Өлең, жыр, ақындар

«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» коучинг – сессиясының жоспары

Ақтөбе облысы
Ақтөбе қаласы
№31 қазақ орта мектебінің
Бірінші  деңгейлі, жоғары санатты бастауыш класс мұғалімі
Бұғыбаева Нұрсұлу Наурызбайқызы

 

«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» коучинг –сессиясының жоспары

Қараша, 2015 жыл

   

Тақырыбы:

«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі»

Мақсаты:

Оқу үрдісінде мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін жетілдіру барысында  дара тұлға ретінде қалыптасуына ерекше педагогикалық, психологиялық жағдай туғызу. Жаңа әдіс -тәсілдер арқылы  мұғалім мен оқушының қалыптасуына, бейімделуіне бағытталады. Мұғалімнің құзыреттілік деңгейін жетілдіре отырып, білім сапасын дамыту. 

Жалпы мағлұмат

Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып,  тәжірибе алмасу барысында  құзыретті мұғалім болуға қалыптастырылады.

Сілтеме

Ғаламтор

«Сын тұрғысынан ойлау» әдістемелік құралы 2012 ж

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер өздеріне деген   сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие беруге жетелейді.

Түйінді идеялар

Оқу – тәрбие барысында жұмыстың жүйелі жүруіне  нақты көңіл аудара отырып, оқушылардың  сапалы білім алуына ықпал ету және кәсіби шеберлігін шыңдау.

Сабақта қолданылатын материалдар

Үлестірмелі  материалдар,  А3,А4 қағаздары, стикер, плакат, графопроектор, ИКТ. Слайд-презентация.

Оқыту әдістері

Оқыту мен оқудағы жаңа

тәсілдер

СТО

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Оқытуды басқару мен көшбасшылық

Бірлескен оқу

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Дерек сөздер

Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Білім сапасына  көңіл бөлу. Кәсіби шеберлігін, құзыреттілігін дамыту.

Тапсырмалар

«Кәсіптік, құзыреттілік, әлеуметтік  » сөздерімен  топқа бөлу,постер жасау,қорғау,бағалау.

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс,сұрақтарға жауап  беру. Кері байланыс  жүргізу

Оқуға арналған тапсырма

Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Білім сапасына  көңіл бөлу. Кәсіби шеберлігін, құзыреттілігін дамыту.

 

 

 Коуч пен мұғалімдердің  іс- әрекеті

1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтің  іс-әрекеті

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

/5 мин/

І. Ұйымдастыру бөлімі

(2- модуль,СТО).

  1. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы көтеріңкі көңіл күй сыйлату. (ортаға дөңгеленіп тұрып, бүгінгі кездесуден не күтетінін айтады.)
  2. Дөңгеленіп тұрайық, Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп ,Киіз үйді құрайық.

Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

Бір шаңырақ  мүшелері   ретінде бір-бірімізбен тату, бірлікте  болайық . Жұмыстың сәтті өтуіне байланысты жақсы  сөздер айту.

3.Кәсіптік, құзыреттілік, әлеуметтік  Сөздермен топқа бөлу.

Мұғалімдер  өз ойларын  ортаға салады.

 

 

Екі қолдарын жұмылдырып, алға созып, дөңгелене тұрып, киіз үй сұлбасын келтіреді.

 

 

 

Жақсы сөздер айтылады.

 

Алған сөздерімен топқа бөлінеді.

2.Тапсырмаларды орындау

 

 

ІІ. Қызығушылықты ояту.

1-тапсырма

 /10мин/

(2- модуль,СТО).

(7 - модуль,оқытуда АҚТ қолдану).

(4 - модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық).

1.Топ аттарындағы «Кәсіптік , құзыреттілік, әлеуметтік  » сөздерін мұғалімге байланыстырып ашу. (Кәсіптік білімі жоғары, құзыреттілігі дамыған, әлеуметтік тұрғыда жетілген маман-мұғалім )

2.Мұғалімге қатысты теңеу сөздер айту..

3.«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» қандай?

.

Сыни ойланып жауап беруге үйренеді.

 

 

«Мұғалім» сөзіне қатысты ойлар айтылады.

Сұраққа жауап алынады.

 

ІІІ. Мағынаны ашу.

2- тапсырма

20 минут

(1 - модуль,оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл).

 (3 - модуль.Оқыту үшін бағалау).

(4 - модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық).

1-тапсырма:» «Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі»

1- топ:  «Құзыреттілік –болашақ   мұғалімнің кәсіби  маңызды  сапасы»

2- топ: «Құзыреттілік- маман біліктілігінің негізі»

3- топ: «Педагогтардың құзыреттіліктерін қалыптастырудың  деңгейлері »

/Жұппен,топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, постер дайындату,қорғату

Бағалау

Жеке және топпен жұмыс жүргізеді.

Топпен бірлесе жұмыс жасай мұғалімнің үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады., постер қорғалады.

 

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»

3 –тапсырма

ІІІ. Ой толғаныс

10 минут

 (2 -  модуль,СТО).

(3 модуль.Оқыту үшін бағалау).

 

  1. «Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні»Топтар бірін-бірі толықтырып, «Құзыретті мұғалім»  моделін шығару..  (Тақырыпқа сәйкес алған білімдерін тиянақтап, қорытады)

Жеке, жұппен,топпен талқылау

Формативті бағалау.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс жүргізіп, қорытады.

 

Белсенді  мұғалімдерді мадақтау.

Қорытынды

Бағалау

5 минут

Коучингті  бағалау. Кері байланыс  жүргізу.

«Тілек» ағашына пікірлерін жазу.

Байланыс парағын толтырады.


Пікірлер (2)

Қарлығаш

Ұтымды ,пайдалы материалдар.Еңбеңтеріңізге табыс!

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз