Эссе және өлең-жыр байқауы

Л л дыбысы мен әрпі

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,

Қыраш ауылы, №180 Қызылмақташы орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі Күлтанова Лаззат

Мұғалімнің  аты-жөні:

Күлтанова Л

Сыныбы: МАД

Пәні: Сауат ашу            

Сабақтың тақырыбы

Л л дыбысы мен әрпі

Сілтеме

1. Білім стандарты.

2. Интернет көздері

Жалпы мақсаты

 Л дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру.

Л дыбысы бар сөздерге дыбтық талдау жасай білуге үйрету.

Л дыбысы бар сөз, сөйлеп ойлап табуына назар аудару, сөздерді буынға бөліп байланыстыра сөйлеуге үйрету.

Күтілетін нәтиже

Л дыбысы мен әріптің дауыссыз екенін біледі

Негізгі  идеялар

Топтық жұмыс жасауда оқушылардың бір-бірімен ықпалдастығы  нығаяды. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Суретпен жұмыс жасағанда, АКТ-ні  қолдануда, топтық  әңгімеде, көшбасшылыққа ұмтылуын, өз-өздеріне сенімділіктерін нығайтады.

Тапсырмалар :

Ғаламтор, интернет  желісінен  алған  материалдар, тақта, дәптер, суреттер.

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары

 

Уақыты:

 

Мұғалім  іс-әрекеті:

Оқушы  іс-әрекеті:

Кіріспе

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

2мин

 

 

 

4 мин

 

 

 

1мин

Ұйымдастыру.

Оқушыларды  түгендеу.

Ынтымақтастық атмосфересын   құру.Психологиялық дайындық.

 

«Гүлдер » арқылы - топқа  бөлу

 

 

 

Өтілген әріптерді еске түсіру.

«Миға шабуыл» сұрақтар қою Суреттер арқылы

 

«Смайликтер» арқылы  бағалау.

Бір-біріне  жақсы  көңіл -күй тілейді.

 

  Топқа  бөлініп, топтар  өз жұмыстарын атқарады.

 

 

 

 

Сұрақтар  арқылы  үй  тапсырмасын жауап береді.

 

Өздерінің білетіндері туралы айтып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Тұсаукесер

 

 

2мин

«Ең зерек»-жеке  жұмыс (Өткен сабақты еске түсіру )

Отанды қорғау т.б әдепті болу үлкенді құрметтеу. ананы сыйлау т,б оқушы  өз  ойын  айтады.

Негізгі   бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

1 мин

 

3мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

Суреттер көрсету «Дәптермен жұмыс»

(жаңа сабақ)

1.Л дыбысы мен әрпі

2. Топтық әңгіме жасау.

 

«Смайлик»  арқылы  бағалайды

 

Топтық жұмыс  әңгіме, суреттер, сөздер құрау арқылы жұмыс жүргізіледі.

«Смайликтермен  мадақтау» 

 

 - Сергіту  сәті

Жеке жұмыс «Перне тақтамен жұмыс» сөз жазу.

Топтар бірін-бірі бағалайды.

Берілген сөзді әрқайсысы жеке оқиды.  

 

Әр топ  жазған сөздерін буынға бөледі, сөйлем құрайды Үш  топ бір-бірін смайлик арқылы  бағалайды

 

 

Қорытынды

 

 

Рефлекция

 

2 мин

Бүгінгі сабаққа  кері  байланыс

Түсіндім, жартылай түсіндім, мүлдем түсінбедім.

Оқушылар  өздерінің  түсінгендерін смайлик арқылы  көрсетеді.

 


Пікірлер (1)

Раушан

рахмет өте мазмұнды сабақ

Пікір қалдырыңыз

Жүктелуде...