Өлең, жыр, ақындар

Құстардың көктемгі тіршілігі

Күні: 20.04.16

Пәні:Дүниетану

 Сыныбы: 1 «А»

Мұғалімнің

аты-жөні:

Болатбаева Фарида Абатханқызы

Сабақтың  тақырыбы:

Құстардың көктемгі тіршілігі

Сабақтың  мақсаты :

Құстар және олардың көктемгі тіршілігі, табиғатқа келтіретін пайдасы туралы, көктемде құстар тіршілігінде болатын өзгерістерді ұғындыру. Табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру, құстарды қорғап, қамқор бола білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Құстардың көктемгі тіршілігі туралы біледі:

Құстардың табиғатқа пайдасын түсінеді;

Құстар түрін ажырата алады;

Қамқорылққа алуды үйренеді;

Сабақтың көрнекілігі:

Құстардың суреті, семантикалық карта, аудиодыбыс

 

Қолданылатын әдіс тәсілдер

Сұрақ–жауап, Ойлан тап,  Миға шабуыл

Қолданылған

модуль:

СТО, ОҚО, АКТ, Диалогтық оқыту, Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Сабақтың түрі:

Кіркіктірілген сабақ

Пәнаралық байланыс

Ана тілі  (Сабаққа байланысты қойылған жұмбақтар)

Орыс, ағалшын, қазақ  (Құстар атауын үш тілде аударады)

Музыка (Сергіту барысында ән айтады)

Сабақтың

барысы

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

 іс-әрекеті

 

 

 

Ұйымдастыру

кезеңі

2 мин

 

«Психалогиялық дайындық»

- Көңіл күйлерің қалай?

- Сабаққа дайындықтарың қалай?

- Ынталарың ше?

- Ендеше сабағымызды бастайық.

Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына  хормен дауыстап  жауап береді

  • Керемет !
  • Тамаша !
  •  Ғажап !
  •  Бастайық!

Үй тапсырмасы

5мин

Үйге  берілген тапсырманы

Тест арқылы орындайды

(дұрыс жауаптар тақтаға жазылады)

Әр оқушы үй жұмысына берілген тесті дәптерлеріне орындайды

Орындалған жұмысты жұптар арқылы  тексереді

Ой толғаныс

 

7мин

№1 «Есіңе түсір!»

Аудиодыбыс

 

Ойлан ,тап !

Жұмбақтың шешуін тап

 1.Қара түстi қарқылдақ, 
 Ұшып-қонып жалпылдап. 
 Қоқыстарды шоқиды, 
 Жем iздейдi там-тұмдап.  

 

2.Орманда сайрайды,

Сайраудан талмайды.

 

3.Бұдыр-бұдыр балшықты, 
Жинады да талшықты. 
Ұқсатып қамытқа, 
Үй салды жабыққа

 

4.Бiрақ сөз бiледi, 
Өз аты онысы. 
Соны айтып жүредi. 
Және жоқ қонысы.

 

5.Көлдің көркі, сәні екен,

Ұшқанда сазды ән екен.

Ақындар оны мақтанған

Адамдар қорғап сақтаған,

Бұл қандай құс екен?      

 

№2 Біз қандай құстарды білеміз? /топтастыру/ 

Құстар , Шағала, Тоты ,Суықторғай , Көгершін ,Тоқылдақ

 

І. Оқушылар дыбыстарды есту арқылы бұл қандай дыбысы екендігін табады

 

 

Оқушылар жұмбақтардың дұрыс жауабын айтады

  1. Қарға
  2. Сайрауық
  3. Қарлығаш
  4. Көкек
  5. Аққу

 

 

Оқушылар жұмбақтың дұрыс жауабын таппаса көршісінен көмек сұрайды

 

 

Жұмбақтың шешуін тапқан оқушыдан сол құс туралы не білетін сұралады

 

 

ІІ.Оқушылар өздері білетін құстардың атаулырына атайды. Мысалы:Қарлығаш, Үкі  ,Сауысқан  ,Көкек  , Аққу,Жапалақ         

 

Әр оқушы жеке- жеке жауап айтады . Дұпыс жауаптар баллдық жүйемен бағаланады

( дұрыс жауаптар тақтаға жазылады)

 

Мағынаны таныту

10 мин.

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

 

1.Мәтінді  бөліктер бойынша оқыту.

2.Сол бойынша түсініктерін әңгімелету.

 

Дәптермен жұмыс.

   Оқушыларға семантикалық карта бойынша жұмысы беріледі

Оқулықпен жұмыс

«Оқы, Бірік, Бөліс» әдісі

Оқушылар  мәтінді оқып жұптасып біріге талқылайды;

Әр топтан бір оқушы  шығып мәтіннен алған түсінігін бөліседі;

 

Жеке жұмыс

Әр дұрыс жауап баллдық жүйемен бағаланады

 

 

 

«Миға шабуыл»

Құстарға   байланысты  

тыйым сөздер:

-Ұя бұзба, жұмыртқаға тиме.

-Құстар көп болас, зиянкес жәндіктер аз болады.

 - Құсқа аяз қатер емес, аштық қатер.

 

 

Оқушылар құстарға байланысты өздерінің білетін тыйым сөздерін айтады

Мысалы:

- Құстар-достар. Қыста құсқа жақсылық жасасаң, жазда жақсылығыңды өтеп береді.

- Құстарды өлтіруге, ұясына бұзуға болмайды.

- Құстарды атуға болмайды.

Сергіту сәті

   2мин.

Құстар әні

Оқушылар  хормен құстарға байланысты өлеңдер айтады

 

 

 

 

Ой қорыту

 

 

10мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

  2 мин

Синквейн стратегиясы

 

Құстар тақырыбына өлең құрастыру

 

Құстар, құстар келеді,
Жерді шуға бөледі.
Көктем келді деп бізге,
Жақсы хабар береді.

 

Блингвалды компоненттер

Білгенге-маржан!

Оқушыларға  құстардың атын үш тілде аударуға тапсырма беріледі

 

 

Брейнг-ринг сұрақтар:

1/ Басында  тарағы бар, бірақ  шашыңды  тарай алмайсың.  

2/ Қай кішкене құс жемін ұшып жүріп аулайды?   

3/ Қай  құс өзінің атын қайталайды?  

4/ Құстың негізгі мекені.  

5/ Қандай құс хат тасушы атанған?

6/ Қай құста мүлде ұя болмайды.    

7/  Адам қай құсты  аң  аулауға пайдаланады?  

 

 

 

 

Ассосация  әдісін құру.

      Құстар туралы  не білеміз?

Пайдалы .Дос.  Ағаштарға ұя салады  .Құрттарды жейді

 

Құстар тақырыбына өлең құрастыру

………………………келеді,
……………………….бөледі.
……………………..деп бізге,
……………………. хабар береді.

 

 

 

Оқушылар құстардың атын үш тілде адарады

Мысалы:

Қарға –ворона-crow

Шағала- чайка -seagull

 

 

Берілген сұрақтарға оқушылар  жауап  айтады

1/ Басында  тарағы бар, бірақ  шашыңды  тарай алмайсың.   /Әтеш/

2/ Қай кішкене құс жемін ұшып жүріп аулайды?    /Қарлығаш/

3/ Қай  құс өзінің атын қайталайды?   / Көкек/

4/ Құстың негізгі мекені.   /Ұя/

5/ Қандай құс хат тасушы атанған? /Көгершін/

6/ Қай құста мүлде ұя болмайды.     /Көкек/

7/  Адам қай құсты  аң  аулауға пайдаланады?   /Бүркіт/

Жыртқыш құстар . Су  құстары

Тірі  табиғат. Жыл құстары.Қыстап қалатын құстар

Бағалау  парағындағы критерий бойынша жиынтық баға шығарамын.

Критерий бойынша ,жиынтық бағамен  бағаланады..

Кері байланыс

2 мин

1. Бүгінгі сабақ ұнады ма, әлде жоқ па?

2. Несімен ұнады, немесе ұнамады?       

3. Нені білдім?       

4. Не үйрендім?

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стиккерге жазып, тілек ағашына апарып жабыстырады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз