сергіту сәті,постер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырыпқа байланысты сөйлеу дағдылары дамиды

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Блум таксономиясы

Ноутбук, сөздік

83

Думанда

Блум таксономиясы

Сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады

Блум таксономиясы.

Бағалау парағы

Блум таксономиясы

ноутбук

84

Диктант «Бұлан»

 

 

 

 

 

 

XVI. Табиғатты қорғайық» – 5сағ

85

Туған жерімнің табиғаты

 

Сұрақ-жауап,ой толғаныс,бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау

Туған жерімнің табиғаты туралы білімдері толығады

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

сөздік

86

Жер- қазына

Ассоциация,ой толғау,экологиялық карточкалар арқылы шағын әңгіме құрастыру

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырыпқа қатысты жаға сөздерді үйренеді

Формативті бағалау.

смайликтер арқылы

Шығармашылық тапсырма арқылы

Карточ

калар

87

Қоршаған ортаны қорғау

Ассоциция,РАФТ,

автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға йренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

Бағалау парағы

88

Таза ауамен демалайық

Диалогтық әдіс,глосарий,сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Қазақстан табиғаты туралы мәлімет алады

Формативті бағалау

Диалог құру арқылы

ноутбук

89

Шығарма «Табиғатты қорғау-баршаның міндеті»

 

 

 

 

 

 

90

Тамаша табиғат

Ой қозғау,топтастыру, іші-сырты стратегиясы,сөзжұмбақ,эссе жазу

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Табиғатқа қатысты сөздердің қазақша атауларын біледі

Формативті бағалау

Топтастыру арқылы

Суреттер, ватман, маркер

XVII. Кім және қайда?» - 5сағ

91

Кім және қайда?

Диалогтік әңгіме,салыстыру

СТО,АКТ диалогтік оқыту, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Ой -өрісі дамиды

Формативті бағалау

Диалог арқылы

суреттер

92

Дара және күрделі сөздер

Топтастыру,топтық жұмыс,жеке жұмыс

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау

Дара және күрделі сөздер жайлы мәлімет алады

Формативті бағалау

Топтастыру, топтық жұмыс, жеке жұмыс

сөздік

93

Күрделі сөздер

Ой қозғау,кім көп біледі,көру диктанты,видео көру

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Күрделі сөздер туралы білімдері толығады

Формативті бағалау

Ой қозғау, кім көп біледі, көру диктанты, видео көру арқылы

Ноутбук, диктант жинағы

94

Азық-түлік дүкенінде

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Сауатты сөйлеуге және жазуға үйренді

Формативті бағалау

Смайликтер арқылы

Блум таксономиясы арқылы

сызба

95

Қанша ?неше?

Жетістік ағашы,блум таксономиясы,сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Сағат неше сұрағына жауап бере алады

Формативті бағалау.смайликтер арқылы

Блум таксономиясы

Ағаш суреті, ноутбук

96

Мазмұндама «Наурыз»

 

 

 

 

 

 

XVIII.  Сүйікті кейіпкерім» – 5сағ.

97

Б.Соқбақбаев «Менің атым - Қожа»

Сергіту сәті,миға шабуыл,суреттер сөйлейді,ойлан,бірік, талқыла теріп алу,видео

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Қожа туралы айта алды

Форматитві бағалау.екі жұлдыз ,бір тілек

Диалогтік әңгіме

Суреттер, ноутбук

98

Әңгіме «Әңгелек»

Сөздік,миға шабуыл, диалогтік әңгіме

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Әңгелек әңгімесі жайлы нақты тсінік алады

 

Диалогтік әңгіме арқылы

ноутбук

99

Ертегі «Түлкі мен ешкі»

Сергіту сәті,диалогтік әңгіме,ой шақыру,ребус,венн диаграммасы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Ертегі айта отырып,дұрыс сөйлеу дағдылары қалыптасады

Формативті бағалау.бағдаршам

Венн диаграммасы

Ертегілер жинағы

100

Ертегі кейіпкерлері.

Кім жылдам ойыны?Синквейн

СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау

Шығармашылық тапсырма арқылы

ноутбук

101

Өнегелі өмір

Диалогтік оқыту,салыстыру,миға шабуыл

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Отбасы мерекелер туралы мәлімет алады

 

Диалогтік әңгіме

 

XIX.Спортпен айналысамыз» – 5сағ

102

Спорт-денсаулық кепілі

Класстер, синквейн, сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Оүб және оқуды бағалау

Спорттың пайдасы туралы айта алады

Формативті бағалау

Класстер, синквейн арқылы

Ватман, маркер

103

Футбол

Ой қозғау,диалогтік

әңгіме,глосарий,

деңгейлік тапсырмалар, тест

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,диалотік әңгіме,АКТ диалогтік оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Футбол ойыны туралы айта алады

Формативті бағалау.бағалау парағы

Диалогтік әңгіме, деңгейлік тапсырма арқылы

Кеспе қағаздар, ноутбук

104

Бақылау диктанты «Дене шынықтырудың пайдасы»

 

 

 

 

 

 

105

Қазақтың ұлттық ойындары

Миға шабуыл,орамал тастау ойыны, тест,постер

ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,ОүбжОб

Ұлттық ойындар туралы айта алды

Формативті бағалау.бағалау парағы

Постер, ойын арқылы

Ноутбук, суреттер, ватман, маркер

106

Олимпиада жеңімпаздары-біздің мақтанышымыз

Постер, синквейн, тест,ыстық орындық,

деңгейлік тапсырмалар

ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,ОүбжОб

Спорт түрлері туралы айта алды

Формативті бағалау

Постер,деңгейлік тапсырма

Ноутбук, сөздік

107

Спорттың пайдасы

Шаттық шеңбері,сергіту сәті,миға шабуыл,ыстық орындық,семантикалық карта,даналық ағаш стратегиясы

ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,ОүбжОб

Спорттың пайдасын біледі

Формативті бағалау

Ыстық орындық арқылы

Ноутбук, сөздік

XX. Теледидар көремін» – 5сағ

108

Біріккен сөздер

Шаттық шеңбері,сергіту сәті,миға шабуыл,ыстық орындық,семантикалық карта,даналық ағаш стратегиясы

ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,қалай оқу керектігін үйрену

Байлық пен ақылдың ара жігін айыра біледі

Критерийлер бойынша  бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

109

Біріккен сөздер

Сергіту сәті, бес жолды өлең стратегиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, , жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Ата мен әже туралы өз пікірлерін айта біледі

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

110

Теледидар

Кім жылдам ойыны?Синквейн

СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау

Шығармашылық тапсырма арқылы

ноутбук

111

Теледидар көремін

Кім жылдам ойыны?Синквейн

СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау

Шығармашылық тапсырма арқылы

ноутбук

112

Теледидар көремін

Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Өзін-өзі реттейді

Бағалау парағы

Диалогтық әңгіме, жұбыңды тап ойыны, деңгейлік тапсырма, өлең құрастыру

Сөздік, ноутбук, интернет материалдары

113

Диктант «Көрші бала»

 

 

 

 

 

 

XXI. Әнші құмдар- 5 сағ

114

Қос өздер

Глосарий,диалогтік әңгіме

СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Қос сөздер жасалуын біледі

Формативті бағалау. Екі жұлдыз,бір тілек

Диалог арқылы

Ноутбук, суреттер

115

Қос сөздер

Глосарий,диалогтік әңгіме

СТО,АКТ диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау

Тілдік дағдысы мен ойлау қабілеті дамиды

Формативті бағалау

Диалог арқылы

сөздік

116

Мақал-мәтелдер

Блум таксономиясы

Сергіту сәті

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Мақал-мәтелдердің мағынасын аша алады

Блум таксономиясы.

Бағалау парағы

Блум таксономиясы

ноутбук

117

Мақал-мәтелдер

Миға шабуыл. сергіту сәті,синквейн

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Теміржол көлігі туралы біледі

Формативті бағалау

Синквейн арқылы

ноутбук

118

Тіл дамыту

Сыңарынды тап ойыны,постер,деңгейлік тапсырма

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Түйенің пайдасы туралы білімдерін толықтыру

Формативті бағалау

Деңгейлік тапсырмалар

Ватман, маркер

XXII.  Сен білесің бе?» - 5

119

Қысқарған сөздер

Ассоциция, РАФТ, автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

 

120

Қысқарған сөздер

Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау

Өзін-өзі реттейді

Бағалау парағы

Диалогтық әңгіме, жұбыңды тап ойыны, деңгейлік тапсырма, өлең құрастыру

Сөздік, ноутбук, интернет материалдары

121

Сен білесің бе?

Ассоциция, РАФТ,

автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

 

122

Сен білесің бе?

Миға шабуыл,

жұмбақтар,деңгелік ттаппсырмалар

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға йренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

 

123

Ең..Ең..Ең...

Ой қозғау,синквейн

СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тақырып бойынша мәлімет алады

Формативті бағалау

Шығармашылық тапсырма арқылы

ноутбук

124

Шығарма  «Қазақстанның қызыл кітабы»

 

 

 

 

 

 

XXIII. Ол «Қызыл кітапқа» енген» - 5сағ.

125

Қазақстанның қызыл кітабы

Ассоциция,РАФТ,

автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға йренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

 

126

Қазақстанның қызыл кітабы

Блум таксономиясы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту,Оүб және оқуды бағалау

Қызыл кітапқа енген жануарлар  туралы көбірек мәлімет алады

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Блум таксономиясы

Сызба, кесте

127

Тіркесті сөздер

Блум таксономиясы,сергіту сәті,постер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау

Тіркесті сөздер туралы түсінік алады

Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек

Блум таксономиясы

Ноутбук, сөздік

128

Мазмұндама «Аққу»

 

 

 

 

 

 

129

Ертедегі құс

Топтастыру,топтық жұмыс,жеке жұмыс

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау

Ертегі құс жайлы мәлімет алады

Формативті бағалау

Топтастыру, топтық жұмыс, жеке жұмыс

сөздік

130

Аққу

Топтастыру,

синквйн,эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау

Аққу жайлы көбірек мәлімет алады

Формативті бағалау

Топтастыру, топтық жұмыс, жеке жұмыс

сөздік

XXIV. Жаз қызықтары» - 5сағ.

131

Тамаша табиғат

 

 

 

 

 

 

132

Жазғы ауа райы

Ассоциция,РАФТ,

автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға йренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

сөздік

133

Жайлауда

Сергіту сәті  

Тест  әдісі,семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жайлау мәтін мазмұнын тсінеді, айып бере алады

Формтаивті бағалау. смайликтер арқылы

Тест арқылы

Интернет материалы

134

Бақылау диктанты « Жаз»

 

 

 

 

 

 

135

Жазғы демалыс

Тренинг,СТО стратегиялары, Ой шақыру

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау,

Өз беттерімен мәтінді оқып, сөздік қорларын молайтады

Критерийлер бойынша топтық  Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

136

Жаз деген

Ассоциция, синквейн, жұмбақтар автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту , Оүб және оқуды бағалау

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді

Бағалау парағы

Шығармашылық тапсырма арқылы

Сөздік,

ноутбук

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз