Өлең, жыр, ақындар

Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында сыныптың пәндік қозғалысын бағалау тиімілігі

Оңтүстік Қазақстан облысы, Отырар ауданы

М.Шаханов   атындағы  жалпы  орта мектебінің

«қазақ тілі» мен «қазақ әдебиеті» пәнінің мұғалімі-

Озықбай Қалбибі Жүсіпанқызы

Бүгінгі заманауи оқыту технологиясын дамыта жүргізуде ,сынып жетекшісінің пән мұғалімдерімен бірлесе жүргізетін жүйелі жұмыс жоспары қажет-ақ. Себебі, әр жылдың қорытынды білім сапасы пән мұғалімерінен ғана емес, ең әуелі сынып жетекшісінен сұралады.Осы мақсатта, мен жаңартылған оқу бағдарламасы аясында  сынып жетекшілері үшін сыныптың пәнбік оқытылу мотивациясын саралап,бағалау жүйесін нақтырақ әрі жүйелі жүзеге асыру бағытында «сынып жетекшісінің сабаққа ену» парақшасының жаңа жобасын әзірледім.

Ұлы ғұлама Әбу Нәсір әл-Фараби бабамыз: «Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы»,-деп айтқандай, жаңартылған білім талабы-оқушының тұлғалық қалыптасуындағы қалыптастырушы бағалау тәсілдерінің ықпалын тек пәндік игеріліммен ғана емес, тәрбиелік байланысында да зерделеуді қажет етуде. Әрбір пәнді оқыту жүйесі  оқушыны ғылыми дамытумен қатар, этникалық  рухани өсу ресурстарына да көңіл бөлген абзал.Осы мақсатта, мен сынып жетекшісінің  өзі жетекшілік ететін сабақтарға ене отырып, олардың білім алумен қатар сол білімді игеруде , берілген тапсырманың  тәрбиелік байланысын да  саралай отырып, баланың ұлттық менталитетінің пәнаралық байланыстағы ықпалдастығын жетілдіруде «сынып жетекшісінің сынып сабағына ену» парақшасын ұсынып отырмын.

Мақсаты: Оқушылардың білім сапасын оқу-тәрбие жұмысында қалыптастыра  дамытуда, пәндік оқылымды саралау және бағалау тиімділігін сынып жетекшісінің сынып сабақтарына ену қатысымымен жүзеге асыру.

Міндеті:

- баланы берілген тақырыптағы мән-мәтінді игертуде,  қоршаған орта танымында  ғылыми дамыта қалыптастыру;

- баланың рухани  болмысын  сыныптағы пәндік  материалды оқу   белсенділігімен  нығайта жетілдіру.  

              

СЫНЫП  ЖЕТЕКШІСІНІҢ  СЫНЫП  САБАҒЫНА  ЕНУ

П А Р А Қ Ш А С Ы

СЫНЫП:...................................................................

ПӘН  АТАУЫ:..........................................................

ПӘН МҰҒАЛІМІ:.....................................................

Мұғалімнің  санаты:.................................................

Педагогикалық өтілімі:............................................

Курстан өту туралы мәліметі:.................................

Сабақтың тақырыбы:..........................................

Сабақтың мақсаты:..............................................

................................................................................

Сынып жетекшісінің  сабаққа ену мақсаты:.........

.................................................................................

..................................................................................

Сабақтың  барысы:...................................................

....................................................................................

 

Пайдаланылған әдіс-тәсілдер

 

Бағалау әдістері

(қалыптастырушы, жиынтықты)

Оқушылардың сабаққа қатысымын танымдық зерделеу

(қоршаған ортамен байланысы)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің  оқу-тәрбие бағытында сабақты жүйелі өтуі:

Оқушылардың бейімділігі

(бағалау түрлеріне қалытасуы):

Мұғалімнің  оқушымен, оқушының оқушылармен қарым-қатынасы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САБАҚТЫҢ              ӨТІЛІМІН                         ТӘРБИЕЛІК                      МӘН-МАЗМҰНДА

САРАЛАУ:..............................................................................................................................................

МҰҒАЛІМНІҢ            ЖАҢАРТЫЛҒАН              БАҒДАРЛАМА                   БОЙЫНША

БЕЙІМДІЛІГІ:..............................................................................................................................................

ОҚУШЫЛАРДЫҢ  БАҒАЛАНУЫ:

ҮЛГЕРІМ КӨРСЕТКІШІ БОЙЫНША

БІЛІМ САПАСЫ БОЙЫНША

ОРТА БАЛЫ БОЙЫНША

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау диагностикасы:

1.Мұғалімнің сабақты тәрбиелік мәнде байланыстыра өту мотивациясы                                                 -   

2.Сыныпішілік ЖАДА-ның қалыптасуы                          -

3.Бағалаудың  әділдігі                                                           -

4.Оқушылардың  танымдық  біліктілігі                           -

5.Мұғалімнің жаңа технологияларды қолдануы             -

6.Мұғалімнің сабақты өту этикасы                                    -

7.Көрнекіліктердің қолданылуы                                         -

8.Оқулық,дәптер,күнделік күтілімі мен қолданылуы    -

9.Сынып тазалығы мен оқушы формасы,жасыл гүл     -

БАҒАЛАУ  СЫЗБАСЫ:

«5»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«4»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«3»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«2»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БАҒАЛАУ

ШКАЛАСЫ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Сынып жетекшісі:.................... / .............................................../                

2017-2018 оқу жылы, «............» «......................................»


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз