Өлең, жыр, ақындар

«Аяз би» ертегісіндегі Жаман адамның бейнесі

   Сабақ: «Аяз би» ертегісіндегі Жаман адамның бейнесі

   Мектеп: Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

   Күні:

   Мұғалімнің есімі: Утарбаева Жанылсын Курамисовна

   Сынып: 5б

   Қатысқандар саны:

  Қатыспағандар саны:

   Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

   Ертегінің басты кейіпкері Жаманның образы арқылы жақсы мен жаманды ажыратуды үйрену

Сабақ мақсаттары:

   Барлық оқушылар:

   А. Жаман адам анықтаған жақсы мен жаманның сипаттарын атап, өз сөздерімен түсіндіреді

   Оқушылардың басым бөлігі:

   В. Жаманның бойындағы қасиеттеріне талдау жасайды

   Кейбір оқушылар:

   С. Жаманның жұмбақтарды шешудегі тапқырлығына өз бағаларын береді

Тілдік мақсат

   Оқушылар:

   Ертегі кейіпкеріне мінездеме береді

   Негізгі сөздер мен тіркестер:

   Сөздікпен жұмыс

   Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

   Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

   Жаман өзін жаман адамға теңейді, себебі...

   Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым)

   Жаман адамның да бойында үлгі алатындай қасиет болады деген пікірмен келісесің бе?

   Жазылым бойынша ұсыныстар:

   Берілген ұйқаспен өлең құрастыру

   Үш тілде сөздер жазу

   Жаман-плохой .......

   Алдыңғы оқу

   «Ер Төстік» ертегісі мен «Аяз би» ертегісін салыстыру (кесте арқылы)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Формативті бағалау (ОҮБ)

Ресурстар

Басталуы

Кіріспе.Таныстырылым (1-2 минут)

   Ұйымдастыру

   Үй тапсырмасын тексеру

   Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.

   «Теңізшілер» тренингі арқылы сынып оқушыларын үш топқа бөлемін

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

Негізгі бөлім

Венн диаграммасы арқылы 40 уәзір мен Жаманды салыстыру (топтық жұмыс)

 

   «10 сұрақ» әдісі

   (Оқушы маңдайына стикер жапсыру арқылы кейіпкерлерді анықтау)

   1-топ: «Синквейн»

   Жаманға «Бес жолды өлең» құрастыру

   Кім? (1 сөз)

   Қандай? (2 сөз)

   Не істеді? (3 сөз)

   Синоним

   Сөйлем

   2-топ: Топтастыру

Аяз би қандай қасиеттері арқылы мұратына жетті?

   3-топ:

Ертегі мәтіні бойынша Жаманның тапқырлығын кесте арқылы көрсету

Іс-әрекет

Жаманның тапқырлығы

Мадан ханның тұлпарын анықтау

 

Гаухар тастың қасиетін сипаттау

 

Мадан ханның өзін сынау

 

Қыздың жұмбағын шешу

 

 

 

Қолпаштау, мадақтау

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

Бекіту (табыс критерийіне  қайта оралды)

   РАФТ арқылы сабақты бекіту

   Р – Аяз би

   А болашақ ұрпақ

   Ф - хат

   Т – «Ақылды жетер мұратқа»

   Бағалау

   Үйге тапсырма

   «Ғажайып адам» тақырыбына ертегі құрастыру, топтастыру

   Рефлексия (кері байланыс)

   «Алақан» әдісі арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Алақан»

Кері байланыс парақшалары

   Қосымша ақпарат

   Интернеттен «Аяз би» ертегісін қарау (өз бетімен)


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз