Өлең, жыр, ақындар

Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және отансүйгіштік

Атырау облысы, Индер ауданы
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Махметова Бибигүл Жақияқызы

Сабақ: Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және отансүйгіштік.

Мектеп: Атырау обл.Индер ауданы.М.Әуезов мектебі

Күні:

Мұғалімі:Махметова.Бибигул.Жакиевна              

Сынып

Қатысқандар

Қатыспағандар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

  1. ҚР ның рәміздерін өзге ердердің рәміздерінен ажырату, мәнін түсіндіру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілерін біледі, таниды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тақырыптың идеялық мазмұнын  өз бетімен түсініп, талдай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тақырыптың идеялық мазмұнын өз бетімен түсінеді, талдайды, зерттеулер жүргізеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

 Тәуелсіз мемлекеттің ҚР ның рәміздерін өзге елдердің рәміздерінен  ажыратады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

ҚР, тәуелсіздік, рәміздер, Отан

Сыныптағы диалог\ жазылым үшін сай келетін  тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Тәуелсіз мемлекет туралы не білеміз?

Не себепті .... деп ойлайсыз?

Тәуелсіз мемлекет деп неліктен айтады?

Ишара : Отан туралы өлеңдер, мақал- мәтелдер, эссе жазу.

Алдыңғы оқу

Тренинг,

Топқа бөлу. Үй тапсырмасы.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы 10 мин

  1. Көзбен көретін айғақтар әдісі.

Астана қаласын көргің келе ме?

«Менің Отаным»

Бейнебаянды талдау.

Бейнебаяннан не көрдік?

Отан дегенді қалай түсінесің?

Сен Астанаға барып көрдің бе?

Астана суреттері,

Бейнебаян

 

 

Ортасы

Білу

 

 

 

Түсіну 10 мин

 

 

Қолдану, талдау 8мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау 8 мин

Оқушылармен бірге тақырып пен мақсатын анықтау.

Презентациямен жұмыс.

Тәуелсіз мемлекет, ел рәміздері туралы слайдпен қысқаша мәлімет беру.

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді әр топ жекелей оқиды.

Жұпта , топта талқылайды.

 

«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы талқылау

«Ақ қалпақ» мәтінді түсінгені бойынша баяндайды.

«Қара қалпақ» өзіне ұнамаған жерлерін оқу.

«Қызыл қалпақ» мәтін бойынша өз ойын , көзқарасын айтады.

«Сары қалпақ» өзіне ұнаған жерін оқиды.

«Жасыл қалпақ»  мәтінді өз ойыңмен жалғастыр.

«Көк қалпақ» барлығына талдау жасайды.

Деңгейлік тапсырмалар

1.деңгей: Ел рәміздеріндегі айырмашылықты тап

2.деңгей: Рәміздерді сипатта

3.деңгей:Эссе жаз. «Менің Отаным»

 

Соңы 2 мин

 

 

Қосымша мәліметтер

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Бағалау

Геометриялық фигуралар арқылы жиынтық баға қою.

 

      

Аяқталуы 2 мин

Бүгінгі сабақтан алған сезімдерін стикерге жазу;

Үйге тапсырма: мәтіннің мазмұнын айту.

 

Дескриптор 

Әңгіме құрастырады.

Компазициялық ерекшеліктерді біледі.

Түрлі сөздік қорды пайдаланады.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз