Эссе және өлең-жыр байқауы

Үштаңбалы сандарды разрядтары бойынша қосу және азайту

Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы, Ұялы негізгі мектебі
Сулейменова Сағираш Кенжебекқызы

13-сабақ

Математика

Уақыты:

Кабинет: :№17

Мұғалім:

С.К.Сулейменова

Сабақтың атауы

Үштаңбалы сандарды разрядтары бойынша қосу және азайту

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақтың жабдығы

Сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар

Жалпы  мақсаттар

1.Білімділік-есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару (тәсілдерін), дағдыларын қалыптастыру, үш таңбалы сандармен жазбаша есептерге қатысты білімдерін бекіту.

2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрістерін дамыту.

3.Тәрбиелік-жылдам, шапшаң ойлап есептей білуге үйрету өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!

Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру

Қызығушылықты ояту

Логикалық сұрақтар

1. Ауладағы тауықтардың 10 аяғы бар. Аулада неше тауық жүр?

2. Бос ыдыста неше жаңғақ бар?

3. Үйге кірген және шыққан адамдарға қолын береді?

4. Төрт аяғымен тұрған сиырдың салмағы 197кг, ал жатқан сиырдың салмағы қанша?

5. Үш майшам жанып тұр еді. Оның біреуін сөндірді. Неше майшам қалды?

6. Бір тонна мақта ауыр ма,бір тонна көмір ауыр ма?

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс.

1-топ №1,2

2-топ №2,3

3-топ 4,5

Сергіту сәті

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс

● 4 қойдың неше аяғы бар? (16)
● 1дм= 10см
● Ең кішіекі таңбалы сан? (99)
● Ақпан айында неше күн бар? (28)
● Ұзындығы 4см, ені 2см тіктөртб/ң периметрі нешеге тең? (12см)
● Қабырғалары 3см болатын шаршының периметрін тап (12см)
● 1сағ= 60мин
● 1апта= 7күн
● х+35= 59 х-тің мәнін тап (24)

Үй тапсырмасы

№6,7  24-бетте

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Жүктелуде...